Zveřejňujeme děkovný dopis ústřední školní inspektorky za spolupráci při realizaci druhé celoplošné generální zkoušky ověřování výsledků žáků na úrovni 5. a 9. ročníků základních škol.
Vážená paní ředitelko, vážený pane řediteli,
ve dnech 13. května – 7. června 2013 se v souladu s programovým prohlášením Vlády České republiky a s Vyhlášením programu zjišťování výsledků vzdělávání: zjišťování výsledků vzdělávání Českou školní inspekcí ve školním roce 2012/2013 uskutečnila druhá celoplošná generální zkouška ověřování výsledků žáků na úrovni 5. a 9. ročníků základních škol.
Ráda bych Vám touto cestou velmi poděkovala za spolupráci a korektní součinnost při její realizaci. V nejbližších dnech zveřejníme stručnou předběžnou zprávu o průběhu této generální zkoušky, na podzim letošního roku pak bude zveřejněna komplexní zpráva o přípravě, průběhu a výsledcích druhé celoplošné generální zkoušky ověřování výsledků žáků na úrovni 5. a 9. ročníků základních škol, která bude volně ke stažení na webových stránkách České školní inspekce (www.csicr.cz) i projektu NIQES (www.niqes.cz).
Věřím, že Vám i pedagogům Vaší školy budou výsledky procesu ověřování výsledků žáků na úrovni 5. a 9. ročníků základních škol k užitku.
V rámci projektu NIQES je vyvíjen univerzální elektronický systém pro ověřování výsledků žáků napříč ročníky a předměty, doplněný o speciální moduly určené pro další subjekty. Zásadní pozornost tak bude nyní věnována dokončení systému pro tzv. školní testování, díky kterému získáte zcela zdarma nástroj pro realizaci elektronického testování přímo ve Vaší škole, zcela dle Vašeho rozhodnutí a zcela pro interní potřeby školy (včetně přístupu do centrální databanky úloh a s možností tvorby vlastních testů i e-learningových kurzů), s tím, že výsledky takového školního testování budou k dispozici výhradně Vaší škole. Tento systém bude k pilotážím uvolněn na podzim letošního roku. O podrobnostech a postupu prací Vás budeme informovat prostřednictvím webových stránek.
ČŠI: Poděkování školám
Olga Hoffmannová
Přihlásit se k odběru:
Komentáře k příspěvku (Atom)
DISKUSE
Témata článků
1:1
(22)
analýza
(25)
anketa
(101)
Aplikace
(109)
audio
(148)
Bezplatně
(102)
BYOD
(34)
causy
(1049)
CERMAT
(578)
CLIL
(18)
cloud
(22)
Česko mluví o vzdělávání
(58)
ČŠI
(699)
čtenářství
(31)
dětské skupiny
(52)
digitální vzdělávání
(44)
diskuse
(65)
dokument
(1094)
domácí výuka
(28)
dotační program
(21)
DUM
(205)
DVPP
(59)
DZS
(39)
e-knihy
(323)
e-learning
(31)
EDUin
(852)
ESF
(807)
eTwinning
(32)
EU peníze školám
(257)
evaluace
(13)
FAQ
(87)
fejeton
(3)
festival
(22)
financování
(310)
glosa
(13)
gramotnosti
(48)
hodnocení
(108)
hodnocení aplikací
(41)
ICT
(1907)
infografika
(40)
informatické myšlení
(35)
informatika
(60)
inkluze
(1194)
inovace
(30)
internetová bezpečnost
(57)
interview
(173)
IWB
(32)
Jak na DUM
(16)
Jazyky pro děti
(1)
kariérní řád
(178)
kniha
(1180)
knihy
(1253)
komentář
(227)
konektivismus
(13)
konference
(197)
konkursy
(7)
konstruktivismus
(19)
kulatý stůl
(55)
kurikulum
(28)
licence
(7)
matematika
(298)
metodika
(39)
migrace
(87)
ministryně školství
(222)
mládež
(2)
MOOC
(35)
MPSV
(61)
MŠMT
(4611)
myšlenkové mapy
(10)
NAEP
(14)
Národní rada pro vzdělávání
(16)
neformální vzdělávání
(15)
nezaměstnanost
(26)
NIDM
(58)
NIDV
(228)
nová maturita
(1305)
novela
(69)
NÚOV
(55)
NÚV
(321)
odbory
(45)
odkazy
(271)
OECD
(114)
OER
(25)
ombudsman
(40)
online
(174)
OP VK
(24)
OP VVV
(67)
open source
(23)
Ostatní
(6)
otevřený dopis
(42)
pedagogicko-psychologické poradny
(41)
Pedagogika
(1364)
petice
(19)
PIAAC
(8)
PIRLS
(13)
PISA
(119)
polemika
(1885)
pozvánky
(1810)
PR článek
(1612)
práce s talenty
(37)
praktické školy
(25)
právní poradna
(339)
prezentace
(66)
profese učitele
(50)
prognózy
(16)
program
(64)
projekt
(506)
projekty
(231)
průzkum
(53)
Přečtěte si
(2698)
přednáška
(27)
předškolní ročník
(75)
předškolní vzdělávání
(103)
Přijímačky
(216)
PSP
(80)
recenze
(30)
redakce
(16)
regionální školství
(94)
RVP
(627)
satira
(44)
SCIO
(317)
sexuální výchova
(21)
SKAV
(148)
sociální sítě
(110)
soukromé školy
(165)
soutěž
(498)
standard
(127)
statistika
(100)
Strategie 2020
(46)
stravování
(50)
střední školy
(369)
studie
(33)
Škola21
(3)
školství
(2922)
tablety
(113)
TALIS
(19)
TEDx
(10)
testování
(568)
TIMSS
(39)
tipy
(16)
tisková zpráva
(2808)
top
(122)
trh práce
(156)
učebnice
(39)
Učitelský spomocník
(169)
ÚIV
(3)
UJAK
(25)
video
(685)
Volby 2013
(40)
VÚP
(53)
vyhláška
(41)
výzkum
(283)
vzdělávací politika
(551)
vzdělávací technologie
(61)
vzdělávání
(184)
zákon o pedagogických pracovnících
(64)
Zprávy
(4268)
Knihkupectví
Využijte nabídku pro školy a učitele od Albatrosmedia.cz!
