Samsung představil nový projekt Samsung Smart School

středa 17. října 2012 ·

Společnost Samsung Electronics Co., Ltd., přední světová společnost v oblasti digitálních médií a digitální konvergence, dnes společně se sítí soukromých středních škol EDUCAnet představily projekt Samsung Smart School. Jedná se o moderní řešení výuky, které učiteli umožňuje se studenty lepší a rychlejší sdílení informací. Vyučovací hodiny se tak stanou více dynamické a zároveň zábavné.

„Jedná se o inovativní program, který studentům nabízí efektivnější a flexibilnější prostředí pro výuku, která bude probíhat na tabletech značky Samsung, přičemž všechny tablety budou vzájemně propojeny s ostatními studenty a rovněž s tabletem vyučujícího. Od tohoto multimediálního způsobu výuky si slibujeme, že bude doslova povzbuzovat studenty k větší interaktivitě,“ říká Roman Šebek, obchodní a marketingový ředitel TN divize společnosti Samsung.

„Na tomto projektu je naprosto geniální fakt, že se jedná o řešení na klíč. Podle mě jde o naprostou revoluci ve vzdělávání. Naši učitelé a studenti jsou nadšeni z jednoduchosti ovládání, systému kontroly práce na tabletech a okamžité interaktivity. Jsme velmi vděčni firmě Samsung za jejich přístup, ochotu a pomoc,“ říká Veronika Bartošová, ředitelka EDUCAnet Praha.

EDUCAnet Praha je čtyřletá střední škola s obory všeobecného gymnázia a informační technologie. Plánuje toto řešení využít nejen v těchto již zavedených oborech, ale i v nově otevírané základní škole s rozšířenou výukou anglického jazyka. „O tom, že jde o opravdu univerzální řešení svědčí i fakt, že se se Samsung Smart School seznámí i děti z naší mateřské školky,“ dodává Jakub Pour, manažer pro vzdělávání ve škole EDUCAnet Praha.

Mezi klíčové benefity, které projekt Samsung Smart School přináší, patří:

  • možnost sdílet obsah mezi zařízeními jednotlivě i ve skupinách;
  • interaktivní správa obsahu;
  • tvorba rozvrhů, kvízů, testů;
  • kontrola toho, co student během hodiny dělá;
  • možnost kladení otázek v kombinaci s okamžitou reakcí učitele.

V praxi výuka vypadá tak, že se nejprve každý student zaregistruje do hodiny. Vyučující tak může téměř okamžitě zjistit, jaká je prezence žáků (funkce Start class). Následně dojde prostřednictvím funkce Screen share ke sdílení obsahu učitelova tabletu se zařízeními studentů a k propojení s interaktivní tabulí.

Pokud se vyučující rozhodne, že chce v rámci třídy pracovat se skupinami, může je prostřednictvím funkce Group aktivity rozdělit a jednotlivé skupiny pak řídit a hodnotit zvlášť. S každou skupinou může navíc individuálně komunikovat prostřednictvím krátkých textových zpráv. V případě potřeby může vyučující každé skupině zpřístupnit jiný obsah, zadat jiný úkol nebo test (funkce Send contents).

Během výuky je kladen důraz také na to, čemu se studenti skutečně věnují. Pokud vyučující zjistí, že se například student pohybuje na internetu, může mu díky funkci Private teaching tablet zablokovat. Tato funkce slouží i v opačném případě, například když si žák neví rady s postupem výpočtu, vyučující mu může poradit.

Finančním partnerem projektu je společnost ČSOB Leasing, a.s., největší leasingová společnost na českém trhu.

ČSOB Leasing, a.s. poskytuje financování dopravní techniky, strojů, zařízení, výpočetní techniky, technologií, včetně financování předmětů velkých pořizovacích hodnot pro korporátní zákazníky. Produkty zákazníkům je firma schopna dle preferencí zákazníka nabídnout nejen prostřednictvím vlastní distribuční sítě (osobní přístup v každém regionu ČR) či rozsáhlé distribuční sítě ČSOB, ale přímo v místě prodeje u spolupracujících dodavatelů movitého majetku. ČSOB Leasing je vedoucí leasingovou společností na trhu nejen co do objemu nově uzavřených obchodů, ale současně i v segmentu financování strojů, zařízení a technologií. ČSOB Leasing navíc podporuje svými produkty také rozvoj elektromobility a umí financovat i skutečné elektrovozy, a to prostřednictvím jak finančního leasingu, tak i zákaznického úvěru.

