Vláda České republiky se svým programovým prohlášením ze dne 4. 8. 2010 zavázala k zavedení pravidelného zjišťování výsledků vzdělávání v 5. a 9. ročníku základního vzdělávání. Po dohodě s ministrem školství, mládeže a tělovýchovy a v souladu s Programem zjišťování výsledků vzdělávání Českou školní inspekcí v roce 2012 Česká školní inspekce systém ověřování výsledků žáků celoplošně poprvé pilotovala v 5. a 9. ročnících základních škol a v odpovídajících ročnících víceletých gymnázií a konzervatoří.
V současné době se připravuje druhá celoplošná pilotáž systému ověřování výsledků žáků a Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy (MŠMT) proto vyhlašuje pro školní rok 2012/2013 podle § 171 odst. 2 zákona č. 561/2004 Sb., o předškolním, základním, středním, vyšším odborném a jiném vzdělávání (školský zákon), ve znění pozdějších předpisů, další část Programu zjišťování výsledků vzdělávání Českou školní inspekcí ve školním roce 2012/2013. Tím bude naplněno opatření II.1.2.4 DZ 2011.
Vyhlášení programu zjišťování výsledků vzdělávání Českou školní inspekcí ve školním roce 2012/2013
Přihlásit se k odběru:
Komentáře k příspěvku (Atom)
DISKUSE
Témata článků
1:1
(22)
analýza
(25)
anketa
(101)
Aplikace
(109)
audio
(148)
Bezplatně
(102)
BYOD
(34)
causy
(1049)
CERMAT
(578)
CLIL
(18)
cloud
(22)
Česko mluví o vzdělávání
(58)
ČŠI
(699)
čtenářství
(31)
dětské skupiny
(52)
digitální vzdělávání
(44)
diskuse
(65)
dokument
(1094)
domácí výuka
(28)
dotační program
(21)
DUM
(205)
DVPP
(59)
DZS
(39)
e-knihy
(323)
e-learning
(31)
EDUin
(852)
ESF
(807)
eTwinning
(32)
EU peníze školám
(257)
evaluace
(13)
FAQ
(87)
fejeton
(3)
festival
(22)
financování
(310)
glosa
(13)
gramotnosti
(48)
hodnocení
(108)
hodnocení aplikací
(41)
ICT
(1907)
infografika
(40)
informatické myšlení
(35)
informatika
(60)
inkluze
(1194)
inovace
(30)
internetová bezpečnost
(57)
interview
(173)
IWB
(32)
Jak na DUM
(16)
Jazyky pro děti
(1)
kariérní řád
(178)
kniha
(1180)
knihy
(1253)
komentář
(227)
konektivismus
(13)
konference
(197)
konkursy
(7)
konstruktivismus
(19)
kulatý stůl
(55)
kurikulum
(28)
licence
(7)
matematika
(298)
metodika
(39)
migrace
(87)
ministryně školství
(222)
mládež
(2)
MOOC
(35)
MPSV
(61)
MŠMT
(4611)
myšlenkové mapy
(10)
NAEP
(14)
Národní rada pro vzdělávání
(16)
neformální vzdělávání
(15)
nezaměstnanost
(26)
NIDM
(58)
NIDV
(228)
nová maturita
(1305)
novela
(69)
NÚOV
(55)
NÚV
(321)
odbory
(45)
odkazy
(271)
OECD
(114)
OER
(25)
ombudsman
(40)
online
(174)
OP VK
(24)
OP VVV
(67)
open source
(23)
Ostatní
(6)
otevřený dopis
(42)
pedagogicko-psychologické poradny
(41)
Pedagogika
(1364)
petice
(19)
PIAAC
(8)
PIRLS
(13)
PISA
(119)
polemika
(1885)
pozvánky
(1810)
PR článek
(1612)
práce s talenty
(37)
praktické školy
(25)
právní poradna
(339)
prezentace
(66)
profese učitele
(50)
prognózy
(16)
program
(64)
projekt
(506)
projekty
(231)
průzkum
(53)
Přečtěte si
(2698)
přednáška
(27)
předškolní ročník
(75)
předškolní vzdělávání
(103)
Přijímačky
(216)
PSP
(80)
recenze
(30)
redakce
(16)
regionální školství
(94)
RVP
(627)
