Ve dnech 13. 5. 2013 - 7. 6. 2013 se uskuteční 2. celoplošná generální zkouška ověřování výsledků žáků na úrovni 5. a 9. ročníků základních škol (základní školy a odpovídající ročníky víceletých gymnázií a konzervatoří).
Dopis ke stažení ve formátu PDF
Úvodní dopis ústřední školní inspektorky k druhé celoplošné generální zkoušce
Přihlásit se k odběru:
Komentáře k příspěvku (Atom)
DISKUSE
Témata článků
1:1
(22)
analýza
(25)
anketa
(101)
Aplikace
(109)
audio
(148)
Bezplatně
(102)
BYOD
(34)
causy
(1049)
CERMAT
(578)
CLIL
(18)
cloud
(22)
Česko mluví o vzdělávání
(58)
ČŠI
(699)
čtenářství
(31)
dětské skupiny
(52)
digitální vzdělávání
(44)
diskuse
(65)
dokument
(1094)
domácí výuka
(28)
dotační program
(21)
DUM
(205)
DVPP
(59)
DZS
(39)
e-knihy
(323)
e-learning
(31)
EDUin
(852)
ESF
(807)
eTwinning
(32)
EU peníze školám
(257)
evaluace
(13)
FAQ
(87)
fejeton
(3)
festival
(22)
financování
(310)
glosa
(13)
gramotnosti
(48)
hodnocení
(108)
hodnocení aplikací
(41)
ICT
(1907)
infografika
(40)
informatické myšlení
(35)
informatika
(60)
inkluze
(1194)
inovace
(30)
internetová bezpečnost
(57)
interview
(173)
IWB
(32)
Jak na DUM
(16)
Jazyky pro děti
(1)
kariérní řád
(178)
kniha
(1180)
knihy
(1253)
komentář
(227)
konektivismus
(13)
konference
(197)
konkursy
(7)
konstruktivismus
(19)
kulatý stůl
(55)
kurikulum
(28)
licence
(7)
matematika
(298)
metodika
(39)
migrace
(87)
ministryně školství
(222)
mládež
(2)
MOOC
(35)
MPSV
(61)
MŠMT
(4611)
myšlenkové mapy
(10)
NAEP
(14)
Národní rada pro vzdělávání
(16)
neformální vzdělávání
(15)
nezaměstnanost
(26)
NIDM
(58)
NIDV
(228)
nová maturita
(1305)
novela
(69)
NÚOV
(55)
NÚV
(321)
odbory
(45)
odkazy
(271)
OECD
(114)
OER
(25)
ombudsman
(40)
online
(174)
OP VK
(24)
OP VVV
(67)
open source
(23)
Ostatní
(6)
otevřený dopis
(42)
pedagogicko-psychologické poradny
(41)
Pedagogika
(1364)
petice
(19)
PIAAC
(8)
PIRLS
(13)
PISA
(119)
polemika
(1885)
pozvánky
(1810)
PR článek
(1612)
práce s talenty
(37)
praktické školy
(25)
právní poradna
(339)
prezentace
(66)
profese učitele
(50)
prognózy
(16)
program
(64)
projekt
(506)
projekty
(231)
průzkum
(53)
Přečtěte si
(2698)
přednáška
(27)
předškolní ročník
(75)
předškolní vzdělávání
(103)
Přijímačky
(216)
PSP
(80)
recenze
(30)
redakce
(16)
regionální školství
(94)
RVP
(627)
satira
(44)
SCIO
(317)
sexuální výchova
(21)
SKAV
(148)
sociální sítě
(110)
soukromé školy
(165)
soutěž
(498)
standard
(127)
statistika
(100)
Strategie 2020
(46)
stravování
(50)
střední školy
(369)
studie
(33)
Škola21
(3)
školství
(2922)
tablety
(113)
TALIS
(19)
TEDx
(10)
testování
(568)
TIMSS
(39)
tipy
(16)
tisková zpráva
(2808)
top
(122)
trh práce
(156)
učebnice
(39)
Učitelský spomocník
(169)
ÚIV
(3)
UJAK
(25)
video
(685)
Volby 2013
(40)
VÚP
(53)
vyhláška
(41)
výzkum
(283)
vzdělávací politika
(551)
vzdělávací technologie
(61)
vzdělávání
(184)
zákon o pedagogických pracovnících
(64)
Zprávy
(4268)
Knihkupectví
Využijte nabídku pro školy a učitele od Albatrosmedia.cz!
