Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy vyhlašuje výzvu k předkládání žádostí individuálních projektů ostatních z Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost, Prioritní osy 1 – Počáteční vzdělávání, Oblasti podpory 1.1 – Zvyšování kvality ve vzdělávání. Výzva je zaměřena na investiční a metodickou podporu přírodovědného a technického vzdělávání na středních a základních školách v krajích ČR, mimo hl. m. Prahy a bude ukončena 3. května 2013 ve 13 hodin.
Výzva č. 44.pdf
Přílohy výzvy:
Příloha č.1 – Specifická kritéria
Příloha č.2 – Monitorovací indikátory
Příloha č.3 – Čestné prohlášení partnera s fin. příspěvkem
Příloha č.4 – Principy partnerství a prohlášení o partnerství
Příloha č.5 – Metodický výklad
Příloha č.6 – Přehled výstupů projektů
Příloha č.7 – Informace o vlastnické struktuře
Hlavní kontaktní osobou pro tuto výzvu je:
Ing. Pavel Čihák (tel.: 234 814 246, email: pavel.cihak@msmt@cz)
Při problémech s vyplněním webové žádosti kontaktujte help_opvk@msmt@cz
Vyhlášení výzvy k předkládání individuálních projektů ostatních – Oblast podpory 1.1 Zvyšování kvality ve vzdělávání
Přihlásit se k odběru:
Komentáře k příspěvku (Atom)
DISKUSE
Témata článků
1:1
(22)
analýza
(25)
anketa
(101)
Aplikace
(109)
audio
(148)
Bezplatně
(102)
BYOD
(34)
causy
(1049)
CERMAT
(578)
CLIL
(18)
cloud
(22)
Česko mluví o vzdělávání
(58)
ČŠI
(699)
čtenářství
(31)
dětské skupiny
(52)
digitální vzdělávání
(44)
diskuse
(65)
dokument
(1094)
domácí výuka
(28)
dotační program
(21)
DUM
(205)
DVPP
(59)
DZS
(39)
e-knihy
(323)
e-learning
(31)
EDUin
(852)
ESF
(807)
eTwinning
(32)
EU peníze školám
(257)
evaluace
(13)
FAQ
(87)
fejeton
(3)
festival
(22)
financování
(310)
glosa
(13)
gramotnosti
(48)
hodnocení
(108)
hodnocení aplikací
(41)
ICT
(1907)
infografika
(40)
informatické myšlení
(35)
informatika
(60)
inkluze
(1194)
inovace
(30)
internetová bezpečnost
(57)
interview
(173)
IWB
(32)
Jak na DUM
(16)
Jazyky pro děti
(1)
kariérní řád
(178)
kniha
(1180)
knihy
(1253)
komentář
(227)
konektivismus
(13)
konference
(197)
konkursy
(7)
konstruktivismus
(19)
kulatý stůl
(55)
kurikulum
(28)
licence
(7)
matematika
(298)
metodika
(39)
migrace
(87)
ministryně školství
(222)
mládež
(2)
MOOC
(35)
MPSV
(61)
MŠMT
(4611)
myšlenkové mapy
(10)
NAEP
(14)
Národní rada pro vzdělávání
(16)
neformální vzdělávání
(15)
nezaměstnanost
(26)
NIDM
(58)
NIDV
(228)
nová maturita
(1305)
novela
(69)
NÚOV
(55)
NÚV
(321)
odbory
(45)
odkazy
(271)
OECD
(114)
OER
(25)
ombudsman
(40)
online
(174)
OP VK
(24)
OP VVV
(67)
open source
(23)
Ostatní
(6)
otevřený dopis
(42)
pedagogicko-psychologické poradny
(41)
Pedagogika
(1364)
petice
(19)
PIAAC
(8)
PIRLS
(13)
PISA
(119)
polemika
(1885)
pozvánky
(1810)
PR článek
(1612)
práce s talenty
(37)
praktické školy
(25)
právní poradna
(339)
prezentace
(66)
profese učitele
(50)
prognózy
(16)
program
(64)
projekt
(506)
projekty
(231)
průzkum
(53)
Přečtěte si
(2698)
přednáška
(27)
předškolní ročník
(75)
předškolní vzdělávání
(103)
Přijímačky
(216)
PSP
(80)
recenze
(30)
redakce
(16)
regionální školství
(94)
RVP
(627)
satira
(44)
SCIO
(317)
sexuální výchova
(21)
SKAV
(148)
sociální sítě
(110)
soukromé školy
(165)
soutěž
(498)
standard
(127)
statistika
(100)
Strategie 2020
(46)
stravování
(50)
střední školy
(369)
studie
(33)
Škola21
(3)
školství
(2922)
tablety
(113)
TALIS
(19)
TEDx
(10)
testování
(568)
TIMSS
(39)
tipy
(16)
tisková zpráva
(2808)
top
(122)
trh práce
(156)
učebnice
(39)
Učitelský spomocník
(169)
ÚIV
(3)
UJAK
(25)
video
(685)
Volby 2013
(40)
VÚP
(53)
vyhláška
(41)
výzkum
(283)
vzdělávací politika
(551)
vzdělávací technologie
(61)
vzdělávání
(184)
zákon o pedagogických pracovnících
(64)
Zprávy
(4268)
Knihkupectví
Využijte nabídku pro školy a učitele od Albatrosmedia.cz!
Slevy a akce na knihy přímo od nakladatele. Kompletní nabídka více než 7000 titulů z produkce Albatros Media. Vše skladem, rychlé dodávky zboží.
