ČŠI: Vzorové testy s úlohami včetně poslechů - první celoplošná generální zkouška

úterý 26. června 2012 ·

ČŠI na portálu projektu NIQES konečně zveřejnila vzorové testy s úlohami včetně poslechů, které byly použity při první celoplošné generální zkoušce ověřování výsledků žáků na úrovni 5. a 9. ročníků základních škol.



21.5.-25.5.2012 (1. týden)

1. tyden - Vzorovy test MA 5.rocnik - zakladni varianta
1. tyden - Vzorovy test MA 5.rocnik - tezsi varianta
1. tyden - Vzorovy test MA 9.rocnik - zakladni varianta
1. tyden - Vzorovy test MA 9.rocnik - tezsi varianta

1. tyden - Vzorovy test CJ 5.rocnik - zakladni varianta
1. tyden - Vzorovy test CJ 5.rocnik - tezsi varianta
1. tyden - Vzorovy test CJ 9.rocnik - zakladni varianta
1. tyden - Vzorovy test CJ 9.rocnik - tezsi varianta

1. tyden - Vzorovy test AJ 5.rocnik - zakladni varianta
1. tyden - Vzorovy test AJ 5.rocnik - tezsi varianta
Poslech AJ 5. ročník - 1. tyden
1. tyden - Vzorovy test AJ 9.rocnik - zakladni varianta
1. tyden - Vzorovy test AJ 9.rocnik - tezsi varianta
Poslech AJ 9. rocnik - 1. tyden

1. tyden - Vzorovy test NJ 9.rocnik - zakladni varianta
1. tyden - Vzorovy test NJ 9.rocnik - tezsi varianta
Poslech NJ 9. rocnik - 1. tyden

1., 2., 3. tyden - Vzorovy test FJ 9.rocnik - tezsi varianta
Poslech FJ 9. rocnik - 1., 2., 3. týden


28.5.-1.6.2012 (2. týden)

2. tyden - Vzorovy test MA 5.rocnik - zakladni varianta
2. tyden - Vzorovy test MA 5.rocnik - tezsi varianta
2. tyden - Vzorovy test MA 9.rocnik - zakladni varianta
2. tyden - Vzorovy test MA 9.rocnik - tezsi varianta

2. tyden - Vzorovy test CJ 5.rocnik - zakladni varianta
2. tyden - Vzorovy test CJ 5.rocnik - tezsi varianta
2. tyden - Vzorovy test CJ 9.rocnik - zakladni varianta
2. tyden - Vzorovy test CJ 9.rocnik - tezsi varianta

2. tyden - Vzorovy test AJ 5.rocnik - zakladni varianta
2. tyden - Vzorovy test AJ 5.rocnik - tezsi varianta
Poslech AJ 5. rocnik - 2. tyden
2. tyden - Vzorovy test AJ 9.rocnik - zakladni varianta
2. tyden - Vzorovy test AJ 9.rocnik - tezsi varianta
Poslech AJ 9. rocnik - 2. tyden

2., 3. tyden - Vzorovy test NJ 9.rocnik - tezsi varianta
Poslech NJ 9. rocnik - 2. tyden

1., 2., 3. tyden - Vzorovy test FJ 9.rocnik - tezsi varianta
Poslech FJ 9. rocnik - 1., 2., 3. tyden


4.6.-8.6.2012 (3. týden)

3. tyden - Vzorovy test MA 5.rocnik - zakladni varianta
3. tyden - Vzorovy test MA 5.rocnik - tezsi varianta
3. tyden - Vzorovy test MA 9.rocnik - zakladni varianta
3. tyden - Vzorovy test MA 9.rocnik - tezsi varianta

3. tyden - Vzorovy test CJ 5.rocnik - zakladni varianta
3. tyden - Vzorovy test CJ 5.rocnik - tezsi varianta
3. tyden - Vzorovy test CJ 9.rocnik - zakladni varianta
3. tyden - Vzorovy test CJ 9.rocnik - tezsi varianta

3. tyden - Vzorovy test AJ 5.rocnik - zakladni varianta
3. tyden - Vzorovy test AJ 5.rocnik - tezsi varianta
Poslech AJ 5. rocnik - 3. tyden
3. tyden - Vzorovy test AJ 9.rocnik - zakladni varianta
3. tyden - Vzorovy test AJ 9.rocnik - tezsi varianta
Poslech AJ 9. rocnik - 3. tyden

2., 3. tyden - Vzorovy test NJ 9.rocnik - tezsi varianta
Poslech NJ 9. rocnik - 3. tyden

1., 2., 3. tyden - Vzorovy test FJ 9.rocnik - tezsi varianta
Poslech FJ 9. rocnik - 1., 2., 3. tyden

7 komentářů:

Anonymní řekl(a)...
26. června 2012 v 17:56  

Proč až teď?

http://stopplosnetestovani.webnode.cz řekl(a)...
26. června 2012 v 18:06  

Zveme rodiče a občany, kteří chtějí podpořit veřejnou diskusi o zavádění srovnávacího plošného testování na základních školách, na setkání v Komunitním centru Kampa - www.kckampa.eu - u Sovových Mlýnů 3, Praha 1. Na mapě zde . Ve středu 27.6. od 18:30.

