Celostátní konference pro koordinátory ŠVP a vedení základních škol realizována za spolupráce s Asociací pedagogů základního školství České republiky, o. s.
Jako ředitele školy nebo koordinátora ŠVP vás určitě v této době nejvíce zajímá jedno - Úpravy RVP ZV, které jsou platné od 1. 9. 2013 a jejich dopad na vaší školu. Jak se úpravy promítnou do ŠVP, práci pedagogů a organizačních změn.
- Zajímá vás JAK si poradit s úpravami RVP ZV?
- Chcete si ověřit svoje postupy při práci s upraveným RVP ZV?
- Máte zájem diskutovat o doplněných výstupech?
- Chcete znát zkušenosti kolegů z jiných škol?
Právě pro vás je určena tato celostátní konference.
Cílem konference je podpořit účastníky při zapracování změn v RVP ZV a provést upraveným dokumentem, poskytnout příležitost k profesním diskusím.
Přednášet budou odborníci z jednotlivých oblastí, které byly v RVP ZV upraveny a vy budete mít možnost získat odpovědi na otázky, které zajímají vás nebo které zazněly ve vaší sborovně. Přijďte diskutovat o možnostech při zapracování úprav RVP ZV do vlastního ŠVP a získejte informace o metodické podpoře. Každému tématu v průběhu přednášek bude věnován prostor pro diskusi.
Odbornými garanty, moderátory a průvodci celým programem jsou Mgr. Anna Doubková a PaedDr. Karel Tomek (tutoři specializačního akreditovaného studia pro koordinátory ŠVP 250 hod.).
Podrobné informace o konferenci a její program si můžete prohlédnout zde.
Termín konání: 26. 4. 2013
Místo konání: příjemné prostředí prostor Autoklubu ČR, Opletalova 29, 110 00 Praha 1
fotografie konferenčního centra: http://www.ganimed.cz/
Účastnický poplatek: 1.200,- Kč/osobu
Cena zahrnuje občerstvení a materiály pro účastníky.
Přihlásit na konferenci se můžete zde.
Uzávěrka přihlášek: 5. 4. 2013
12 komentářů:
Zase chce někdo rejžovat na RVP? Vždyť jsou všechny změny jasně v novém RVP vyznačené! K čemu "konference"?
A kolik "inteligentů" si bude myslet, že po absolvování přednášky se změny udělají samy?
Změny se neudělají samy, budou je muset udělat učitelé a jedinou odměnou pro ně bude to,že nebudou propuštěni. O nějakém finančním ohodnocení jejich práce nemůže být ani řeči.
Nezaměstnaný učitel.
No ale nekupte to za 1200,-!
Pro ty, kdo nechtějí utrácet: http://digifolio.rvp.cz/view/view.php?id=6319
Taky si myslím, že podávání informací k něčemu, co musí škola povinně udělat díky nařízení shora, by mělo být zdarma.
A nebylo by tou nejlepší úpravou zrušení RVP ZV?
Stalo by se něco, došlo by k nějaké výrazné změně ve školství?
Kdo má užitek z RVP? Žáci? Učitelé? Nebo někdo jiný nahoře, kdo může prokazovat, jak je užitečný a nepostradatelný?
Čtěte velmi pozorně:
http://www.inu.cz/korist_jmenem_skolstvi.pdf
Rozhodně si to pozorně přečtu. Díky za tip.
Jen tak mimoděk mě do očí udeřila Roupcovo větička:
"je samozřejmě smutné, když se ztratí peníze, třeba 100 milionů, ale rozhodně to nemá vliv na platy učitelů."
Tak to se mi bude lépe usínat. Ale přesto, nestálo by předběžně za to nakopat pár lidí do prdele?
Přečteme si, naserem se ještě víc, ale nenaděláme zhola NIC - karavana kráčí dál... Tyhle "svobodné" kecy nemají výstup, už mě ani Pytlik nic neříká!
Proč, mám mít pocit, nasraný pane, že na neutěšeném stavu mám podíl i já.
Pokud Vám to pomůže, pak jsem ochoten Vám něco začít říkat, jakkoli nemám ambice být hlásnou troubou dělného lidu učitelského. Stačí mi být troubou bez přívlastku, prostěě.
Pocit máte proto, že ho mít chcete. Nasraný jsem, protože prostě jsem, copak Vám to všechno kolem nevadí? Vaše komentáře jsou super, narozdíl od většiny jiných, ale prostě i ony mě přestávají bavit. Je to známka mé beznaděje? Pokud ano, jen ve vztahu k legislativě a personálu tam nahoře. Ve vlastní škole a s žáky jsem o.k. Vaše ochota mně něco začít říkat je prima, ale to sem nepatří. Spíš bychom měli hledat společnou a účinnou strategii vůči kritizovaným jevům, nežli se vymezovat vůči sobě...
nežli se vymezovat vůči sobě
Chtělo by se říci, že já si nezačal. Ale neřekne se, neboť se zdá (radši bez ohledu na moje pocity), že stav pohnutí Vaší mysli Vám zabránil v posouzení mojí nabídky jako vstřícného gesta doopravdy dobré vůle. Jediné, co mohu doporučit, je pytlikovské plky nečíst. Jsou pro tyto účely viditelně nadepsány. Pojímám je jako součást terapie. A v kombinaci s fyzickými aktivitami pak i s vynikajícími výsledky. Nemám například potřebu hojit se na žácích. Partnerku jsem také dobrých dvacet let neuhodil, přestože ji znám už takových osmnáct let.
Pravdou je, že jsem se zatím žádnou strategií společného postupu proti patologickým jevům v naší společnosti nijak zvlášť nezabýval, neboť jsem ve svém okolí prozatím nezaznamenal nikoho, kdo by byl k nějakému účinnému postupování svolný. A inzerát jsem si taky ještě nepodal.
Okomentovat