Česká školní inspekce zveřejnila Předběžnou zprávu o průběhu druhé celoplošné generální zkoušky ověřování výsledků žáků na úrovni 5. a 9. ročníků základních škol, kterou dnes vzala na vědomí porada vedení MŠMT.
Přihlásit se k odběru:
Komentáře k příspěvku (Atom)
DISKUSE
Témata článků
1:1
(22)
analýza
(25)
anketa
(101)
Aplikace
(109)
audio
(148)
Bezplatně
(102)
BYOD
(34)
causy
(1049)
CERMAT
(578)
CLIL
(18)
cloud
(22)
Česko mluví o vzdělávání
(58)
ČŠI
(699)
čtenářství
(31)
dětské skupiny
(52)
digitální vzdělávání
(44)
diskuse
(65)
dokument
(1094)
domácí výuka
(28)
dotační program
(21)
DUM
(205)
DVPP
(59)
DZS
(39)
e-knihy
(323)
e-learning
(31)
EDUin
(852)
ESF
(807)
eTwinning
(32)
EU peníze školám
(257)
evaluace
(13)
FAQ
(87)
fejeton
(3)
festival
(22)
financování
(310)
glosa
(13)
gramotnosti
(48)
hodnocení
(108)
hodnocení aplikací
(41)
ICT
(1907)
infografika
(40)
informatické myšlení
(35)
informatika
(60)
inkluze
(1194)
inovace
(30)
internetová bezpečnost
(57)
interview
(173)
IWB
(32)
Jak na DUM
(16)
Jazyky pro děti
(1)
kariérní řád
(178)
kniha
(1180)
knihy
(1253)
komentář
(227)
konektivismus
(13)
konference
(197)
konkursy
(7)
konstruktivismus
(19)
kulatý stůl
(55)
kurikulum
(28)
licence
(7)
matematika
(298)
metodika
(39)
migrace
(87)
ministryně školství
(222)
mládež
(2)
MOOC
(35)
MPSV
(61)
MŠMT
(4611)
myšlenkové mapy
(10)
NAEP
(14)
Národní rada pro vzdělávání
(16)
neformální vzdělávání
(15)
nezaměstnanost
(26)
NIDM
(58)
NIDV
(228)
nová maturita
(1305)
novela
(69)
NÚOV
(55)
NÚV
(321)
odbory
(45)
odkazy
(271)
OECD
(114)
OER
(25)
ombudsman
(40)
online
(174)
OP VK
(24)
OP VVV
(67)
open source
(23)
Ostatní
(6)
otevřený dopis
(42)
pedagogicko-psychologické poradny
(41)
Pedagogika
(1364)
petice
(19)
PIAAC
(8)
PIRLS
(13)
PISA
(119)
polemika
(1885)
pozvánky
(1810)
PR článek
(1612)
práce s talenty
(37)
praktické školy
(25)
právní poradna
(339)
prezentace
(66)
profese učitele
(50)
prognózy
(16)
program
(64)
projekt
(506)
projekty
(231)
průzkum
(53)
Přečtěte si
(2698)
přednáška
(27)
předškolní ročník
(75)
předškolní vzdělávání
(103)
Přijímačky
(216)
PSP
(80)
recenze
(30)
redakce
(16)
regionální školství
(94)
RVP
(627)
satira
(44)
SCIO
(317)
sexuální výchova
(21)
SKAV
(148)
sociální sítě
(110)
soukromé školy
(165)
soutěž
(498)
standard
(127)
statistika
(100)
Strategie 2020
(46)
stravování
(50)
střední školy
(369)
studie
(33)
Škola21
(3)
školství
(2922)
tablety
(113)
TALIS
(19)
TEDx
(10)
testování
(568)
TIMSS
(39)
tipy
(16)
tisková zpráva
(2808)
top
(122)
trh práce
(156)
učebnice
(39)
Učitelský spomocník
(169)
ÚIV
(3)
UJAK
(25)
video
(685)
Volby 2013
(40)
VÚP
(53)
vyhláška
(41)
výzkum
(283)
vzdělávací politika
(551)
vzdělávací technologie
(61)
vzdělávání
(184)
zákon o pedagogických pracovnících
(64)
Zprávy
(4268)
Knihkupectví
Využijte nabídku pro školy a učitele od Albatrosmedia.cz!