Slevy a akce na knihy přímo od nakladatele. Kompletní nabídka více než 7000 titulů z produkce Albatros Media. Vše skladem, rychlé dodávky zboží.
Nejčtenější články
Články dle data
Učitelské listy
Nabídka práce
Česká škola - portál pro ZŠ a SŠ
Česká škola poskytuje svým čtenářům diskusní prostor k vyjádření názorů na školskou problematiku. Tyto příspěvky se nemusí shodovat se stanoviskem redakce České školy a jsou uveřejňovány jako podnět k dalším diskusím.
Obsah článků nemusí vyjadřovat stanovisko redakce nebo vydavatele Albatros Media, a.s.
Tento server dodržuje právní předpisy
ISSN 1213-6018
Tyto webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace o tom, jak tyto webové stránky používáte, jsou sdíleny se společností Google. Používáním těchto webových stránek souhlasíte s použitím souborů cookie.
Tento server dodržuje právní předpisy
o ochraně osobních údajů.
ISSN 1213-6018
Obsah podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Neužívejte dílo komerčně-Nezasahujte do díla 3.0 Česká republika, pokud není uvedeno jinak nebo nejde-li o tiskové zprávy.
Tyto webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace o tom, jak tyto webové stránky používáte, jsou sdíleny se společností Google. Používáním těchto webových stránek souhlasíte s použitím souborů cookie.
26 komentářů:
Kolik mi zase zaplatíte za ICT zajištění? Beztak h. jako minule.
Motivace žáků devátých tříd bude při psaní testů v tomto období nebývale veliká!
Pražský úředníček, trpící paranoidní představou, že by o svůj teplý flíček mohl přijít například zrušením dávno přežitého orgánu, jakým ČŠI je, si musí chtě nechtě nějak zdůvodnit svoji zcela zbytečnou funkci a tak sedí, čumí na internetu na blbosti a vymýšlý ptákoviny typu autoevulace, kompetence,ervépé, švpé, plošných testovaček, plkaček a dalších sra.ek, a my ten okolní plebs jim to hrdě ereme, žereme a žereme. Co kdybysme už jednou konečně řekli: Víte vi co tak m té praze? běžte s tím už do prdele. nechte nás učit. Vrťte nám normální osnovy a ty svoje výmysli si strčte do tunelu.
Promiňte mi to sprosté slovo, ale jiné už mě bohužel nenapadlo.
Za chyby se omlouvám, ale už přetéká pohár trpělivosti....
Přečetl jsem si dopis ČŠI a připadal jsem si jako generál ve filmu Černí baroni - opět se mi chtělo zvracet. Zvláště nad závěrečnými hláškami o významu testování pro žáky (je jim to úplně jedno, zvláště deváťákům), pro rodiče (většině je to úplně jedno, značná část tomu stejně nerozumí) a vyučující (své žáky znají, prověrek mají dost a testy jsou jim úplně ukradené). Význam testování je pouze pro zřizovatele, který si porovnáním výsledků bude škatulkovat školy na dobré a špatné a bude tak mít hůl na zlobivé ředitele. No nekupte to za ty prachy ...
Pohar Vam preteka bez pochyby znacne a slovo prdel je tedy na miste.
Nez tam ale pujdou, je treba je do ni nakopat.
Sedych
Jen tak na okraj. Bude ČŠI na základě druhé generálky produkovat podobně hlubokomyslné analýzy a závěry, jak tomu učinila (navzdory ujišťování) v případě výsledků generálky první?
Zajisté myslíte ten 45 stránkový eleborát, který tu také někde visí? tak to bylo opravdu počteníčko. A ted si zkuste spočítat, kolik ten pasvil, plný prázdných frází a nesmylných plků stál. A nezapomeňte započítat práci všech informatiků, nejen při instalaci ale jejich přítomnost většina ředitelů vyžadovala u všech testů, pak učitelů, kterí s tím strávili zbytečný čas a další náklady na celý ten blázinec. Proboha živého, kde to vlastně žijeme? na jaké planetě? To jsme si těch nesmyslů neužili v socíku dost? Těch průvodů a filmů o Leninovi a Gottwaldovi, ruských divadel v Litevštině a výkazů, kolik kdo přinesl do školy papíru? Vždyť jedeme v ještě mnohem větších sr..kách než tenkrát? Copak to nikdo nevidíte?
