Zapojení žáků se speciálními vzdělávacími potřebami do procesu ověřování výsledků žáků na úrovni 5. a 9. ročníků základních škol bude i v případě druhé celoplošné generální zkoušky (13. 5. - 7. 6. 2013) výlučně na rozhodnutí ředitele každé jednotlivé školy vzdělávající tyto žáky (nebude tedy pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami povinné), nicméně jak technologie, tak obsah testů, průběh i vyhodnocení testování budou potřebám těchto žáků v reálně dosažitelné míře přizpůsobeny.
Do přípravy úloh, testů i organizace testování jsou zapojováni odborníci na speciální vzdělávací potřeby – jejich spolupráce je zárukou, že účast žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v ověřování dovedností žáků formou plošného testování bude možná a pro žáky a jejich učitele přínosná, protože v kombinaci s individualizovaným hodnocením výsledků jim poskytne cennou a jinými cestami obtížně dosažitelnou zpětnou vazbu o míře naplnění požadavků standardů minimální úrovně dovedností rozvíjených v souladu s RVP.
Již v rámci první celoplošné generální zkoušky v roce 2012, kdy také byla účast žáků se speciálními vzdělávacími potřebami dobrovolná, jsme zaznamenali poměrně značný zájem ze strany ředitelů škol vzdělávajících tyto žáky o účast v generální zkoušce (a to i v situaci, kdy nebylo realizováno přizpůsobení žákům se SVP). ČŠI je tedy přesvědčena, že i pro druhou generální zkoušku bude počet dobrovolně zapojených škol vzdělávajících žáky se speciálními vzdělávacími potřebami dostatečně vysoký na to, aby bylo možné vyhodnotit realizaci testování v rámci pilotáže také v těchto školách.
ČŠI: Informace k zapojení žáků se SVP do druhé celoplošné generální zkoušky testování
Přihlásit se k odběru:
Komentáře k příspěvku (Atom)
DISKUSE
Témata článků
1:1
(22)
analýza
(25)
anketa
(101)
Aplikace
(109)
audio
(148)
Bezplatně
(102)
BYOD
(34)
causy
(1049)
CERMAT
(578)
CLIL
(18)
cloud
(22)
Česko mluví o vzdělávání
(58)
ČŠI
(699)
čtenářství
(31)
dětské skupiny
(52)
digitální vzdělávání
(44)
diskuse
(65)
dokument
(1094)
domácí výuka
(28)
dotační program
(21)
DUM
(205)
DVPP
(59)
DZS
(39)
e-knihy
(323)
e-learning
(31)
EDUin
(852)
ESF
(807)
eTwinning
(32)
EU peníze školám
(257)
evaluace
(13)
FAQ
(87)
fejeton
(3)
festival
(22)
financování
(310)
glosa
(13)
gramotnosti
(48)
hodnocení
(108)
hodnocení aplikací
(41)
ICT
(1907)
infografika
(40)
informatické myšlení
(35)
informatika
(60)
inkluze
(1194)
inovace
(30)
internetová bezpečnost
(57)
interview
(173)
IWB
(32)
Jak na DUM
(16)
Jazyky pro děti
(1)
kariérní řád
(178)
kniha
(1180)
knihy
(1253)
komentář
(227)
konektivismus
(13)
konference
(197)
konkursy
(7)
konstruktivismus
(19)
kulatý stůl
(55)
kurikulum
(28)
licence
(7)
matematika
(298)
metodika
(39)
migrace
(87)
ministryně školství
(222)
mládež
(2)
MOOC
(35)
MPSV
(61)
MŠMT
(4611)
myšlenkové mapy
(10)
NAEP
(14)
Národní rada pro vzdělávání
(16)
neformální vzdělávání
(15)
nezaměstnanost
(26)
NIDM
(58)
NIDV
(228)
nová maturita
(1305)
novela
(69)
NÚOV
(55)
NÚV
(321)
odbory
(45)
odkazy
(271)
OECD
(114)
OER
(25)
ombudsman
(40)
online
(174)
OP VK
(24)
OP VVV
(67)
open source
(23)
Ostatní
(6)
otevřený dopis
(42)
pedagogicko-psychologické poradny
(41)
Pedagogika
(1364)
petice
(19)
PIAAC
(8)
PIRLS
(13)
PISA
(119)
polemika
(1885)
pozvánky
(1810)
PR článek
(1612)
práce s talenty
(37)
praktické školy
(25)
právní poradna
(339)
prezentace
(66)
profese učitele
(50)
prognózy
(16)
program
(64)
projekt
(506)
projekty
(231)
průzkum
(53)
Přečtěte si
(2698)
přednáška
(27)
předškolní ročník
(75)
předškolní vzdělávání
(103)
Přijímačky
(216)
PSP
(80)
recenze
(30)
redakce
(16)
regionální školství
(94)
RVP
(627)
satira
(44)
SCIO
(317)
sexuální výchova
(21)
SKAV
(148)
sociální sítě
(110)
soukromé školy
(165)
soutěž
(498)
standard
(127)
statistika
(100)
Strategie 2020
(46)
stravování
(50)
střední školy
(369)
studie
(33)
Škola21
(3)
školství
(2922)
tablety
(113)
TALIS
(19)
TEDx
(10)
testování
(568)
TIMSS
(39)
tipy
(16)
tisková zpráva
(2808)
top
(122)
trh práce
(156)
učebnice
(39)
Učitelský spomocník
(169)
ÚIV
(3)
UJAK
(25)
video
(685)
Volby 2013
(40)
VÚP
(53)
vyhláška
(41)
výzkum
(283)
vzdělávací politika
(551)
vzdělávací technologie
(61)
vzdělávání
(184)
zákon o pedagogických pracovnících
(64)
Zprávy
(4268)
Knihkupectví
Využijte nabídku pro školy a učitele od Albatrosmedia.cz!
