Přihlásit se k odběru:
Komentáře k příspěvku (Atom)
DISKUSE
Témata článků
1:1
(22)
analýza
(25)
anketa
(101)
Aplikace
(109)
audio
(148)
Bezplatně
(102)
BYOD
(34)
causy
(1049)
CERMAT
(578)
CLIL
(18)
cloud
(22)
Česko mluví o vzdělávání
(58)
ČŠI
(699)
čtenářství
(31)
dětské skupiny
(52)
digitální vzdělávání
(44)
diskuse
(65)
dokument
(1094)
domácí výuka
(28)
dotační program
(21)
DUM
(205)
DVPP
(59)
DZS
(39)
e-knihy
(323)
e-learning
(31)
EDUin
(852)
ESF
(807)
eTwinning
(32)
EU peníze školám
(257)
evaluace
(13)
FAQ
(87)
fejeton
(3)
festival
(22)
financování
(310)
glosa
(13)
gramotnosti
(48)
hodnocení
(108)
hodnocení aplikací
(41)
ICT
(1907)
infografika
(40)
informatické myšlení
(35)
informatika
(60)
inkluze
(1194)
inovace
(30)
internetová bezpečnost
(57)
interview
(173)
IWB
(32)
Jak na DUM
(16)
Jazyky pro děti
(1)
kariérní řád
(178)
kniha
(1180)
knihy
(1253)
komentář
(227)
konektivismus
(13)
konference
(197)
konkursy
(7)
konstruktivismus
(19)
kulatý stůl
(55)
kurikulum
(28)
licence
(7)
matematika
(298)
metodika
(39)
migrace
(87)
ministryně školství
(222)
mládež
(2)
MOOC
(35)
MPSV
(61)
MŠMT
(4611)
myšlenkové mapy
(10)
NAEP
(14)
Národní rada pro vzdělávání
(16)
neformální vzdělávání
(15)
nezaměstnanost
(26)
NIDM
(58)
NIDV
(228)
nová maturita
(1305)
novela
(69)
NÚOV
(55)
NÚV
(321)
odbory
(45)
odkazy
(271)
OECD
(114)
OER
(25)
ombudsman
(40)
online
(174)
OP VK
(24)
OP VVV
(67)
open source
(23)
Ostatní
(6)
otevřený dopis
(42)
pedagogicko-psychologické poradny
(41)
Pedagogika
(1364)
petice
(19)
PIAAC
(8)
PIRLS
(13)
PISA
(119)
polemika
(1885)
pozvánky
(1810)
PR článek
(1612)
práce s talenty
(37)
praktické školy
(25)
právní poradna
(339)
prezentace
(66)
profese učitele
(50)
prognózy
(16)
program
(64)
projekt
(506)
projekty
(231)
průzkum
(53)
Přečtěte si
(2698)
přednáška
(27)
předškolní ročník
(75)
předškolní vzdělávání
(103)
Přijímačky
(216)
PSP
(80)
recenze
(30)
redakce
(16)
regionální školství
(94)
RVP
(627)
satira
(44)
SCIO
(317)
sexuální výchova
(21)
SKAV
(148)
sociální sítě
(110)
soukromé školy
(165)
soutěž
(498)
standard
(127)
statistika
(100)
Strategie 2020
(46)
stravování
(50)
střední školy
(369)
studie
(33)
Škola21
(3)
školství
(2922)
tablety
(113)
TALIS
(19)
TEDx
(10)
testování
(568)
TIMSS
(39)
tipy
(16)
tisková zpráva
(2808)
top
(122)
trh práce
(156)
učebnice
(39)
Učitelský spomocník
(169)
ÚIV
(3)
UJAK
(25)
video
(685)
Volby 2013
(40)
VÚP
(53)
vyhláška
(41)
výzkum
(283)
vzdělávací politika
(551)
vzdělávací technologie
(61)
vzdělávání
(184)
zákon o pedagogických pracovnících
(64)
Zprávy
(4268)
Knihkupectví
Využijte nabídku pro školy a učitele od Albatrosmedia.cz!
Slevy a akce na knihy přímo od nakladatele. Kompletní nabídka více než 7000 titulů z produkce Albatros Media. Vše skladem, rychlé dodávky zboží.
Nejčtenější články
Články dle data
Učitelské listy
Nabídka práce
Česká škola - portál pro ZŠ a SŠ
Česká škola poskytuje svým čtenářům diskusní prostor k vyjádření názorů na školskou problematiku. Tyto příspěvky se nemusí shodovat se stanoviskem redakce České školy a jsou uveřejňovány jako podnět k dalším diskusím.
Obsah článků nemusí vyjadřovat stanovisko redakce nebo vydavatele Albatros Media, a.s.
Tento server dodržuje právní předpisy
ISSN 1213-6018
Tyto webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace o tom, jak tyto webové stránky používáte, jsou sdíleny se společností Google. Používáním těchto webových stránek souhlasíte s použitím souborů cookie.
Tento server dodržuje právní předpisy
o ochraně osobních údajů.
ISSN 1213-6018
Obsah podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Neužívejte dílo komerčně-Nezasahujte do díla 3.0 Česká republika, pokud není uvedeno jinak nebo nejde-li o tiskové zprávy.
Tyto webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace o tom, jak tyto webové stránky používáte, jsou sdíleny se společností Google. Používáním těchto webových stránek souhlasíte s použitím souborů cookie.