Slevy a akce na knihy přímo od nakladatele. Kompletní nabídka více než 7000 titulů z produkce Albatros Media. Vše skladem, rychlé dodávky zboží.
Nejčtenější články
Články dle data
Učitelské listy
Nabídka práce
Česká škola - portál pro ZŠ a SŠ
Česká škola poskytuje svým čtenářům diskusní prostor k vyjádření názorů na školskou problematiku. Tyto příspěvky se nemusí shodovat se stanoviskem redakce České školy a jsou uveřejňovány jako podnět k dalším diskusím.
Obsah článků nemusí vyjadřovat stanovisko redakce nebo vydavatele Albatros Media, a.s.
Tento server dodržuje právní předpisy
ISSN 1213-6018
Tyto webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace o tom, jak tyto webové stránky používáte, jsou sdíleny se společností Google. Používáním těchto webových stránek souhlasíte s použitím souborů cookie.
Tento server dodržuje právní předpisy
o ochraně osobních údajů.
ISSN 1213-6018
Obsah podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Neužívejte dílo komerčně-Nezasahujte do díla 3.0 Česká republika, pokud není uvedeno jinak nebo nejde-li o tiskové zprávy.
Tyto webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace o tom, jak tyto webové stránky používáte, jsou sdíleny se společností Google. Používáním těchto webových stránek souhlasíte s použitím souborů cookie.
24 komentářů:
A také při tom testování chodily pančitelky po třídách a radily žáčkům, jak odpovídat? U maturit a závěrečných zkoušek to dělají často z příkazu ředitele. A mají to tak vymakané, že jim rozdají i vytištěné loňské testy. Stačí si to pak jen přečíst a 50 % musím nakřížkovat i poslepu :-)
A když už se žákům tvrdilo, že po 7.6. budou mít po přihlášení možnost nakouknout do svých výsledků, tak už by tuto možnost kompletně měli mít. Jenže jim ještě ani dnes nešlo nakouknout do tzv. vysvědčení a objevuje se hláška, že bude přístupné po skončení testování. Ale to už pravda skončilo.
Oba předchozí příspěvky jsou nesmysly. U nás se k věci přistoupilo s klidem, solidně - bez podvádění - a výsledky žáci online vidí nejpozději druhý den po testu. Jenže to chce schopného ICT učitele a solidní vysvětlení účelu testování.
První příspěvek není nesmysl. To, že se u Vás k testům přistoupilo solidně ještě neznamená, že se tak děje všude. To byste se divila/divil, co se ve školách děje.
Ano, souhlasim s prvnim prispevkem. Neni to nesmysl, je to realita.
Souhlasím s tím příspěvkem, který nesouhlasí s předcházejícími dvěma.
To je jako s těmi povodněmami. Já nevím, co lidi pořád vyšilujou. U nás doma to bylo v suchu, a tak jsme k věci přistoupili s klidem. Jenže to chce bydlet aspoň dvacet metrů nad vodou a radši ne pod kopcem.
A zavřít vokno, prostěěě.
Po 7. 6. měly být zveřejněny podrobné výsledky a testy. Večer po testování žák (i ten, kdo má přístup na portál NIQES) sice po přihláhlášení viděl, jak žák dopadl v daném testu, viděl také, jak odpovídal (správně x špatně) na otázku 1, otázku 2 .. atd. a viděl také z jaké oblasti ta otázka byla. Z toho předběžného hodnocení se však nedalo zjistit, jak konkrétní žák odpovídal na konkrétní otázku .. to předpokládám, bude součástí Vysvědčení, které se však stále ještě nezobrazuje a hlásí "Vysvědčení bude dostupné po skončení celoplošné zkoušky." .. Tuhle hlášku asi neobejde ani sebeschopnější ICT učitel.
"solidní vysvětlení účelu testování"
A prosím jaký byl účel? Snad to nebylo utrácení peněz daňových poplatníků EU.Ignorant
Pořád jsem se nedozvěděl, o kolik procent (uvedeno v celém čísle) mám zvětšit 3/4, abych dostal 4. Podle mne na to nejde správně odpovědět... o tom, že jde o podivnou otázku, jsem se zatím nedozvěděl ani slovo... To, že je testování (při přítomnosti učitelů dané školy) naprosto neobjektivní, snad nemá cenu pochybovat.
