Úvodní dopis ústřední školní inspektorky k druhé celoplošné generální zkoušce

čtvrtek 14. února 2013 ·

Ve dnech 13. 5. 2013 - 7. 6. 2013 se uskuteční 2. celoplošná generální zkouška ověřování výsledků žáků na úrovni 5. a 9. ročníků základních škol (základní školy a odpovídající ročníky víceletých gymnázií a konzervatoří).


Dopis ke stažení ve formátu PDF

26 komentářů:

Anonymní řekl(a)...
14. února 2013 v 21:39  

Kolik mi zase zaplatíte za ICT zajištění? Beztak h. jako minule.

Anonymní řekl(a)...
14. února 2013 v 22:04  

Motivace žáků devátých tříd bude při psaní testů v tomto období nebývale veliká!

Anonymní řekl(a)...
14. února 2013 v 22:50  

Pražský úředníček, trpící paranoidní představou, že by o svůj teplý flíček mohl přijít například zrušením dávno přežitého orgánu, jakým ČŠI je, si musí chtě nechtě nějak zdůvodnit svoji zcela zbytečnou funkci a tak sedí, čumí na internetu na blbosti a vymýšlý ptákoviny typu autoevulace, kompetence,ervépé, švpé, plošných testovaček, plkaček a dalších sra.ek, a my ten okolní plebs jim to hrdě ereme, žereme a žereme. Co kdybysme už jednou konečně řekli: Víte vi co tak m té praze? běžte s tím už do prdele. nechte nás učit. Vrťte nám normální osnovy a ty svoje výmysli si strčte do tunelu.
Promiňte mi to sprosté slovo, ale jiné už mě bohužel nenapadlo.

Anonymní řekl(a)...
14. února 2013 v 22:51  

Za chyby se omlouvám, ale už přetéká pohár trpělivosti....

kamínek řekl(a)...
14. února 2013 v 23:14  

Přečetl jsem si dopis ČŠI a připadal jsem si jako generál ve filmu Černí baroni - opět se mi chtělo zvracet. Zvláště nad závěrečnými hláškami o významu testování pro žáky (je jim to úplně jedno, zvláště deváťákům), pro rodiče (většině je to úplně jedno, značná část tomu stejně nerozumí) a vyučující (své žáky znají, prověrek mají dost a testy jsou jim úplně ukradené). Význam testování je pouze pro zřizovatele, který si porovnáním výsledků bude škatulkovat školy na dobré a špatné a bude tak mít hůl na zlobivé ředitele. No nekupte to za ty prachy ...

Anonymní řekl(a)...
14. února 2013 v 23:15  

Pohar Vam preteka bez pochyby znacne a slovo prdel je tedy na miste.
Nez tam ale pujdou, je treba je do ni nakopat.
Sedych

poste.restante řekl(a)...
14. února 2013 v 23:20  

Jen tak na okraj. Bude ČŠI na základě druhé generálky produkovat podobně hlubokomyslné analýzy a závěry, jak tomu učinila (navzdory ujišťování) v případě výsledků generálky první?

Anonymní řekl(a)...
14. února 2013 v 23:32  

Zajisté myslíte ten 45 stránkový eleborát, který tu také někde visí? tak to bylo opravdu počteníčko. A ted si zkuste spočítat, kolik ten pasvil, plný prázdných frází a nesmylných plků stál. A nezapomeňte započítat práci všech informatiků, nejen při instalaci ale jejich přítomnost většina ředitelů vyžadovala u všech testů, pak učitelů, kterí s tím strávili zbytečný čas a další náklady na celý ten blázinec. Proboha živého, kde to vlastně žijeme? na jaké planetě? To jsme si těch nesmyslů neužili v socíku dost? Těch průvodů a filmů o Leninovi a Gottwaldovi, ruských divadel v Litevštině a výkazů, kolik kdo přinesl do školy papíru? Vždyť jedeme v ještě mnohem větších sr..kách než tenkrát? Copak to nikdo nevidíte?

Anonymní řekl(a)...
15. února 2013 v 0:08  

Ja to vidim.
Sedych

Anonymní řekl(a)...
15. února 2013 v 6:48  

Ježiš to zas bude žvástů, stačí přečíst tadady těch pár v diskuzi. Naše škola prošla loňským testováním bez jakýchkoli problémům a s výsledky normálně pracujeme a pomáhá nám to! Když si navíc srovnám organizaci testování s organizací státní maturity (jsme osmileté gymnázium, takže mám srovnání), tak si říkám, že by nebylo špatné svěřit inspektorům i organizaci té státní maturity. Lidi, přestaňte pořád jenom nadávat tady v těch diskuzích a hledejte i pozitivní věci. Jarek

Anonymní řekl(a)...
15. února 2013 v 6:55  

Jen by testování nemělo být ve stejném termínu jako státní maturity.

