Cílem v 2. ročníku soutěže je napsat program, který provede království nástrahami virtuálního světa. Každé království se musí strat o své poddané, rozvíjet se a chce-li růst i zbrojit aby mohlo útočit na ostatní království. To ale není všechno a k jednomu výsledku tak je více cest.
Programovací jazyk není omezen, podrobná pravidla a implementační detaily najdete na webu red-bot.rhcloud.com.
2. Ročník (podzim 2012)
Soutěže se mohou zúčastnit 1-3 členné týmy studentů. Soutěže se nesmí zúčastnit zaměstnanci firmy Red Hat.
Termíny
vyhlášení soutěže: 17. 9. 2012
registrace týmů: do 22. 10. 2012
prezentace výsledků z přátelských zápasů: přelom října a listopadu 2012
odevzdání programů pro závěrečný turnaj: 3. 12. 2012
vyhlášení výsledků soutěže: prosinec 2012 (termín bude upřesněn)
Registrace
Pro registraci stačí poslat email na adresu redbot@redhat.com s předmětem zprávy "RedBot registrace". Nutnou podmínkou je zaslání libovolné verze implementace. V emailu prosím uveďte:
- název týmu / robota
- seznam studentů v týmu
- název školy
- přiložte implementaci (detaily níže) která bude použita na přátelské zápasy (implementace nemusí být zdaleka finální, stačí nějaká vracející náhodné hodnoty, podmínkou je ale dodržení programovacího jazyka této "beta" implementace a finální)
Odevzdání implementace
Kdykoliv zasláním emailu na adresu redbot@redhat.com s přílohou obsahující:
- zdrojové kódy implementace strategie
- Makefile - pro překlad zdrojového kódu
- (název-týmu) - spustitelný soubor vytvořený přes Makefile. Nemusí být přikládán do emailu ale Makefile jej musí vytvořit. Právě tento soubor se bude spouštět.
- volitelně:
(název-týmu).png - ikona týmu, 64x64 bodů.
Přátelské zápasy
Závěrečný turnaj
O způsobu vyhodnocení závěrečného turnaje budeme včas informovat.
0 komentářů:
Okomentovat