Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy vyhlašuje specifickou výzvu k předkládání individuálních projektů ostatních v rámci Prioritní osy 1 Počáteční vzdělávání, Oblast podpory 1.2 Rovné příležitosti dětí a žáků, včetně dětí a se speciálními vzdělávacími potřebami.
Přílohy výzvy:
Příloha č. 1 - Specifická kritéria.pdf
Příloha č. 2 - Monitorovací indikátory.pdf
Příloha č. 3 - Čestné prohlášení partnera s fin. příspěvkem.doc
Příloha č. 4 - Principy partnerství a prohlášení o partnerství.doc
Příloha č. 5 - Potvrzení o IPRM.doc
Příloha č 6 - Metodický výklad.pdf
Příloha č. 7 - Informace o vlastnické struktuře.doc
Příloha č. 8 - Kritéria věcného hodnocení.pdf
Příloha č. 2 - Monitorovací indikátory.pdf
Příloha č. 3 - Čestné prohlášení partnera s fin. příspěvkem.doc
Příloha č. 4 - Principy partnerství a prohlášení o partnerství.doc
Příloha č. 5 - Potvrzení o IPRM.doc
Příloha č 6 - Metodický výklad.pdf
Příloha č. 7 - Informace o vlastnické struktuře.doc
Příloha č. 8 - Kritéria věcného hodnocení.pdf
Hlavní kontaktní osobou pro tuto výzvu je:
Ing. Dana Soukupová (tel.: 234 814 330, e-mail: dana.soukupova@msmt.cz)
Při problémech s vyplněním webové žádosti, kontaktujte help_opvk@msmt.cz
Podepsaná výzva: Výzva č.43_1.2.pdf
13 komentářů:
Katastrofa fondů
Ta výzva je evidentně už dopředu někomu šitá na tělo. To zas bude tunel.
To opravdu není pro běžné ZŠ.
Již specifická kritéria jsou na míru šité jiným typům škol, než jsou běžné ZŠ. Také tento typ škol má s danou problematikou nejvíce zkušeností. V této oblasti bych těmto školám nelezl do zelí.
Další katastrofa městského strážníka
Veškeré metodiky vzniklé v projektech (aktivity A a B) musí mít odborný oponentní posudek.
C. Zpracování studií proveditelnosti
A takto lze dále pokračovat. Tohle je práce pro jednoho až dva lidi na plný úvazek. Tito již nebudou schopni učit, protože budou tak zavalení byrokracií. A to se nebavíme o sankcích. Toto opravdu není něco jako zjednodušený model peníze školám z oblasti 1.4
Je to tak náročná činnost, která opravdu není časově zvládnutelná zaměstnanci školy. Ti mají učit a ne dělat projekty tohoto typu.
Pochopte to už konečně!
OPVK tu není pro školy a pro učitele. OPVK je tu proto, aby ho vytunelovali kamarádi ministerských a krajských úředníků, ministerští úředníci, OPŘO MŠMT a spřátelené organizace...
Dostali jste EU PES, tak zalezte a neotravujte!
Kdy už ten neschopný Zaorálek jenom zmizí? Ten již stál více než povodně!
Dostali jste EU PES, tak zalezte a neotravujte!
Případnější by v kontextové konotaci bylo:
"...zalezte do boudy a neštěkejte!"
http://domaci.eurozpravy.cz/skolstvi/57728-studenti-bez-skrupuli-fiala-je-dobes-s-lidskou-tvari-nic-se-nezmenilo-a-skolstvi-brutalne-trpi/
"již specifická kritéria jsou na míru šité jiným typům škol, než jsou běžné ZŠ. Také tento typ škol má s danou problematikou nejvíce zkušeností. V této oblasti bych těmto školám nelezl do zelí"
Prosím vás, co to melete. Ona je nějaká ZŠ, byť "jiného typu", schopná zvládnout takovýto megalomanský projekt, u kterého je navíc požadavek realizace ve všech 13 krajích? To není určené pro žádnou školu a školu "jiného typu, už vůbec ne! To je určené pro nějakou agenturu, která se projekty živí, a které vůbec nejde o to, co se ve školsví děje nebo neděje, ale o to, aby její zaměstnanci vydělali a její šéfové si napakovali kapsy. O děti se SVP zde jde až v poslední řadě, jestli vůbec. A navíc to bude stopro nějaká agentura, která má na MŠMT moc dobrou tlačenku. Už se těším na zvěřejněné výsledky výzvy.
Taky jsem nejdřív zajásala - předčasně. Ta působnost je velmi limitující. Možná by se dalo už dopředu odhadnout, pro koho to je připraveno...
Okomentovat