satira
(44)
SCIO
(317)
sexuální výchova
(21)
SKAV
(148)
sociální sítě
(110)
soukromé školy
(165)
soutěž
(498)
standard
(127)
statistika
(100)
Strategie 2020
(46)
stravování
(50)
střední školy
(369)
studie
(33)
Škola21
(3)
školství
(2922)
tablety
(113)
TALIS
(19)
TEDx
(10)
testování
(568)
TIMSS
(39)
tipy
(16)
tisková zpráva
(2808)
top
(122)
trh práce
(156)
učebnice
(39)
Učitelský spomocník
(169)
ÚIV
(3)
UJAK
(25)
video
(685)
Volby 2013
(40)
VÚP
(53)
vyhláška
(41)
výzkum
(283)
vzdělávací politika
(551)
vzdělávací technologie
(61)
vzdělávání
(184)
zákon o pedagogických pracovnících
(64)
Zprávy
(4268)
Knihkupectví
Využijte nabídku pro školy a učitele od Albatrosmedia.cz!
Slevy a akce na knihy přímo od nakladatele. Kompletní nabídka více než 7000 titulů z produkce Albatros Media. Vše skladem, rychlé dodávky zboží.
Nejčtenější články
Články dle data
Učitelské listy
Nabídka práce
Česká škola - portál pro ZŠ a SŠ
Česká škola poskytuje svým čtenářům diskusní prostor k vyjádření názorů na školskou problematiku. Tyto příspěvky se nemusí shodovat se stanoviskem redakce České školy a jsou uveřejňovány jako podnět k dalším diskusím.
Obsah článků nemusí vyjadřovat stanovisko redakce nebo vydavatele Albatros Media, a.s.
Tento server dodržuje právní předpisy
ISSN 1213-6018
Tyto webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace o tom, jak tyto webové stránky používáte, jsou sdíleny se společností Google. Používáním těchto webových stránek souhlasíte s použitím souborů cookie.
Tento server dodržuje právní předpisy
o ochraně osobních údajů.
ISSN 1213-6018
Obsah podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Neužívejte dílo komerčně-Nezasahujte do díla 3.0 Česká republika, pokud není uvedeno jinak nebo nejde-li o tiskové zprávy.
Tyto webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace o tom, jak tyto webové stránky používáte, jsou sdíleny se společností Google. Používáním těchto webových stránek souhlasíte s použitím souborů cookie.
18 komentářů:
To je co? Po dohode s ministrem.....zpracuje CSI zaverecnou zpravu? Na co si pan Fiala hraje? Kdo mu stoji na kysliku, ze predvadi tyto pochybne veletoce? Aktivace trafiky pro Sojdrovou a spol? V prvnim kole CSI predvedla vybuch neschopnosti, tak ted bude prostor pro reparat?
Uz aby byla vlada i s Fialou pryc.
Vyhlašujeme program zjišťování účelnosti organizace zvané Česká školní inspekce.
1. Kompletní rozpočet inspekce včetně mzdových nákladů
2. Smysl inspekce ve šťorání se v papírech nazvaných ŠVP
3. Proč nebyla školní inspekce zrušena zároveň se zrušením NUIV
4. A vůbec běžde už do hajzlu...
Tak mám takový dojem, že někteří kolegové ve školách nemají Českou školní inspekci rádi.
zjišťování výsledků vzdělávání Českou školní inspekcí
Čši někoho vzdělává?
A kdo že to zjišťuje?
Možná by o tom mohli něco vědět v Českomoravské vzdělávací s.r.o.
Žil jsem v bláhové představě, že tahle pitomost vzešla z hlavy myslitele Josefa Dobeše a že skončí na smetišti dějin. Jenže proč, když to sype co?????
Učení do škol!!!!! Testování do prdele!!!!