Slevy a akce na knihy přímo od nakladatele. Kompletní nabídka více než 7000 titulů z produkce Albatros Media. Vše skladem, rychlé dodávky zboží.
Nejčtenější články
Články dle data
Učitelské listy
Nabídka práce
Česká škola - portál pro ZŠ a SŠ
Česká škola poskytuje svým čtenářům diskusní prostor k vyjádření názorů na školskou problematiku. Tyto příspěvky se nemusí shodovat se stanoviskem redakce České školy a jsou uveřejňovány jako podnět k dalším diskusím.
Obsah článků nemusí vyjadřovat stanovisko redakce nebo vydavatele Albatros Media, a.s.
Tento server dodržuje právní předpisy
ISSN 1213-6018
Tyto webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace o tom, jak tyto webové stránky používáte, jsou sdíleny se společností Google. Používáním těchto webových stránek souhlasíte s použitím souborů cookie.
Tento server dodržuje právní předpisy
o ochraně osobních údajů.
ISSN 1213-6018
Obsah podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Neužívejte dílo komerčně-Nezasahujte do díla 3.0 Česká republika, pokud není uvedeno jinak nebo nejde-li o tiskové zprávy.
Tyto webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace o tom, jak tyto webové stránky používáte, jsou sdíleny se společností Google. Používáním těchto webových stránek souhlasíte s použitím souborů cookie.
11 komentářů:
Rádo se stalo. Netřeba děkovat. Pančitelky se rády něčemu přiučily.
"Věřím, že Vám i pedagogům Vaší školy budou výsledky procesu ověřování výsledků žáků na úrovni 5. a 9. ročníků základních škol k užitku."
Aby to mohlo být k užitku, musí si umět napřed vedoucí pracovník školy, který vyučuje některý z testovaných předmětů a jemuž test nedopadl dobře, umět přiznat, že jako kantor stojí za pendrek. A ne jako na naší škole ....
Druhý příspěvek: Vedoucí kantor učí? Vždyť říďové a řídilky učí tak 2 - 4 hodiny týdně, aby něco nezkazili...
Minulý týden jsem našel na nástupišti peněženku s dvěma tisíci korun a se čtyřiceti syaskami po šedesáti. Naštěstí tam byla i nějaká stvrzenka se jménem a adresou majitele.
Rád bych tedy jako projev díku nechal zahrát Václavu Radostovi z Kardašovi Řečice hezkou písničku...
Vážená paní Olgo,
již se těším na pochvalu před nastoupenou jednotkou. Protože naše technika fungovala bezchybně, však do ní stále investujeme, skromně připomenu panu řediteli číslo svého účtu. Tak nějak té práce přibývá, ale odměna klesá. Až v praxi jsem pochopil nepřímou úměru. Hlavně, že roste produktivita práce. Na druhou stranu učím děti, že nejsme tak bohatí, abychom si kupovali levné věci. I to, co je zadarmo, nás může vyjít pěkně draho.
Zajímavé je, že to žákům devátých tříd bylo naprosto volné. V době testování byli již všichni přijati. Ještě dnes vyhlásilo místní gymnázium 3. kolo. Tak jaképak testování?
Jirko, proč si myslíte, že byste za víc práce měl dostat víc peněz?
- - -
Žákům devátých tříd to samozřejmě bylo volné. Když Dobeš přišel s námětem, že tyto testy by mohly stanovit minimální úroveň pro přístup ke SŠ vzdělání, to bylo křiku. No, tohle je výsledek.
Viktor Š.
Ale fuj, Pytliku Blaho, fuj!
...
...
...
...
Přeci Kardašovy Řečice!
minimální úroveň pro přístup ke SŠ
Bobeš byl chaotik a "údajný konzervativec". Nic víc. Uškodil českému školství více než kdokoliv jiný před ním.
Ano, jediný ministr, který měl rád učitele a děti, byl Adam. Ten zvýšil počet prázdnin. Ostatní už se jen mstili - úvazky, peníze (ten snížil, ta zvýšila, aby si národ na učitele ukazoval prstem, ten nezvýšil, ten zvýšil jen některým), Indoš, RVP.
Jirko, proč si myslíte, že byste za víc práce měl dostat víc peněz?
Protože když má člověk dvě zaměstnání, tak to funguje, ale když srovnatelnou práci odvede v jednom, tak se to ve školství bere jako samozřejmost. Nejvíc mi vadí práce zbytečná a té přibývá. Pak ať mi nasadí alespoň růžové brýle konzumu.
Okomentovat