Třetí video ze série „Víte, že..." ukazuje na grafech, jak jsme na tom s investicemi do školství a platy ve srovnání s ostatními zeměmi OECD.
Víte, že... čeští učitelé patří k nejhůře placeným?
Přihlásit se k odběru:
Komentáře k příspěvku (Atom)
DISKUSE
Témata článků
1:1
(22)
analýza
(25)
anketa
(101)
Aplikace
(109)
audio
(148)
Bezplatně
(102)
BYOD
(34)
causy
(1049)
CERMAT
(578)
CLIL
(18)
cloud
(22)
Česko mluví o vzdělávání
(58)
ČŠI
(699)
čtenářství
(31)
dětské skupiny
(52)
digitální vzdělávání
(44)
diskuse
(65)
dokument
(1094)
domácí výuka
(28)
dotační program
(21)
DUM
(205)
DVPP
(59)
DZS
(39)
e-knihy
(323)
e-learning
(31)
EDUin
(852)
ESF
(807)
eTwinning
(32)
EU peníze školám
(257)
evaluace
(13)
FAQ
(87)
fejeton
(3)
festival
(22)
financování
(310)
glosa
(13)
gramotnosti
(48)
hodnocení
(108)
hodnocení aplikací
(41)
ICT
(1907)
infografika
(40)
informatické myšlení
(35)
informatika
(60)
inkluze
(1194)
inovace
(30)
internetová bezpečnost
(57)
interview
(173)
IWB
(32)
Jak na DUM
(16)
Jazyky pro děti
(1)
kariérní řád
(178)
kniha
(1180)
knihy
(1253)
komentář
(227)
konektivismus
(13)
konference
(197)
konkursy
(7)
konstruktivismus
(19)
kulatý stůl
(55)
kurikulum
(28)
licence
(7)
matematika
(298)
metodika
(39)
migrace
(87)
ministryně školství
(222)
mládež
(2)
MOOC
(35)
MPSV
(61)
MŠMT
(4611)
myšlenkové mapy
(10)
NAEP
(14)
Národní rada pro vzdělávání
(16)
neformální vzdělávání
(15)
nezaměstnanost
(26)
NIDM
(58)
NIDV
(228)
nová maturita
(1305)
novela
(69)
NÚOV
(55)
NÚV
(321)
odbory
(45)
odkazy
(271)
OECD
(114)
OER
(25)
ombudsman
(40)
online
(174)
OP VK
(24)
OP VVV
(67)
open source
(23)
Ostatní
(6)
otevřený dopis
(42)
pedagogicko-psychologické poradny
(41)
Pedagogika
(1364)
petice
(19)
PIAAC
(8)
PIRLS
(13)
PISA
(119)
polemika
(1885)
pozvánky
(1810)
PR článek
(1612)
práce s talenty
(37)
praktické školy
(25)
právní poradna
(339)
prezentace
(66)
profese učitele
(50)
prognózy
(16)
program
(64)
projekt
(506)
projekty
(231)
průzkum
(53)
Přečtěte si
(2698)
přednáška
(27)
předškolní ročník
(75)
předškolní vzdělávání
(103)
Přijímačky
(216)
PSP
(80)
recenze
(30)
redakce
(16)
regionální školství
(94)
RVP
(627)
satira
(44)
SCIO
(317)
sexuální výchova
(21)
SKAV
(148)
sociální sítě
(110)
soukromé školy
(165)
soutěž
(498)
standard
(127)
statistika
(100)
Strategie 2020
(46)
stravování
(50)
střední školy
(369)
studie
(33)
Škola21
(3)
školství
(2922)
tablety
(113)
TALIS
(19)
TEDx
(10)
testování
(568)
TIMSS
(39)
tipy
(16)
tisková zpráva
(2808)
top
(122)
trh práce
(156)
učebnice
(39)
Učitelský spomocník
(169)
ÚIV
(3)
UJAK
(25)
video
(685)
Volby 2013
(40)
VÚP
(53)
vyhláška
(41)
výzkum
(283)
vzdělávací politika
(551)
vzdělávací technologie
(61)
vzdělávání
(184)
zákon o pedagogických pracovnících
(64)
Zprávy
(4268)
Knihkupectví
Využijte nabídku pro školy a učitele od Albatrosmedia.cz!
Slevy a akce na knihy přímo od nakladatele. Kompletní nabídka více než 7000 titulů z produkce Albatros Media. Vše skladem, rychlé dodávky zboží.
