Zveřejňujeme prosbu studentky Pedagogické fakulty UK, která by ráda znala a vyhodnotila názory pedagogů i veřejnosti.
Vážení kolegové,
z krátké zprávy ČŠ z 30. ledna (Martin Lána: zápis s asistencí tabletů) jsme se dozvěděli, že existuje škola, která využívá při zápisu do prvních tříd tablet, se kterým předškoláci pracují. Nikde jinde jsem se s tím zatím nesetkala. Velice by mě zajímalo, jestli má někdo z Vás s touto technologií u zápisu také zkušenost. Popř. jaký je Váš názor na využití tabletu u zápisu? Vím, že mnoho času nemáte, ale moc byste mi pomohli, kdybyste vyplnili krátký dotazník k této tématice (Využití tabletu u zápisu do prvních tříd). Přivítám i přímé reakce zde ve fóru.
Mnohokrát Vám děkuji,
Kateřina Dragounová
studentka předmětu Počítač ve vzdělávání
UK Praha, Pedagogická fakulta, KITTV
Průzkum: Tablet u zápisu - jaký je váš názor?
Přihlásit se k odběru:
Komentáře k příspěvku (Atom)
DISKUSE
Témata článků
1:1
(22)
analýza
(25)
anketa
(101)
Aplikace
(109)
audio
(148)
Bezplatně
(102)
BYOD
(34)
causy
(1049)
CERMAT
(578)
CLIL
(18)
cloud
(22)
Česko mluví o vzdělávání
(58)
ČŠI
(699)
čtenářství
(31)
dětské skupiny
(52)
digitální vzdělávání
(44)
diskuse
(65)
dokument
(1094)
domácí výuka
(28)
dotační program
(21)
DUM
(205)
DVPP
(59)
DZS
(39)
e-knihy
(323)
e-learning
(31)
EDUin
(852)
ESF
(807)
eTwinning
(32)
EU peníze školám
(257)
evaluace
(13)
FAQ
(87)
fejeton
(3)
festival
(22)
financování
(310)
glosa
(13)
gramotnosti
(48)
hodnocení
(108)
hodnocení aplikací
(41)
ICT
(1907)
infografika
(40)
informatické myšlení
(35)
informatika
(60)
inkluze
(1194)
inovace
(30)
internetová bezpečnost
(57)
interview
(173)
IWB
(32)
Jak na DUM
(16)
Jazyky pro děti
(1)
kariérní řád
(178)
kniha
(1180)
knihy
(1253)
komentář
(227)
konektivismus
(13)
konference
(197)
konkursy
(7)
konstruktivismus
(19)
kulatý stůl
(55)
kurikulum
(28)
licence
(7)
matematika
(298)
metodika
(39)
migrace
(87)
ministryně školství
(222)
mládež
(2)
MOOC
(35)
MPSV
(61)
MŠMT
(4611)
myšlenkové mapy
(10)
NAEP
(14)
Národní rada pro vzdělávání
(16)
neformální vzdělávání
(15)
nezaměstnanost
(26)
NIDM
(58)
NIDV
(228)
nová maturita
(1305)
novela
(69)
NÚOV
(55)
NÚV
(321)
odbory
(45)
odkazy
(271)
OECD
(114)
OER
(25)
ombudsman
(40)
online
(174)
OP VK
(24)
OP VVV
(67)
open source
(23)
Ostatní
(6)
otevřený dopis
(42)
pedagogicko-psychologické poradny
(41)
Pedagogika
(1364)
petice
(19)
PIAAC
(8)
PIRLS
(13)
PISA
(119)
polemika
(1885)
pozvánky
(1810)
PR článek
(1612)
práce s talenty
(37)
praktické školy
(25)
právní poradna
(339)
prezentace
(66)
profese učitele
(50)
prognózy
(16)
program
(64)
projekt
(506)
projekty
(231)
průzkum
(53)
Přečtěte si
(2698)
přednáška
(27)
předškolní ročník
(75)
předškolní vzdělávání
(103)
Přijímačky
(216)
PSP
(80)
recenze
(30)
redakce
(16)
regionální školství
(94)
RVP
(627)
satira
(44)
SCIO
(317)
sexuální výchova
(21)
SKAV
(148)
sociální sítě
(110)
soukromé školy
(165)
soutěž
(498)
standard
(127)
statistika
(100)
Strategie 2020
(46)
stravování
(50)
střední školy
(369)
studie
(33)
Škola21
(3)
školství
(2922)
tablety
(113)
TALIS
(19)
TEDx
(10)
testování
(568)
TIMSS
(39)
tipy
(16)
tisková zpráva
(2808)
top
(122)
trh práce
(156)
učebnice
(39)
Učitelský spomocník
(169)
ÚIV
(3)
UJAK
(25)
video
(685)
Volby 2013
(40)
VÚP
(53)
vyhláška
(41)
výzkum
(283)
vzdělávací politika
(551)
vzdělávací technologie
(61)
vzdělávání
(184)
zákon o pedagogických pracovnících
(64)
Zprávy
(4268)
Knihkupectví
Využijte nabídku pro školy a učitele od Albatrosmedia.cz!
