Jistě není třeba připomínat, že v dnešní době není těžké něco vyrobit, ale prodat – a k tomu je nutné znát své zákazníky. Poznat jejich přání, potřeby, očekávání i spokojenost není tak těžké, jak by se mohlo zdát na první pohled. Zapomeňte ale na to, že marketingový průzkum je pouhé vymýšlení otázek a nahodilé rozdávání dotazníků.
Autor této knihy vás provede jednotlivými kroky, kterým je při poznávání vašich zákazníků třeba věnovat pozornost. Mimo jiné vám poradí:
- jak definovat marketingový problém a výzkumný cíl,
- kdy využít techniku dotazování, pozorování a kdy experiment, a jak tyto techniky zvládnout,
- jak zpracovat zjištěné informace.
Kniha je určena všem, kteří se chtějí stát poučenými zadavateli, případně dokonce realizátory marketingového průzkumu. Uvnitř naleznete:
- rady pro začátečníky,
- příklady konkrétních praktických problémů,
- otázky k zamyšlení,
- praktickou ukázku jednoduchého průzkumu.
Knihu s 15% slevou zakoupíte v e-shopu knihy.cpress.cz.
0 komentářů:
Okomentovat