Setkání bude společnou debatou u kávy všech zúčastněných, kde se můžete zapojit do diskuse nebo si jen vyslechnout ostatní. Téma setkání bude sdílení informací o průběhu plošného testování na ZŠ a diskuse o dalších postupech iniciativy rodičů a občanů k zastavení zavádění plošného srovnávacícho testování nebo jeho změně na testování výběrového vzorku.
Cílem je pokračování veřejné diskuse na téma testování a související témata (kvalita škol, hodnocení dětí, podíl rodičů na podobě školy a další) a vytvoření prostoru pro názory rodičů, učitelů a občanů.
Rodiče mohou přijít i s dětmi, v prostoru je zahrada a herna, v blízkosti park a veřejné hřiště. Vítáme také odborníky a další občany, zveme i zástupce Ministerstva školství a České školní inspekce.
Akci prosíme podpořte na místě i drobným finančním příspěvkem pro Komunitní centrum Kampa, které prostory ochotně poskytlo. Káva a voda bude zajištěna, nabídku občerstvení můžete rozšířit tím, že přinesete něco pro ostatní. Celá akce věříme bude také příjemným letním piknikem.


Více zde: http://stopplosnetestovani.webnode.cz/news/iniciativa-rodicu-a-obcanu-zve-na-letni-setkani-27-6-/
Vytvořte si vlastní stránky zdarma: http://www.webnode.cz

Anonymní řekl(a)...
26. června 2012 v 18:22  

A není to jedno kdy? Stejně to na konci školního roku už nikoho nezajímá.
Ale jestli vám to vadí, upečte bábovku pro ostatní a hurá na Kampu. Vezměte i děti, psa nechejte doma.

obyčejná učitelka řekl(a)...
26. června 2012 v 19:36  

Za A) už jednou zveřejněny byly, jen bez poslechu. A za B) i v testu z matematiky by měly být věty psány česky - viz věta: Zmrzliny, které mají rádi chlapci, mají dohromady vetší energetickou hodnotu, než mají dohromady
zmrzliny, které mají rády dívky. To je fakt skvost!

Anonymní řekl(a)...
26. června 2012 v 20:43  

Kolikrát ještě bude u Čj 5. ročníku, lehká část, použit text s koupelnou, raději jsem to ani nedočetla. Strašný, jestli to vypadá i u ostatních písemek podobně, tak fakt lituju, že jsem vystudovala 2 vysoké školy, když stačí k hodnocení taková hrůza, zákonitě to musí chytré děti otrávit a definitivně rezignovat na vzdělání!!!!!!!!!!!!!!

Zen řekl(a)...
26. června 2012 v 23:14  

http://stopplosnetestovani.webnode.cz

Kdyz Vam to tapetovani tak jde, mel bych pro Vas praci. Potrebuji vytapetovat chodbu. Kolik berete za metr?

Mimochodem: Kopirovani stejneho prispevku do nesouvisejicich diskuzi (tzv. tapetovani) se obvykle povazuje za projev ... slusne receno ... zanedbane vychovy. Byva po zasluze odmeneno zakazem pristupu ci diskuzi - tzv. ban.

Anonymní řekl(a)...
27. června 2012 v 14:45  

V otázcke 6 obtížnější varianty testu ČJL pro 9. ročník ve druhém týdnu testování je problém: slovo nemůže být odvozeno dvěma předponami. Otázka typicky směšuje morfematiku, tedy disiplínu zaměřující na to, z jakých funkčních jednotek je slovo složeno, a slovotvorbu, která se zase zabývá tvorbou slova (jak slovo vzniklo, obohatilo slovní zásobu): slovo "nezapadá" je z hlediska slovotvorby odvozeno (!!) jednou (!!) předponou, a to předponou "ne" od slovotvorného základu "zapadá(at)".

Na tento problém jsme za doby existence VÚP upozorňovali již v době tvorby takzvaných "Standardů RVP ZV".

Otázka 11 téhož testo je formulována nejednoznačně.

Nevím, jestli třít bídu je ekvivalentní "šetřit", ale budiž...

Úlohy 21-24 bych vyřadil, kazí test! :D (větný vzorec je mezi ostatními triviální a úlohy k textu J. N. jsou zase hloupé, mají-li prokázat žákovu schopnost číst umělecký text!

Jinak jsou představené úlohy v tomto testu kvalitní.

Články dle data



Učitelské listy

Nabídka práce

Česká škola - portál pro ZŠ a SŠ

Česká škola poskytuje svým čtenářům diskusní prostor k vyjádření názorů na školskou problematiku. Tyto příspěvky se nemusí shodovat se stanoviskem redakce České školy a jsou uveřejňovány jako podnět k dalším diskusím.

Obsah článků nemusí vyjadřovat stanovisko redakce nebo vydavatele Albatros Media, a.s.


Všechna práva vyhrazena.

Tento server dodržuje právní předpisy
o ochraně osobních údajů.

ISSN 1213-6018




Licence Creative Commons

Obsah podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Neužívejte dílo komerčně-Nezasahujte do díla 3.0 Česká republika, pokud není uvedeno jinak nebo nejde-li o tiskové zprávy.



WebArchiv - archiv českého webu



Tyto webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace o tom, jak tyto webové stránky používáte, jsou sdíleny se společností Google. Používáním těchto webových stránek souhlasíte s použitím souborů cookie.