Slevy a akce na knihy přímo od nakladatele. Kompletní nabídka více než 7000 titulů z produkce Albatros Media. Vše skladem, rychlé dodávky zboží.
Nejčtenější články
Články dle data
Učitelské listy
Nabídka práce
Česká škola - portál pro ZŠ a SŠ
Česká škola poskytuje svým čtenářům diskusní prostor k vyjádření názorů na školskou problematiku. Tyto příspěvky se nemusí shodovat se stanoviskem redakce České školy a jsou uveřejňovány jako podnět k dalším diskusím.
Obsah článků nemusí vyjadřovat stanovisko redakce nebo vydavatele Albatros Media, a.s.
Tento server dodržuje právní předpisy
ISSN 1213-6018
Tyto webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace o tom, jak tyto webové stránky používáte, jsou sdíleny se společností Google. Používáním těchto webových stránek souhlasíte s použitím souborů cookie.
Tento server dodržuje právní předpisy
o ochraně osobních údajů.
ISSN 1213-6018
Obsah podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Neužívejte dílo komerčně-Nezasahujte do díla 3.0 Česká republika, pokud není uvedeno jinak nebo nejde-li o tiskové zprávy.
Tyto webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace o tom, jak tyto webové stránky používáte, jsou sdíleny se společností Google. Používáním těchto webových stránek souhlasíte s použitím souborů cookie.
7 komentářů:
Větší blobost jsem už dlouho neslyšel. vyjukaný předškolák dostane do ruky něco, co v životě neviděl, místo toho, aby dostal do ruky tužku, aby učitel dokázal posoudit její držení a alespoň minimální grafický projev dítěte? Místo toho, aby si s ním v klidu promluvil a posoudil, zda má správnou výslovnost a zda je schopen základní komunikace s cizím dospělým člověkem. Na tablety a další má času dost. To už s těmi dětmi nebudeme normálně komunikovat nebo co?
Možná to dost dětí už zná - ale pořád mě nenapadá, že by to mohlo být u zápisu účelné. Mám dceru v 6.třídě a škola s námi řeší, zda bychom souhlasili s využitím tabletů ve výuce (s tím, že je rodiče koupí, za "výhodnou" cenu). Nejsme jednoznačně proti, ale nejsme ani nadšení. Určitě to má řadu výhod a možností, jak už to u nových technologií je, ale také jsou tu rizika a nevýhody.
No tak to bych vám poradil nesouhlasit. Výukových aplikací do různých předmětů pro tablety je jako šafránu. Naše softwareové firmy nestíhají trendy v technice a ani stíhat nemohou. jenže ona ta technika není všechno.
Re: "Výukových aplikací do různých předmětů pro tablety je jako šafránu." - pokud jde o první stupeň, většina ve školách nejužívanějších titulů Terasoft běží na tabletech s OS Android 2.3 a vyšším (jde o ty běžící i pod OS Linux). Terasoft pod lokální značkou dodává anglické nativní aplikace pro iOS i Android, zatím ale chybí podpora výrobců tabletů pro český trh.
Jenže pro druhý stupeň nic než bída i ze strany Terasoftu. A to nemluvím jen o aplikacích pro tablety, ale o výukových aplikacích obecně.
A kdo se tomu může divit.
Za současných podmínek být SW firma a investovat do vývoje aplikací pro český trh může jen ekonomický sebevrah.
Přitom nevěřím tomu, že by se nedal naroubovat nějaký projekt z fondů EU i na tuto oblast.
Baže dal. Těch hovadin, co jako DUMY vytváří bez ladu skladu hromada kantorů bez základních metodických schopností, je plný internet. A přiznejme si, že za pěkné miliony, které mohly být využity účelněji. Jeden příklad za všechny. Raději jedna nejmenovaná SŠ vytváří materiály v angličtině do odborných předmětů pro žáky, (řekněme si upřímě, že se jedná o čtyřkaře už na základkách) kteří podle mého nejsou schopni dané učivo pochopit ani v češtině, natožpak v angličtině. No prostě sranda. Heslo dne zní:"jazykovými kompetencemi k lepšímu soustružení."
Okomentovat