O společnosti Samsung Electronics Co., Ltd.

Společnost Samsung Electronics Co., Ltd. je předním světovým výrobcem polovodičů, telekomunikačních zařízení, digitálních médií a technologií určených pro digitální konvergenci. V roce 2011 dosáhly její konsolidované tržby výše 143,1 mld. USD. Ve 205 pobočkách v 71 zemích po celém světě zaměstnává přibližně 222 000 pracovníků. Je rozdělena do dvou samostatných organizací, které koordinují činnost devíti nezávislých divizí: Digital Media & Communications, pod níž spadají Visual Display, Mobile Communications, Telecommunication Systems, Digital Appliances, IT Solutions a Digital Imaging; a Device Solutions, jež se skládá z divizí Memory, System LSI a LCD. Společnost Samsung Electronics si vydobyla uznání za špičkové výsledky, kterých dosahuje při plnění celé řady ekonomických, ekologických a sociálních kritérií, a byla vyhlášena nejudržitelnější technologickou společností z Dow Jonesova indexu udržitelnosti za rok 2011. Další informace získáte na adrese www.samsung.com.

Informace o ČSOB Leasing, a.s.

ČSOB Leasing, a. s., je 100% dceřinou společností Československé obchodní banky, a. s., členem skupiny ČSOB a významné nadnárodní skupiny KBC. Prostřednictvím sítě vlastních poboček poskytuje finanční služby podnikatelům i soukromým osobám, v oblasti financování osobních, užitkových a nákladních automobilů, strojů, zařízení, technologií, investičních celků a výpočetní techniky. ČSOB Leasing je držitelem certifikátu jakosti podle normy ISO 9001:2008.

4 komentářů:

Anonymní řekl(a)...
17. října 2012 v 11:09  

Proč není u reklamního sdělení toto uvedeno? Jde přeci především o PR Samsungu, nebo se pletu?.

Janek Wagner řekl(a)...
17. října 2012 v 11:33  

Pod titulkem naleznete:

středa, 17. října 2012 ·
Štítky: ICT, tisková zpráva

Anonymní řekl(a)...
17. října 2012 v 14:14  

Běžně je na ČŠ uváděno PR sdělení jako - PR článek. Což zde není. Vzhledem k obsahu, se označení PR článek hodí více. Běžně takto komerčně napsané TZ na ČŠ nezveřejňujete. Nebo je v tom nějaký jiný zájem?

Janek Wagner řekl(a)...
17. října 2012 v 18:48  

PR je zkratka Press Release, tedy přeloženo tisková zpráva. Jako PR článek byly historicky na České škole publikovány placené články v rámci reklamních kampaní v určeném čase. Došlé tiskové zprávy zveřejňujeme bezplatně bez jakýchkoli záruk a označujeme je jako tiskové zprávy.

Články dle data



Učitelské listy

Nabídka práce

Česká škola - portál pro ZŠ a SŠ

Česká škola poskytuje svým čtenářům diskusní prostor k vyjádření názorů na školskou problematiku. Tyto příspěvky se nemusí shodovat se stanoviskem redakce České školy a jsou uveřejňovány jako podnět k dalším diskusím.

Obsah článků nemusí vyjadřovat stanovisko redakce nebo vydavatele Albatros Media, a.s.


Všechna práva vyhrazena.

Tento server dodržuje právní předpisy
o ochraně osobních údajů.

ISSN 1213-6018




Licence Creative Commons

Obsah podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Neužívejte dílo komerčně-Nezasahujte do díla 3.0 Česká republika, pokud není uvedeno jinak nebo nejde-li o tiskové zprávy.



WebArchiv - archiv českého webu



Tyto webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace o tom, jak tyto webové stránky používáte, jsou sdíleny se společností Google. Používáním těchto webových stránek souhlasíte s použitím souborů cookie.