Vyhlášení výzvy k předkládání individuálních projektů ostatních – Oblast podpory 1.1 Zvyšování kvality ve vzdělávání

čtvrtek 28. února 2013 ·

Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy vyhlašuje výzvu k předkládání žádostí individuálních projektů ostatních z Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost, Prioritní osy 1 – Počáteční vzdělávání, Oblasti podpory 1.1 – Zvyšování kvality ve vzdělávání. Výzva je zaměřena na investiční a metodickou podporu přírodovědného a technického vzdělávání na středních a základních školách v krajích ČR, mimo hl. m. Prahy a bude ukončena 3. května 2013 ve 13 hodin.

Výzva č. 44.pdf

Přílohy výzvy:

Příloha č.1 – Specifická kritéria
Příloha č.2 – Monitorovací indikátory
Příloha č.3 – Čestné prohlášení partnera s fin. příspěvkem
Příloha č.4 – Principy partnerství a prohlášení o partnerství
Příloha č.5 – Metodický výklad
Příloha č.6 – Přehled výstupů projektů
Příloha č.7 – Informace o vlastnické struktuře

Hlavní kontaktní osobou pro tuto výzvu je:

Ing. Pavel Čihák (tel.: 234 814 246, email: pavel.cihak@msmt@cz)

Při problémech s vyplněním webové žádosti kontaktujte help_opvk@msmt@cz



11 komentářů:

Anonymní řekl(a)...
28. února 2013 v 23:08  

No tak jsem z toho pochopil, že o to budou žádat kraje. Jenže mi nějak uniklo, jestli se to bude týkat jen SŠ nebo i ZŠ, bo v povinné aktivitě A je řeč jen o SŠ a povinné aktivitě B i o ZŠ a plnit se musí dle výzvy obě.

Nepsali to ožralí?

Anonymní řekl(a)...
28. února 2013 v 23:13  

jj, psali to ožralí. Ve výzvě je u povinné aktivity A v bodu 2. napsáno něco jiného než v příloze č. 5 - Metodický výklad.

Anonymní řekl(a)...
28. února 2013 v 23:19  

No to by mne zajímalo, Jak budou povinně základní školy realizovat toto: vytváření sítí spolupracujících škol na principu burzy středoškolských služeb s cílem vzájemné výměny zkušeností.

V tom bodě 2. povinné aktivity A tak, jak je to popsáno v příloze 5. je úžasný zmatek. Vypadá to, že to napřed sesmolili jen pro SŠ a pak tam narychlo cpali i ty základní a ňák to nezvládli.

Anonymní řekl(a)...
28. února 2013 v 23:23  

Tato povinnost: Sdílení učeben/dílen/laboratoří SŠ pro povinnou výuku žáků ZŠ zaměřenou na přírodovědné a technické vzdělávání zase dikriminuje venkovské základky, kde teda aby SŠ lupou pohledal.

Anonymní řekl(a)...
28. února 2013 v 23:29  

Ten projekt je pro základní školy vyloženě diskriminační. Myslím si, že na základkách by si s přírodovědným vzděláním, kdyby jim byly poskytnuty peníze na pomůcky, na příslušné úrovni poradili sami. Už vidím středoškolské kantory, jak se dokážou hormpádem a hromadně přizpůsobit úrovni znalostí a schopností, byť šikovných žáků ze základek. nedělejte si z nás prču.

Anonymní řekl(a)...
28. února 2013 v 23:33  

No celé to dopdne tak, že se za to vybaví střední školy, základkám se dá jako vždy prd a ještě budou nutit učitele na základce, aby zadara spolupracovali a vozili děcka do měst skouknout, co by na škole mohli také mít, kdyby bylo MŠMT trošku rozumnější.

Anonymní řekl(a)...
1. března 2013 v 6:47  

Jsem znechucená. Výzva prioritně pro střední školy, které jsou alespoň v našem kraji jednoznačně zvýhodňovány i při výzvách krajských. Myslím si, že by základní školy byly samy schopné realizovat kvalitní projekt.

Anonymní řekl(a)...
1. března 2013 v 11:17  

Že bychom byli ze stejného kraje? V tom našem vyautoval kraj ZŠ s žádostí z 1.1, protože prý mají šablony. Když však potom začaly šablony na SŠ, tak ty už v další výzvě z 1.1 vyautovány nebyly.

Anonymní řekl(a)...
1. března 2013 v 12:03  

A chtěl tím někdo podpořit přírodovědné a technické vzdělání anebo nasranost učitelů základních škol. A možná i středních.

Dovede si někdo představit tu povinnou aktivitu, kdy žáci ze základních škol budou absolvovat povinnou výuku v laboratoři SŠ v jiné obci, v praxi? A každá SŠ musí zapojit dvě ZŠ mimo obec. No potěš berle.

Anonymní řekl(a)...
3. března 2013 v 23:05  

Další tunel na peníze.
Školy potřebují peníze na moderní pomůcky, stavebnice, soupravy pro frontální pokusy, demonstarční soupravy apod. S takto vybavenými učebnami fyziky, chemie, biologie bude pak stačit realizovat současné učivo. Učebnice vůbec nejsou špatné, jenom učitelé nemají prostředky jak to učit lépe a přitažlivěji. S tabulí a s 30 let starými pomůckami nebo žádnými to prostě nejde.

Na co máme zase vymýšlet nějaké pseudoprojekty, nové pseudoučebnice, tahat do toho další školy? Nutit děti k volnočasovým aktivitám. A kdy? Odpoledne, po 6 - 8 hodinách povinné výuky, určitě řada žáků nadšene bude trávit další čas ve škole.
Proč ty peníze nedostanou školy (SŠ i ZŠ) na dnes již nabízené pomůcky např. od firmy NTL? Proč?
Já to prostě nechápu.

Prostě opět nesystematicky vyhozené peníze, které kvalitu výuky určitě nezlepší.

Anonymní řekl(a)...
4. března 2013 v 19:16  

A v čem spočívá ten tunel?

Mně to připadá spíš jako naprosto nerealizovatelná a zbytečně překombinovaná ptákovina. Dokonce ani na rychlé utracení zbylých peněz to není.
Dát peníze školám z EU, aby si nakoupily co potřebují, prostě nejde. Na to je státní rozpočet. Z EU se prostě platí takovéto hlouposti.

Články dle data



Učitelské listy

Nabídka práce

Česká škola - portál pro ZŠ a SŠ

Česká škola poskytuje svým čtenářům diskusní prostor k vyjádření názorů na školskou problematiku. Tyto příspěvky se nemusí shodovat se stanoviskem redakce České školy a jsou uveřejňovány jako podnět k dalším diskusím.

Obsah článků nemusí vyjadřovat stanovisko redakce nebo vydavatele Albatros Media, a.s.


Všechna práva vyhrazena.

Tento server dodržuje právní předpisy
o ochraně osobních údajů.

ISSN 1213-6018




Licence Creative Commons

Obsah podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Neužívejte dílo komerčně-Nezasahujte do díla 3.0 Česká republika, pokud není uvedeno jinak nebo nejde-li o tiskové zprávy.



WebArchiv - archiv českého webu



Tyto webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace o tom, jak tyto webové stránky používáte, jsou sdíleny se společností Google. Používáním těchto webových stránek souhlasíte s použitím souborů cookie.