Nejčtenější články
Články dle data
Učitelské listy
Nabídka práce
Česká škola - portál pro ZŠ a SŠ
Česká škola poskytuje svým čtenářům diskusní prostor k vyjádření názorů na školskou problematiku. Tyto příspěvky se nemusí shodovat se stanoviskem redakce České školy a jsou uveřejňovány jako podnět k dalším diskusím.
Obsah článků nemusí vyjadřovat stanovisko redakce nebo vydavatele Albatros Media, a.s.
Tento server dodržuje právní předpisy
ISSN 1213-6018
Tyto webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace o tom, jak tyto webové stránky používáte, jsou sdíleny se společností Google. Používáním těchto webových stránek souhlasíte s použitím souborů cookie.
Tento server dodržuje právní předpisy
o ochraně osobních údajů.
ISSN 1213-6018
Obsah podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Neužívejte dílo komerčně-Nezasahujte do díla 3.0 Česká republika, pokud není uvedeno jinak nebo nejde-li o tiskové zprávy.
Tyto webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace o tom, jak tyto webové stránky používáte, jsou sdíleny se společností Google. Používáním těchto webových stránek souhlasíte s použitím souborů cookie.
11 komentářů:
No tak jsem z toho pochopil, že o to budou žádat kraje. Jenže mi nějak uniklo, jestli se to bude týkat jen SŠ nebo i ZŠ, bo v povinné aktivitě A je řeč jen o SŠ a povinné aktivitě B i o ZŠ a plnit se musí dle výzvy obě.
Nepsali to ožralí?
jj, psali to ožralí. Ve výzvě je u povinné aktivity A v bodu 2. napsáno něco jiného než v příloze č. 5 - Metodický výklad.
No to by mne zajímalo, Jak budou povinně základní školy realizovat toto: vytváření sítí spolupracujících škol na principu burzy středoškolských služeb s cílem vzájemné výměny zkušeností.
V tom bodě 2. povinné aktivity A tak, jak je to popsáno v příloze 5. je úžasný zmatek. Vypadá to, že to napřed sesmolili jen pro SŠ a pak tam narychlo cpali i ty základní a ňák to nezvládli.
Tato povinnost: Sdílení učeben/dílen/laboratoří SŠ pro povinnou výuku žáků ZŠ zaměřenou na přírodovědné a technické vzdělávání zase dikriminuje venkovské základky, kde teda aby SŠ lupou pohledal.
Ten projekt je pro základní školy vyloženě diskriminační. Myslím si, že na základkách by si s přírodovědným vzděláním, kdyby jim byly poskytnuty peníze na pomůcky, na příslušné úrovni poradili sami. Už vidím středoškolské kantory, jak se dokážou hormpádem a hromadně přizpůsobit úrovni znalostí a schopností, byť šikovných žáků ze základek. nedělejte si z nás prču.
No celé to dopdne tak, že se za to vybaví střední školy, základkám se dá jako vždy prd a ještě budou nutit učitele na základce, aby zadara spolupracovali a vozili děcka do měst skouknout, co by na škole mohli také mít, kdyby bylo MŠMT trošku rozumnější.
Jsem znechucená. Výzva prioritně pro střední školy, které jsou alespoň v našem kraji jednoznačně zvýhodňovány i při výzvách krajských. Myslím si, že by základní školy byly samy schopné realizovat kvalitní projekt.
Že bychom byli ze stejného kraje? V tom našem vyautoval kraj ZŠ s žádostí z 1.1, protože prý mají šablony. Když však potom začaly šablony na SŠ, tak ty už v další výzvě z 1.1 vyautovány nebyly.
A chtěl tím někdo podpořit přírodovědné a technické vzdělání anebo nasranost učitelů základních škol. A možná i středních.
Dovede si někdo představit tu povinnou aktivitu, kdy žáci ze základních škol budou absolvovat povinnou výuku v laboratoři SŠ v jiné obci, v praxi? A každá SŠ musí zapojit dvě ZŠ mimo obec. No potěš berle.
Další tunel na peníze.
Školy potřebují peníze na moderní pomůcky, stavebnice, soupravy pro frontální pokusy, demonstarční soupravy apod. S takto vybavenými učebnami fyziky, chemie, biologie bude pak stačit realizovat současné učivo. Učebnice vůbec nejsou špatné, jenom učitelé nemají prostředky jak to učit lépe a přitažlivěji. S tabulí a s 30 let starými pomůckami nebo žádnými to prostě nejde.
Na co máme zase vymýšlet nějaké pseudoprojekty, nové pseudoučebnice, tahat do toho další školy? Nutit děti k volnočasovým aktivitám. A kdy? Odpoledne, po 6 - 8 hodinách povinné výuky, určitě řada žáků nadšene bude trávit další čas ve škole.
Proč ty peníze nedostanou školy (SŠ i ZŠ) na dnes již nabízené pomůcky např. od firmy NTL? Proč?
Já to prostě nechápu.
Prostě opět nesystematicky vyhozené peníze, které kvalitu výuky určitě nezlepší.
A v čem spočívá ten tunel?
Mně to připadá spíš jako naprosto nerealizovatelná a zbytečně překombinovaná ptákovina. Dokonce ani na rychlé utracení zbylých peněz to není.
Dát peníze školám z EU, aby si nakoupily co potřebují, prostě nejde. Na to je státní rozpočet. Z EU se prostě platí takovéto hlouposti.
Okomentovat