Otevřený dopis ředitele Základní školy v Pozděchově

středa 11. dubna 2012 ·


Dobrý den, Kalousku (záměrně neuvádím Vážený pane, protože tím pro mě nejste).

Jmenuji se Michal Molek a jsem ředitelem malotřídní vesnické školy. Kromě toho samozřejmě na škole působím také jako personalista, asistentka, poloviční školník, učitel, třídní učitel, vedoucí kroužků, ICT koordinátor, metodik prevence, správce webových stránek, o přestávkách se s kolegyněmi plynule měníme v dohled, svačináře a ovocnáře, nacvičujeme s dětmi na všemožná vystoupení, pořádáme pro ně exkurze, besedy, kulturní akce, sportovní turnaje, projekty, výlety všude přitom za ně neseme plnou zodpovědnost a o všem samozřejmě píšeme články do tisku kvůli dobrému PR školy. Myslím, že bych mohl ve výčtu ještě pokračovat, ale už se mi nechce jsem totiž nejlínější učitel v Evropě! To, co jste vypustil z huby, se nás hluboce dotýká a rádi Vás v naší škole přivítáme a blíže Vás seznámíme s náplní práce českého učitele (a také s veškerými dalšími pracemi nad rámec našich povinností, které jsou nezbytné pro fungování školy ).

Škrtům zdar pedagogům těm líným šmejdům zmar. To, co ušetříte, byste mohl poslat našim pracovitějším kolegům do Řecka.

S pozdravem a přáním hezkého dne Mgr. Michal Molek, ředitel ZŠ a MŠ Pozděchov, okres Vsetín, e-mail: skolapozdechov.molek@seznam.cz, web: www.skola-pozdechov.cz

40 komentářů:

Anonymní řekl(a)...
11. dubna 2012 v 9:30  

Doufám, že neučíte češtinu...

Anonymní řekl(a)...
11. dubna 2012 v 9:32  

No, ruku na srdce, možná, že průměrný český učitel skutečně není z nejsanživějších... ale kdo se tomu může při stavu v našem banánistánu divit? Tak maximálně Dobeš s Kalouskem. Mimochodem, když už byl Kalousek u toho posuzování, mohl také zmínit, že čeští politici patří nejen mezi nejlínější politiky (pokud jde o práci pro občany) ale zároveň o nejsnaživější politiky (pokud jde o vlastní kapsu, dobré bydlo, sporťák, manželky atd.). Tedy, pane Kalousku, až se Vy nahoře začnete snažit a nebudete nám to tu dnes a denně už 67 let rozkrádat, tak možná budeme Vaše plky o tom, jak jsme líní brát vážně. Takto se tomu pouze někteří zasmějeme a některé to nadzvedne ze židle, jako kolegu z Pozděchova.

Anonymní řekl(a)...
11. dubna 2012 v 11:33  

11. dubna 2012 9:30

Na češtinu kašlete, za chvíli to bude mrtvý jazyk. Věnujte se angličtině, ta je třeba pro přežití.

Anonymní řekl(a)...
11. dubna 2012 v 12:07  

Čeština můj kobylek, že? Ale co se divím, zažil jsem při studiích na přírodovědě pár studentů matematiky z pajdáku, tedy budoucích učitelů matematiky, kteří měli ve 4. ročníku problémy s goniometrickými funkcemi. Ředitel školy, který může mít klidně aprobaci "švihadla, budky", tedy tělocvik s technickými pracemi, češtinu nemusel vidět od střední školy.

Anonymní řekl(a)...
11. dubna 2012 v 13:58  

Možná by bylo dobré vyjadřovat se k obsahu, ne k formě. S obsahem beze zbytku souhlasím. Ředitel naší venkovské školy pracuje běžně 12 hodin denně. Učitelé dělají spoustu věcí zadarmo. Škole věnují rozhodně víc než 8 hodin.

Pytlik Blaha řekl(a)...
11. dubna 2012 v 14:55  

pracuje běžně 12 hodin denně

To víte, hospodářství, záhumenka, vinohrad ... práca až po stařečkove.
A když eště zet začne stavjat, tož to by se jeden roztrhnůt mohl.

Anonymní řekl(a)...
11. dubna 2012 v 16:16  

Dobrý den,
Navrhuji podat k soudu žalobu na ministra Kalouska a žádat peněžní náhradu za nemajetkovou újmu, kterou způsobil svým výrokem českým učitelům. (navrhuji 100 000 Kč pro každého českého učitele).

Anonymní řekl(a)...
11. dubna 2012 v 17:33  

Ukřivděný řediteli (úmyslně vynechávám „Vážený pane“),
když jste tak přepracován a nedoceněn, tak tu práci jednoduše nedělejte. Hotovo. Basta fidli. Šmytec!