A, tak jak vidím, odpor vůči testování nepochází jen od poserů, ale taky od vulgárních chudáčků. No to jsme to dopracovali.
odpor vůči testování nepochází jen od poserů
Cha!!! Odpírači byli, na rozdíl od poklonkovačů, vždycky poserové, přecéé. Chtělo by se říci.
Poklonkovačů, kteří se s očima na vrch hlavy hbitě do front na školení řadí, papírů pochybných stohy sepisují, o spasitelích českého školství blouzní, představami o konkurenceschopných kompetencích se opájejí, kdejakou pitomost, hlavně když svrchu přišla, zbožně podporují a bohapusté šustrování společných peněz přehlížejí.
Chtělo by, ale neřekne se, protože by se do jedné žady s řiťolizy těmito stavělo.
Teda já nevím, pane Blaho, ale podle Vás je ten, kdo chce aspoň taaaaakhle malinkatej pořádek v tom bordelu, z něhož naše žáčky vypouštíme jakože vzdělané, posera a řiťolez?
No tak potom už nevím.
aspoň taaaaakhle malinkatej pořádek
Musíme si udělat pořádek v pojmech, aby bylo jasněji:
odpírači = poserové
poklonkovači = řiťolizové
K tomu pořádku v tom bordelu se ještě vrátím.
"Zjišťování výsledků vzdělávání" tady přece není od toho, aby dělalo "malinkatej pořádek v tom bordelu"
Jeho cílem je zjistit, jak daleko se žáci v procesu zkompetentňování dostali.
"Pořádek v bordelu" na škole si má udělat ředitel sám a k tomu žádné testy nepotřebuje. Jestliže se bez nich neobejde, nemá v takové funkci co pohledávat. Pokud je mi známo, desítky let vykonávali ředitelé svou práci i bez testů Kalibro, scio, ČŠI či jiných institucí.
Pořádek ve vzdělávacím systému nám žádné testy neudělají. Ten si musíme udělat sami a stále více nabývám přesvědčení, že MŠMT a jím zřizované orgány jsou v tomto procesu spíše překážkou.
Takže ačkoliv proti testování primárně nejsem, nějak mi uniká, jak může svinovací metr zajistit pořádek ve skladu látek.
Metr je jen měřící nástroj. Testování taky. Pořádek musí vymyslet šeflogistik a ve skladu ho zavedou skladníci.
Děkuji Vám, pane poste.restante, že jste mi ulehčil práci. S Vaším textem se mohu ztotožnit po obsahové i formální stránce.
Já bych nejspíš ještě přidal pár sprostých slov, zmínku o penězotocích, nějakou tu neadresnou urážku a laciný ftípek. Jo, a málem bych zapomněl na paralelu se státními maturitami.
23. října 2012 20:26
Proc tu pises takove magoriny, nejsi Zaoralek?
Až někdo vyhlásí plošné testování učitelů, to teprve bude smršť. Ale v tom případě 1. pilotní generálku očekávám mezi zaměstnanci ministerstva a ČŠI.
23. října 2012 20:26
Co to je za magora???
Uz aby byla vlada i s Fialou pryc.
23. října 2012 20:26
Jen dodám, už aby byla tato vláda cíleného rozkrádání pryč. Chystá se však podle všeho další úsporný balíček pro zaměstnance státu. Dozajista se dotkne i dalšího provozu škol. Což takhle vybírat od každého učitele něco jako desátek? To proto, aby bylo na vytápění (blíží se zima), elektriku (aby žáci viděli).
Dodnes jsem nepochopil význam plošného testování v deváté třídě po přijímacím řízení na SŠ. Generálka v roce 2012 po technické stránce nic moc. Spíše ostuda. Organizátorům a tvůrcům doporučuji návštěvu v deváté třídě v červnu.
V červnu? Vždyť nedělají nic už teď!!
24. října 2012 17:11
Zaoralek je neskutecny zlodej, hajzl a lempl. To je skutecne nechutne, jestli tu pomlouva svoje spolupracovniky.
Okomentovat