Nejčtenější články
Články dle data
Učitelské listy
Nabídka práce
Česká škola - portál pro ZŠ a SŠ
Česká škola poskytuje svým čtenářům diskusní prostor k vyjádření názorů na školskou problematiku. Tyto příspěvky se nemusí shodovat se stanoviskem redakce České školy a jsou uveřejňovány jako podnět k dalším diskusím.
Obsah článků nemusí vyjadřovat stanovisko redakce nebo vydavatele Albatros Media, a.s.
Tento server dodržuje právní předpisy
ISSN 1213-6018
Tyto webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace o tom, jak tyto webové stránky používáte, jsou sdíleny se společností Google. Používáním těchto webových stránek souhlasíte s použitím souborů cookie.
Tento server dodržuje právní předpisy
o ochraně osobních údajů.
ISSN 1213-6018
Obsah podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Neužívejte dílo komerčně-Nezasahujte do díla 3.0 Česká republika, pokud není uvedeno jinak nebo nejde-li o tiskové zprávy.
Tyto webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace o tom, jak tyto webové stránky používáte, jsou sdíleny se společností Google. Používáním těchto webových stránek souhlasíte s použitím souborů cookie.
8 komentářů:
Učitelé mají předplaceno, řekl chlap s gulama. Vláda tohoto pána + předseda úřednické vlády poté věnovali 2 velkým firmám, které se i zabývají solární energií bilion korun. Někdo to zaplatit musí!!!
Kterého chlapa s gulama myslíte? Co já viděla, všichni je měli.
Když se nějakému zaměstnanci nelíbí jeho plat, tak ať jde pracovat jinam a za víc. V čem je problém? Učitel může jít třeba učit do nějakého vyspělého státu.
Když se nějakému zaměstnanci nelíbí jeho plat, tak ať jde pracovat jinam a za víc. V čem je problém?
Inu problém je v tom, že se pitomci, kteří opakují tuto větu jako naučenou mantru, bohužel, příliš často dostávají do řídících funkcí a u nás dokonce i k řízení státu.
Každý, kdo neodůvodněně podobnou větu vysloví, či napíše, odhaluje tak pouze vlastní impotenci. Obvykle intelektuální.
Pitomci melou pitomosti, a hlupaci se jimi ridi. Nac hned opoustet pracoviste. Chytry zamestnanec ma vice moznosti:
1. Vleze do zadku nejblizsimu zodpovednemu vedoucimu pracovnikovi.
2. Je-li tam uz plno, vyuzije reformniho kvasu a angazuje se ve vsech moznych i nemoznych placenych aktivitach. Pokud to jen trochu jde vyuzije k tomu nejen casu na vyuku, ale i svych zaku a prezentuje tyto cinnosti jako rozvijeni konkurenceschopnosti zaku pro budoucí staleti, nejlepe pak rovnou tisicileti.
3. Pokud se nezadari ani bod dva, necha si skolou platit zdravotni a socialni pojisteni, a pobytu ve skole vyuzije k nabiti mobilu, obtelefovani znamych ze skolni stanice, vyrizeni posty, vyhledani dulezitych informaci na netu, tisku a kopirovani sve dokumentace a predevsim k nacerpani sil na svoji mimoskolni a tedy hlavni vydelecnou cinnost.
A ted mi teprve reknete, v cem je problem?
Sedych
Skvěle řečeno,pane/paní Sedých. Moudré a pravdivé. Problém je v tom, že ti nahoře, si myslí, že učitelé jsou hlupáci a buudou dělat i zadarmo. Ale učitelé jsou veelmi flexibilní - naštěstí.
Mimochodem, copak nikoho nahoře nenapadlo, že pokud budou učitelé vytvářet DUMy a jné zbytečnosti, budou to ve větší míře dělat na úkor svých pracovních poviností.
vytvářet DUMy a jiné zbytečnosti
S těmi DUMami to není zase až tak jednoznančné. Je rozdíl, jestli vznikají jen proto, aby se přerozdelily peníze, nebo proto, že se pro výuku hodí.
Tyhle věci dělám od jaktěživa. Jsou mi ku pomoci. Dřív to byly TUMy (tiskové), pak FUMy (foliové). Nedávno jsem probíral svoje archivy a stohy jsem toho se srdcem krvácejícím vyhodil. Teď tedy činím podklady ve formě digitální. Pořád něco.
Protože mi vlastně práci ulehčují, nemám za to nic navíc. Kolikrát se tetelím, že nemusím finanční prostředky do státního rozpočtu v kapitole školství vracet.
Dekuji za oceneni, ale staci se o prestavkach divat kolem sebe.
A vecer se pri koupani podivam, jestli nejsem Sedychova.
Sedych
Okomentovat