17 komentářů:
Součástí kampaně "Kdekdo mluví do vzdělávání", jak zní správný název populistické aktivity zneuznaného novináře a několika dosud neobžalovaných politiků, jsou bohužel i vystoupení tohoto typu, kde se "lid hrdinně na barikádách bere o svou budoucnost" za hlasitého okopávání kotníků stínovými loutkami a ti skutečně odpovědní mlčí. Mlčení je hlavní atribut a kvalifikace v profesionálním školství. Ale to, že svěřujeme budoucnost naší společnosti do rukou podobných novinářů, je tragické. V tom má Zeman o novinářích jasno už dávno. Nechcete se toho někdo v Karmelitské ujmout? Nevadí vám, že pisálek určuje trendy bez jakékoli odborné znalosti, analýzy, zkušenosti?
Dokud se učitelé nesjednotí, aspoň v principielních věcech, budou za ně mluvit podobní típci. A nestydatě hodnotit jejich práci, výsledky, potřeby, podmínky výuky. O čemž toho vědí tolik, jako vrátný ve Škodovce.
K anonymnimu ze 17:00: presne, schvalne vite, komu na mninsterstvu skolstvi rikaji Mlčoch? Ano, je to on!
A co tak ta učitelská komora?
Jiří
Učitelská komora, pravíte, pane Jiří?
Myslíte si, že třeba lékaři by mohli mít komoru, kdyby jedni chtěli nemocné léčit centrálně stanovenými metodami a druzí trvali na tom, že pacient se musí do nemocnice především těšit a operace musí být dostatečně zábavná, zdravotní pojišťovny by kontrolovali lékaře, jestli motivují obyvatelstvo k zdravému životnímu stylu, specialisté by se pošklebovali praktickým lékařům, ředitelé nemocnic si vydržovali hluboce loajální kořenářky, gastroenterologové by záviděli očařům, že do pacientů nahlížejí okny do duše atd. atd...
...a nebyli schopni ani správně určit rod těch pojišťoven?
Pane Blaho,lékaři se vždycky jaksi domluví a drží při sobě.O učitelích se to těžko dá říct.
Jiří
No jestli něco nechápu, tak proč v České televizi ke školství tak často mluví pan Feřtek. Nic proti němu nemám, ale na to, že je píše nějaké scénáře k filmům nebo co, kdysi někde chvilku učil a teď pracuje v bezvýznamném občanském sdružení, se ke školství vyjadřuje až příliš často. Skuteční odborníci tu asi prostě nejsou.
Skuteční odborníci tu jsou, jsou tu i lidé, kteří rozumí vzdělávání, ale bu´d nemají čas se vystupovat v médiích a vzdělávání se opravdu věnují, nebo do médií nemají přístup. Pan Feřtek z Eduinu nebo pan Kartouz ze Scia jsou to medjí mediálně hezky ošéfované, jsou permanentně vidět nebo slyšet v médiích a tím pádem vstupují do povědomí neodborné veřejnosti jako největší oborníci na školství a vzdělávání vůbec.
Chce to ozvat se. Po jakémsi vystoupení páně Steffla v Tv jsem to nevydržel a napsal příslušnému redaktorovi i šéfredaktorovi, že mě jako učitele uráží poslouchat výplody samozvaných odborníků na školství, jaké zazněly dne....a aby nelenili a našli odborníky pravé. Totéž asi napsalo i pár dalších kolegů. Pokud vím, tento odborník se v Tv od té doby neukázal či spíše nebyl povolán. Možná to zabralo.
Události, komentáře aktuálně
Lékařská komora hodlá dostat politiky pod tlak.
Otázkou zůstává:
Je Česko zdravější nebo vzdělanější?!
Události, komentáře aktuálně
Velitel lékařské komory hodlá oslovit pacienty, aby ve svém zájmu společně zapůsobili na ministra zdravotnictví.
Pokusím se zítra promluvit se svými žáky...
cha cha cha cha
" "Je přitom úplně jedno, jestli tomu rozumějí a jestli je to baví, což je hodně důležité.
Zdroj: http://ona.idnes.cz/sciocamp-pro-deti-0zm-/deti.aspx?c=A130205_162000_deti_job"
Nemohu si pomoct, ale zavery, ktere vyslovuje pan Kartous o bezne vyuce me totalne serou - vetsine ucitelu to jedno neni.
PN
No je to hrůza. Parta samozvanců typu, kteří sami sebe nazvali odborníky na vzdělávání (pan Feřtek), parta podnikatelů, kterým školy ze svých malých rozpočtů sypou a sypou za něco, co jim má zajistit zřizovatel nebo třeba ministerstvo(hlavně pan Štefl) a prostě pořád je to všechno tady u nás hrozně amatérské. A lidi jsou prostě hloupí. Proto dostává pan Feřtek a jemu podomní tolik prostoru v médiích. Ach jo.
Ale houby! Které partičky si mastí kapsu na školách? Štefl? To je žabař.
Byli to interaktivní tabuláři: AV Media, Profimedia, Boxed a další dodali za poslední tři roky o 100-200 % předražený šrot za bratru 3 miliardy. K tomu další IT paraziti na projektech NÚV, ČŠI a CERMAT: Trexima, Logica a plno dalších, tic shrábli dohromady mnohem víc. A to jim ti samozvanci plno projektů zarazili už v zárodku.
Ano tyto firmy vydělávají, ale nekrafou věčně do toho, co se má nebo nemá učit, jak se to má učit nebo kdo to má učit.
Ale kafraj a hodně. Například tabuláři vnucují své autorské nástroje i tam, kdy je lepší si koupit výukový program nebo použít nějakou online službu.
Okomentovat