Anonymní řekl(a)...
15. února 2013 v 6:58  

Pozitivní věci ve sračkách, na kterých parazituje pár všehoschopných gaunerů, jako jsou Andrys a Melichárek?! Děkuji, nechci. Problémy s aplikací měly stovky škol a stálo je to tisíce hodin nezaplacené práce. A pokud bude ČŠI opět vydírat údajnou "povinností" testování? NASRAT!!!

Anonymní řekl(a)...
15. února 2013 v 9:20  

Proc se zdrzovat hledanim pozitivnich veci, kdyz ty negativni prichazeji samy.
Sedych

Anonymní řekl(a)...
15. února 2013 v 10:18  

Musím říci, že mě docela mrzí, jak se ušlechtilá práce p. Wagnera na tomto serveru zvrhává v totální žumpu, která se už skoro neliší od jiných internetových diskuzí.

Anonymní řekl(a)...
15. února 2013 v 10:28  

Tot odraz reality naseho skolstvi.
Sedych

Anonymní řekl(a)...
15. února 2013 v 11:44  

Kolego, na vaše za..ané místo učitele nevím koho a nevím kde, čeká s určitostí několik set uchazečů bez práce. Stačí říct a máte po trápení.

Anonymní řekl(a)...
15. února 2013 v 12:38  

Heh, krásná argumentace... Jsi s někým nespokojený? Dobře, tak jdi, za rohem čeká dalších X... Bohužel to není replika z románu Ch. Dickense, ale realita posledních let v našem klientelistickém státě.

Anonymní řekl(a)...
15. února 2013 v 12:38  

Edit: s něčím. Ale ono tam sedí i to s někým.

Anonymní řekl(a)...
15. února 2013 v 13:33  

A ty co nás nahradí můžeme platit třeba polovic. A ty další ještě míň. Nakonec kdyby se Číňané naučili česky, učili by u nás skoro zadarmo. Argumentace o čekajících nezaměstnaných je nesmyslná a do pekel vedoucí.

Pytlik Blaha řekl(a)...
15. února 2013 v 14:31  

Tot odraz reality naseho skolstvi.

Sedychu, Sedychu, ty kluku ušatá, co ty o to víš, jakkoli máš pravdu.
Kdejaký lehkoživka a vykuk tahá z ministerských kapitol peníze, mnohdy bez valného užitku a na úkor nejen učitelů a jejich pracovních podmínek.
Klokánky třeba se možná přiškrtí, ne-li zavřou. Školství se to zřejmě netýká, ale dětí ano. A tak je to se vším.
Nedivme se potom, že se najdou lidi, které to už vytáčí nad únosnou mez, včetně mne.
A tak říkám zcela veřejně, žumpa nežumpa, pod svým plným jménem, ať už konečne jde ten ksindl politikářský do prdele!!!

obyčejná učitelka řekl(a)...
15. února 2013 v 15:46  

Díky, já bych si to takhle naplno netroufla, ale podepisuji.

Anonymní řekl(a)...
15. února 2013 v 22:29  

"s výsledky normálně pracujeme a pomáhá nám to"

"jsme osmileté gymnázium"

Milý Jarku, učil jste někdy na ZŠ devátou třídu? Poraďte, jak motivovat žáky deváté třídy v květnu až červnu?

Anonymní řekl(a)...
15. února 2013 v 22:33  

v totální žumpu

Totálním septikem je pouze a jedině tato vláda národního rozkrádání. Vám vadí slova (bohužel vulgární), jiným třeba vadí Mostecká uhelná, tunel Blanka, ProMoPro,....

Anonymní řekl(a)...
15. února 2013 v 22:54  

Základnímu školství nepomůže ani svěcená voda. Buď je zrušit, nebo celé přeorat. A znovu zasít.

Anonymní řekl(a)...
15. února 2013 v 22:57  

's vysledky normalne pracujeme a pomaha nam to'

Jak a v cem?
A jak jste si poradili pred tim?
Sedych

Anonymní řekl(a)...
16. února 2013 v 8:52  

15. února 2013 22:54

Proč jen ZŠ? Přeorat a zasít celé školství nebo si snad myslíte, že gymnázia v ČR produkují až "takovou elitu"?

Články dle data



Učitelské listy

Nabídka práce

Česká škola - portál pro ZŠ a SŠ

Česká škola poskytuje svým čtenářům diskusní prostor k vyjádření názorů na školskou problematiku. Tyto příspěvky se nemusí shodovat se stanoviskem redakce České školy a jsou uveřejňovány jako podnět k dalším diskusím.

Obsah článků nemusí vyjadřovat stanovisko redakce nebo vydavatele Albatros Media, a.s.


Všechna práva vyhrazena.

Tento server dodržuje právní předpisy
o ochraně osobních údajů.

ISSN 1213-6018




Licence Creative Commons

Obsah podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Neužívejte dílo komerčně-Nezasahujte do díla 3.0 Česká republika, pokud není uvedeno jinak nebo nejde-li o tiskové zprávy.



WebArchiv - archiv českého webu



Tyto webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace o tom, jak tyto webové stránky používáte, jsou sdíleny se společností Google. Používáním těchto webových stránek souhlasíte s použitím souborů cookie.