Slevy a akce na knihy přímo od nakladatele. Kompletní nabídka více než 7000 titulů z produkce Albatros Media. Vše skladem, rychlé dodávky zboží.
Nejčtenější články
Články dle data
Učitelské listy
Nabídka práce
Česká škola - portál pro ZŠ a SŠ
Česká škola poskytuje svým čtenářům diskusní prostor k vyjádření názorů na školskou problematiku. Tyto příspěvky se nemusí shodovat se stanoviskem redakce České školy a jsou uveřejňovány jako podnět k dalším diskusím.
Obsah článků nemusí vyjadřovat stanovisko redakce nebo vydavatele Albatros Media, a.s.
Tento server dodržuje právní předpisy
ISSN 1213-6018
Tyto webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace o tom, jak tyto webové stránky používáte, jsou sdíleny se společností Google. Používáním těchto webových stránek souhlasíte s použitím souborů cookie.
Tento server dodržuje právní předpisy
o ochraně osobních údajů.
ISSN 1213-6018
Obsah podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Neužívejte dílo komerčně-Nezasahujte do díla 3.0 Česká republika, pokud není uvedeno jinak nebo nejde-li o tiskové zprávy.
Tyto webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace o tom, jak tyto webové stránky používáte, jsou sdíleny se společností Google. Používáním těchto webových stránek souhlasíte s použitím souborů cookie.
8 komentářů:
Co je to realne dosazitelna mira prizpusobeni? Jako ze jste si rekli, tohle staci, vzdyt je to jen pokus, stejne to neprojde a bude to delat nekdo jiny, tak na to kašleme? Ale v realu to nepujde okecat a tyto zaky budete muset testovat s PLNÝM prizpusobenim jejich (zaku s postizenim) pozadavkum a potrebam!
Pak budete zase vykladat, jak jste to na 99% zvladli. Jenze o vysledku rozhoduje ten jeden procentni bod, ktery vam zase bude chybet. Takze podobne PR vylevy jsou zbytecne, ukazuji jen to, ze si celkovy rozmer problemu ani neuvedomujete....
Plošné testování mě připomíná slovo kobercové bombardování. Proč se výsledky normálně nezjišťují statisticky na několika vybraných školách a otravujete tím všechny ostatní? Je to celý k ničemu, jako je k ničemu celá ČŠI.. Tu bych zredukoval na pár lidí, kteří by řešili, když se ve škole něco závažného stane a vrátil bych Službu škole, Metodická centra na okresy, Osnovy, Společné a skutečně kvalitní učebnice a hlavně nechal bych nás učitele učit!!!! A teď se na mě sesypte. nebo snad memám pravdu?
A teď se na mě sesypte
Už se sypu, už se sypu...
A jak byste asi sestavoval republikové žebříčky...ze statistiky. A?
Jinak ta představa bobardování je na místě. Mně to zase asociuje plošnou deratizaci.
Kdyby bývali inspektoří vyrazili na ty školy, kde se údajně mršily maturity, nemuselo tu být to vzdělanostní spáleniště.
Inspekce česká školní, zdá se, se teď intenzivně věnuje všelijakým přivýdělkům v rámci rozličných projektových aktivit s propagačními předměty, bohatým pohoštěním a možná i tombolou.
Jo, jo. Až už jste četli ty kecy o kariérním řádu a atestacích učitelů v novinách? Nevím jestli to tak zmršili novináři nebo to tak kdosi skutečně myslí, ale takto to snad být nemůže. Z článku vyplývá, že na druhou atestaci by mohli dosáhnout jen učitelé na školách, které spoluparcují s pedagogickými fakultami, což je blbost. To je jako by na druhou lékařskou atestaci mohli dosáhnout jen doktoři ve fakultních nemocnicích. Byla by to diskriminace učitelů na školách v malých městech a obcích. Ale jelikož znám úroveň našich novinářských jelimanů, tak této informaci zatím moc nevěřím, bo odporuje zdravému rozumu.
Tak hlavně aby tam nezapoměli uvést, že i atestovaného učitele může přijít namátkově zbuzerovat nějakej jouda z České školní inspekce!!!
V jakých novinách to píšou?
To Simona CARCY: Vám někdo něco ošklivého provedl nebo jste nějak existenčně závislá na neúspěchu celé té akce? Přijde mi to docela silný výlev na to, že v tom textu není celkem nic nepochopitelného nebo provokujícího.
namátkově zbuzerovat nějakej jouda
Je až s podivem, jak je u nás zakořeněno, že prosté jmenování do funkce je urychlovačem kvality jmenovaného.
A tak klidně aprobovaný matematik hodnotí metodiku výuky jazyků, a nebo naopak.
Práci atestovaného učitele by měl posuzovat pohodnotitel s nejméně druhou atestací, protože jinak bude ve výuce vlastně na náslechu. To dá rozum.
Okomentovat