Odvolávám, co jsem odvolal, slibuji, co jsem slíbil...a teď už mi honem řekni, kde je naše školství...v dobrých rukou krále Miroslava Kal....
11. června 2013 22:10
Vůbec si nedokážu představit, že by na školách byli nějací "hlídací" komisaři nebo učitelé z jiných škol. Kdo by ty cesťáky proplatil? Kolik by stálo odsuplování zbylých tříd? Lze přikázat učitelovi, aby takto "zadarmo" působil na jiné škole? Co když se stane úraz? Je tam mnoho "ale".Hodně by se to prodražilo. Tak se jen spoléhá na čestnost, která se však v ČR již nějaký pátek nenosí.
Nevymýšlel, pane Puďo, to zadání některý z náměstků ministra vnitra? Ti bývají v procentech dost silní.
Autor třetího příspěvku z 11. června 2013 18:47 je asi velmi schopný ICT učitel, když ani neví, jak má být v konečném důsledku prezentován výsledek žákům v systému NIQES.
Propříště bych mu radil opatrnější vyjadřování a nejprve si vše ověřit, než bude ze druhých dělat blbce.
Takový "hlídací komisař", to by byly velmi účelně vynaložené prostředky. Zvlášť pokud by to nebyl učitel ze sousední školy ale třeba bachař v.v. či někdo podobný.
Viktor Š.
A také při tom testování chodily pančitelky po třídách a radily žáčkům, jak odpovídat? U maturit a závěrečných zkoušek to dělají často z příkazu ředitele.
Ředitele zastřelit, učitele hned po něm.
O 1/3 z 3/4, Puďo, tedy 33 %.
Krtku, když 3/4 zvětším o 1/3 (cca 33%), dostanu 1 a ne 4, nebo se pletu?
Děkuji za upozornění. Takže 433 %. To nic nemění na tom, že řešení existuje. A taky to nic nemění na tom, že úloha je i pro deváťáky, natož pro unavené učitele na konci roku (;-)) nevhodná.
(O 333%.)To je ale divná otázka:/
Reakce na : Anonymní řekl(a)...
Autor třetího příspěvku z 11. června 2013 18:47 je asi velmi schopný ICT učitel, když ani neví, jak má být v konečném důsledku prezentován výsledek žákům v systému NIQES.
Propříště bych mu radil opatrnější vyjadřování a nejprve si vše ověřit, než bude ze druhých dělat blbce.
11. června 2013 23:17
--------
Váš komentář je trapný. Jinak ten rádobysrkasmus a ironii nemohu pochopit. Odpovíd Vám jednoduše: držel jsem se na 100% manuálu, konzultoval problémy s helpdeskem, zpracoval i mezinárodní ICILS, a mimochodem mám několik absolventů informatiků. Takže asi schopný jsem. Jak jsou a budou zpracovány a prezentovány výsledky ihned po testu, do 24 hodin v online náhledu, po skončení testokna při přepoštu výsledků -to vše jsme dětem vysvětlili, protože to na naší základce prostě véme :) Pěkný večer :)
Takže asi schopný jsem.
Takové sebevědomí mít, tak jdu dělat ministerského předsedu. Nebo to je naopak? Škoda Vás!
Jestli právě to zdravé sebevědomí a schopnost dotahovat věci do konce českým učitelům nechybí...Jinak řečeno, zhrzených magister a magistrů, hýkajících nad kdečím, jsou plné školy i tyto webstránky...Bohužel.
hýkajících nad kdečím,
A nejhorší asi je, že produkty těchto hýkalů dnes řídí stát. K prosperitě? Asi těžko, je to bohužel vidět. Pan ministerský předseda se před volbami zaklínal rodinou, ostatně jeho předchůdce taky. Ministr financí a prezident zase mají velmi časté virózy a takto lze pokračovat do nekonečna. Bohužel.
mám několik absolventů informatiků
A ostatní kantoři snad nemají absolventy?
Okomentovat