Probíráte v hodinách matematiky nezáživné a „suché“ téma? Pak je tato sbírka aktivit a her určena právě pro vás. Díky matematickému nápadníku bude totiž vaše výuka zajímavější a zábavnější! Zároveň vás inspiruje k tvorbě dalších aktivit.
Hry v této knize jsou vhodné pro:
- opakování a procvičování
- přípravu před písemnou prací
- doplnění určitého učebního okruhu
- odlehčení výuky
- podporu klíčových kompetencí
Aktivity a hry jsou zaměřeny na následující okruhy:
- Číslo
- Aplikační úlohy, Míry
- Geometrie v rovině a prostoru
- Funkční vztahy a závislosti
- Práce s daty, kombinatorika, pravděpodobnost
Vydala Edika, doporučená cena 229 Kč
Knihu s 25% slevou zakoupíte do 31. 3. 2013 v e-shopu knihy.cpress.cz.
8 komentářů:
Jo při čtyřech hodinách matiky v každém ročníku místo původních pěti na blbiny fakt máme čas.
Dokud se počet hodin na takovýchto školách nevrátí alespoň na původní úroveň nemáme šanci to využívat ani zvýšit zájem dětí o matematiku ani zvýšit jejich matematickou gramotnost.
Dobrý den,
mohu se Vás zeptat, jak lze dosáhnout toho, aby zde byla uveřejněna anotace, nebo recenze nové učební pomůcky pro žáky ZŠ? Předem děkuji.
Miloš Šmilňák
Vy mate ctyry hodiny matiky tydne?
Co tam celou tu dobu delate, proboha?!
Sedych
No v 9. třídě s některými počítáme 1+1=2, protože ničeho jiného vzhledem ke své nebetyčné lenosti nejsou schopni. A někteří nejsou schopni ani toho.
Nevěřil byste kolika žákům dělá problém vypočítat koeficient u lineární funkce z rovnice 2=k+1. Fakt děs.
A bude hůř... věřte tomu.
4 hodiny matematiky týdně? V deváté třídě máme jen 3. Na průmyslovce, kde také učím je v učebním plánu 4-3-2-3.
A fyzika? Na ZŠ 1-2-2-1. Na průmyslovce 2 hodiny v prvním ročníku! To je ale nádherný příklad podpory tohoto oboru. Při srovnávacích plošných testech pak "někdo" bude vykládat o nízké úrovni matematiky. Matematika se stala druhořadým předmětem.Pánové nahoře pak řeší takové blbiny jako je opětovné přeřazení zlomků a desetinných čísel do páté třídy (mimochodem, na naší škole je v ŠVP máme, nevyřadili jsme je). Můžou se zamyslet nad tím, proč neposílit povinnou dotaci v učebním plánu RVP na ZŠ a SŠ. Ignorant
Jak je sakra možné, že v době mého povinného pobytu na ZŠ (+- r. 90) se stíhalo všechno a ještě jsme mohli v červnu pobíhat po pozemku s výtyčkami a zaměřovat obrazce v terénu? A to jsme byli úplně obyčejná třída budoucích zedníků aj. normálních povolání!!! Netvrdím, že všichni uměli všechno na 100%, ale úroveň našich trojkařů byla na úrovni dnešních jedničkářů. Čím ono to asi bude...
A to si představte, že ta stará koncepce výuky k matematice přivedla i profesora Hejného. A o předválečných vědeckých pracovnících, kteří studovali za Rakouska-Uherska biflujíce vzorce a poučky, už ani nehovořím.
Kolikpak asi se nám takových urodí v dnešní době?
Okomentovat