Přihlásit se k odběru:
Komentáře k příspěvku (Atom)
DISKUSE
Témata článků
1:1
(22)
analýza
(25)
anketa
(101)
Aplikace
(109)
audio
(148)
Bezplatně
(102)
BYOD
(34)
causy
(1049)
CERMAT
(578)
CLIL
(18)
cloud
(22)
Česko mluví o vzdělávání
(58)
ČŠI
(699)
čtenářství
(31)
dětské skupiny
(52)
digitální vzdělávání
(44)
diskuse
(65)
dokument
(1094)
domácí výuka
(28)
dotační program
(21)
DUM
(205)
DVPP
(59)
DZS
(39)
e-knihy
(323)
e-learning
(31)
EDUin
(852)
ESF
(807)
eTwinning
(32)
EU peníze školám
(257)
evaluace
(13)
FAQ
(87)
fejeton
(3)
festival
(22)
financování
(310)
glosa
(13)
gramotnosti
(48)
hodnocení
(108)
hodnocení aplikací
(41)
ICT
(1907)
infografika
(40)
informatické myšlení
(35)
informatika
(60)
inkluze
(1194)
inovace
(30)
internetová bezpečnost
(57)
interview
(173)
IWB
(32)
Jak na DUM
(16)
Jazyky pro děti
(1)
kariérní řád
(178)
kniha
(1180)
knihy
(1253)
komentář
(227)
konektivismus
(13)
konference
(197)
konkursy
(7)
konstruktivismus
(19)
kulatý stůl
(55)
kurikulum
(28)
licence
(7)
matematika
(298)
metodika
(39)
migrace
(87)
ministryně školství
(222)
mládež
(2)
MOOC
(35)
MPSV
(61)
MŠMT
(4611)
myšlenkové mapy
(10)
NAEP
(14)
Národní rada pro vzdělávání
(16)
neformální vzdělávání
(15)
nezaměstnanost
(26)
NIDM
(58)
NIDV
(228)
nová maturita
(1305)
novela
(69)
NÚOV
(55)
NÚV
(321)
odbory
(45)
odkazy
(271)
OECD
(114)
OER
(25)
ombudsman
(40)
online
(174)
OP VK
(24)
OP VVV
(67)
open source
(23)
Ostatní
(6)
otevřený dopis
(42)
pedagogicko-psychologické poradny
(41)
Pedagogika
(1364)
petice
(19)
PIAAC
(8)
PIRLS
(13)
PISA
(119)
polemika
(1885)
pozvánky
(1810)
PR článek
(1612)
práce s talenty
(37)
praktické školy
(25)
právní poradna
(339)
prezentace
(66)
profese učitele
(50)
prognózy
(16)
program
(64)
projekt
(506)
projekty
(231)
průzkum
(53)
Přečtěte si
(2698)
přednáška
(27)
předškolní ročník
(75)
předškolní vzdělávání
(103)
Přijímačky
(216)
PSP
(80)
recenze
(30)
redakce
(16)
regionální školství
(94)
RVP
(627)
satira
(44)
SCIO
(317)
sexuální výchova
(21)
SKAV
(148)
sociální sítě
(110)
soukromé školy
(165)
soutěž
(498)
standard
(127)
statistika
(100)
Strategie 2020
(46)
stravování
(50)
střední školy
(369)
studie
(33)
Škola21
(3)
školství
(2922)
tablety
(113)
TALIS
(19)
TEDx
(10)
testování
(568)
TIMSS
(39)
tipy
(16)
tisková zpráva
(2808)
top
(122)
trh práce
(156)
učebnice
(39)
Učitelský spomocník
(169)
ÚIV
(3)
UJAK
(25)
video
(685)
Volby 2013
(40)
VÚP
(53)
vyhláška
(41)
výzkum
(283)
vzdělávací politika
(551)
vzdělávací technologie
(61)
vzdělávání
(184)
zákon o pedagogických pracovnících
(64)
Zprávy
(4268)
Knihkupectví
Využijte nabídku pro školy a učitele od Albatrosmedia.cz!