Ja to vidim.
Sedych
Ježiš to zas bude žvástů, stačí přečíst tadady těch pár v diskuzi. Naše škola prošla loňským testováním bez jakýchkoli problémům a s výsledky normálně pracujeme a pomáhá nám to! Když si navíc srovnám organizaci testování s organizací státní maturity (jsme osmileté gymnázium, takže mám srovnání), tak si říkám, že by nebylo špatné svěřit inspektorům i organizaci té státní maturity. Lidi, přestaňte pořád jenom nadávat tady v těch diskuzích a hledejte i pozitivní věci. Jarek
Jen by testování nemělo být ve stejném termínu jako státní maturity.
Pozitivní věci ve sračkách, na kterých parazituje pár všehoschopných gaunerů, jako jsou Andrys a Melichárek?! Děkuji, nechci. Problémy s aplikací měly stovky škol a stálo je to tisíce hodin nezaplacené práce. A pokud bude ČŠI opět vydírat údajnou "povinností" testování? NASRAT!!!
Proc se zdrzovat hledanim pozitivnich veci, kdyz ty negativni prichazeji samy.
Sedych
Musím říci, že mě docela mrzí, jak se ušlechtilá práce p. Wagnera na tomto serveru zvrhává v totální žumpu, která se už skoro neliší od jiných internetových diskuzí.
Tot odraz reality naseho skolstvi.
Sedych
Kolego, na vaše za..ané místo učitele nevím koho a nevím kde, čeká s určitostí několik set uchazečů bez práce. Stačí říct a máte po trápení.
Heh, krásná argumentace... Jsi s někým nespokojený? Dobře, tak jdi, za rohem čeká dalších X... Bohužel to není replika z románu Ch. Dickense, ale realita posledních let v našem klientelistickém státě.
Edit: s něčím. Ale ono tam sedí i to s někým.
A ty co nás nahradí můžeme platit třeba polovic. A ty další ještě míň. Nakonec kdyby se Číňané naučili česky, učili by u nás skoro zadarmo. Argumentace o čekajících nezaměstnaných je nesmyslná a do pekel vedoucí.
Tot odraz reality naseho skolstvi.
Sedychu, Sedychu, ty kluku ušatá, co ty o to víš, jakkoli máš pravdu.
Kdejaký lehkoživka a vykuk tahá z ministerských kapitol peníze, mnohdy bez valného užitku a na úkor nejen učitelů a jejich pracovních podmínek.
Klokánky třeba se možná přiškrtí, ne-li zavřou. Školství se to zřejmě netýká, ale dětí ano. A tak je to se vším.
Nedivme se potom, že se najdou lidi, které to už vytáčí nad únosnou mez, včetně mne.
A tak říkám zcela veřejně, žumpa nežumpa, pod svým plným jménem, ať už konečne jde ten ksindl politikářský do prdele!!!
Díky, já bych si to takhle naplno netroufla, ale podepisuji.
"s výsledky normálně pracujeme a pomáhá nám to"
"jsme osmileté gymnázium"
Milý Jarku, učil jste někdy na ZŠ devátou třídu? Poraďte, jak motivovat žáky deváté třídy v květnu až červnu?
v totální žumpu
Totálním septikem je pouze a jedině tato vláda národního rozkrádání. Vám vadí slova (bohužel vulgární), jiným třeba vadí Mostecká uhelná, tunel Blanka, ProMoPro,....
Základnímu školství nepomůže ani svěcená voda. Buď je zrušit, nebo celé přeorat. A znovu zasít.
's vysledky normalne pracujeme a pomaha nam to'
Jak a v cem?
A jak jste si poradili pred tim?
Sedych
15. února 2013 22:54
Proč jen ZŠ? Přeorat a zasít celé školství nebo si snad myslíte, že gymnázia v ČR produkují až "takovou elitu"?
Okomentovat