Inspirativní obrazový průvodce nejúspěšnějšími logotypy
Kniha logotypů představuje neuznávanější loga současnosti a dává čtenáři
neopakovatelnou možnost odhalit jejich vývoj od prvních nápadů až po výsledný produkt.
Každé logo obsažené v této knize bylo pečlivě zhodnoceno a vybráno ze sbírky světoznámého
serveru LogoLounge.com.
V této knize naleznete práce od nejzvučnějších jmen v oboru a designových
společností, jako jsou Pentagram, Lippincott, Turner Duckworth, The Brand Union,
venturethree, Dragon Rouge nebo Carbone Smolan. Můžete nahlédnout do tvůrčího
procesu umělců, jako jsou Chris Mitchell a Louise Fili. Tato kniha je základním zdrojem
inspirace od těch nejlepších v oboru.
- Kniha logotypů je studnicí inspirace pro všechny designéry
- Obsahuje 2 000 úspěšných návrhů log ze všech koutů světa
- Uvnitř naleznete také devět návrhů kompletních kampaní od malých i velkých designových firem
Knihu s 25% slevou zakoupíte pouze do 28. 2. 2013 v e-shopu knihy.cpress.cz.
0 komentářů:
Okomentovat