Slevy a akce na knihy přímo od nakladatele. Kompletní nabídka více než 7000 titulů z produkce Albatros Media. Vše skladem, rychlé dodávky zboží.
Nejčtenější články
Články dle data
Učitelské listy
Nabídka práce
Česká škola - portál pro ZŠ a SŠ
Česká škola poskytuje svým čtenářům diskusní prostor k vyjádření názorů na školskou problematiku. Tyto příspěvky se nemusí shodovat se stanoviskem redakce České školy a jsou uveřejňovány jako podnět k dalším diskusím.
Obsah článků nemusí vyjadřovat stanovisko redakce nebo vydavatele Albatros Media, a.s.
Tento server dodržuje právní předpisy
ISSN 1213-6018
Tyto webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace o tom, jak tyto webové stránky používáte, jsou sdíleny se společností Google. Používáním těchto webových stránek souhlasíte s použitím souborů cookie.
Tento server dodržuje právní předpisy
o ochraně osobních údajů.
ISSN 1213-6018
Obsah podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Neužívejte dílo komerčně-Nezasahujte do díla 3.0 Česká republika, pokud není uvedeno jinak nebo nejde-li o tiskové zprávy.
Tyto webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace o tom, jak tyto webové stránky používáte, jsou sdíleny se společností Google. Používáním těchto webových stránek souhlasíte s použitím souborů cookie.
2 komentářů:
S n a h a r o z v í j e t j e n i n t e l e k t , n e e m o c e a v ů l i .
Uff. Tahle bezrozměrovost mě u reformátorů školství děsí! Je povzbudivé, že jste si to ho všimli, ale rozvíjení EQ a vůle zavání v tomto ziskuchtivém světě spíše machiavelisticky (viz. koučink), než směrem k rozvoji zdravé osobnosti. Že se tady ve školách jednostranně rozvíjí IQ a zraňuje a pokřivuje osobnost je evidentní už mnoho (desítek) let. Rodina neplní svou úlohu, protože stát na rodiny kašle. Jenže vysvětlujte to lidem, kteří k tomu nemají citlivou pozornost a naopak je motivuje pouze vlastní dobrý pocit naopř. z jednooborové souteže. Kdo ví, že když emoce vyhasnou, zůstane v osobnosti bezesmyslná díra, která nutí člověka činnost opakovat a tak zaplácnout to zbylé bezduché prázdno? Nebudu dlouho chodit kolem této kaše. Prostě vzdělávání v ČR je naprosto instatntní, stejně jako politika. Kdo nedostal lásku, chce soutežit a později raději užívá nějaký druh moci, aby měl jeden z dobrých pocitů .. a myslí si, že žije. Ostatní, jako oslíci, to po něm chtějí opakovat a někde to dokonce skladují jako dobrou praxi. Když to dělají téměř všichni, můžete jásat, neboť jde o tu onu uctívanou konkurenceschopnost, která mate tolik lidí v hledání smyslu života.
Vždyť se podívejte kolem sebe, lidi jsou stále nespokojenější, protože úspěch hrstky mocných, nedává ŽIVOTASCHOPNOST většinovému zbytku obyvatel. Tragické je, že ani tento veliký zbytek přirozeně nepřemýšlí jinak, neboť byl vygenerován posttotalitním systémem, kreý si hrál na kapitalismus a zapoměl (vlastně ani nechtěl) kultivovat člověka.
Jestli si myslíte, že teď sklízíme ovoce, tak jste na omylu. Zatím padají jednotlivá shlilá jablka, červivá a uschlá se budou sypat k zemi za podpory větru a klování havranů.
Je však dobře, že nekdo hledá. Třeba bude i tlouct .. a věřím, že některým bude otevřeno.
(obyčejný člověk)
To, co T. Feřtek označuje jako příčiny špatného stavu, jsou už pouhé důsledky. Kořeny hledej v útlém dětství, kdy dítě o škole a vzdělávání ještě nic netuší. Zprasená výchova-nevýchova, téměř nulové morálně volní kvality a chybějící pro-sociální návyky. O nadání či schopnosti jde až v poslední řadě.
Okomentovat