Třeba Vás nechají někde jinde ve Vsetíně uplatnit Vaši nezkrotnou pracovitost za osm hrubého měsíčně…. Pokud Vás ovšem vůbec někdo bude chtít.

A jen tak mimochodem – u ředitele školy, který na rozdíl od Vás obvykle dobře ví, odkud se berou peníze na platy a provoz, mě překvapuje, že nejste schopen rozeznat a vyhodnotit, že tahle zemička žije na dluh, každým rokem je naše společná sekera zaseknutá o velký kus hlouběji, a s cílem přežít se v naprosté většině firem nejen snižují platy, ale rovnou se propouští – a Vy tady štkáte jak odkopnutá bezzubá stařena nad bezvýznamným bonmotem realisticky uvažujícího ministra financí – statečného bojovníka s blbostí a rozhazovačností na dluh, navíc bonmotem záměrně mis-reprodukovaným panu magistru Molkovi nejlepším ministrem školství magistrem Dobešem…
(Jo - a uberte trnkových kapek, když se chystáte psát členovi Vlády ČR – prosím!)
Fuj!!!!

poste.restante řekl(a)...
11. dubna 2012 v 19:45  

A když se Vám nelíbí stát, ve kterém žijete, tak se přestěhujte jinam.
:-)

Měl bych dotaz pro Anonyma ze 17:33

Na kolikáté místo v žebříčku zemí podle podílu výdajů na školství musíme klesnout, aby se už konečně dařili líp?

Kolik má každý učitel přidat ze svého, aby se v zemi nastartoval ekonomický růst? Jsem ochoten takovou sbírku zorganizovat, když to stát zachrání.
:-)

P.S.: Když člověk píše "bojovníkovi s blbostí a rozhazovačností na dluh", měl by si podle mého spíš těch štamprlí dát víc.
:-)

Adlif řekl(a)...
11. dubna 2012 v 20:19  

Pro anonyma,
pan ředitel nikde nenapsal, že má málo peněz, chtěl by více atd... Pouze se ho dotklo, že jej někdo nazval nejlínějším učitelem v Evropě (nebo jak to bylo)
Jinak máte úplnou pravdu, každý nechť dělá práci kterou chce a na kterou má potřebné vzdělání. Jestli se mu v práci nelíbí - může ji změnit. (Jestli jej někde jinde vezmou) Co se týká Vás, asi opravdu pracujete za 8000 Kč. To se pak těm kantorům závidí co?

Anonymní řekl(a)...
11. dubna 2012 v 20:20  

A kdo drží tu sekeru a kdo je tím dřevem?

Anonymní řekl(a)...
11. dubna 2012 v 20:27  

Dneska jsem si našel volně přístupnou inspekční zprávu z vaší školy z roku 2010: http://zpravy.csicr.cz/upload/2010017907.pdf.
Tady mně zaujalo:
1) Ředitel školy nesplňoval kvalifikační předpoklady stanovené zákonem pro výkon funkce (str. 4) 2) Řízením MŠ pověřil ředitel školy vedoucí učitelku a delegoval na ni kompetence související s provozem MŠ (str. 4 - přeloženo pro nás laiky, nemá s MŠ žádné starosti)
3) Předložený ŠVP ZV nebyl v souladu s RVP ZV. (opět stř. 4)
4) Bezpečnost dětí na školní zahradě nebyla zajištěna na žádoucí úrovni. (str. 5)
Z webových stránek vaší školy vyplývá, že vyučujete 13 hodin týdně (tj. jestli se nepletu cca 9 hodin klasických). Takže jestliže je pracovní doba pro klasického zaměstnance 40 hodin, stále vám na další aktivity zbývá 31 hodin (uznávám, že do některých předmětů si musíte dělat přípravu, ale jinde asi moc ne).
Ale současně musím objektivně uvést, že v uvedené inspekční zprávě jsou i pozitiva. Nicméně nejsem přesvědčen, že jste ten pravý, kdo může psát ministru financí otevřený dopis. Byť obecně souhlasím s tím, že je spousta (možná i většina) kantorů, kteří dětem věnují spoustu svého volného času a energie, ale ti zpravidla na psaní otevřených dopisů nemají čas.

Anonymní řekl(a)...
11. dubna 2012 v 20:42  

Po češtinářské stránce tam není jediná chyba. Takže tady to anonymní štěknutí o češtině je jen jedovatá slina, kde konkrétně byla chyba? Nikde a to je to ;) Tací jste Vy, co nic neumíte, štěkáte o cizích chybách, ale co je správně a správné, to nepoznáte :D

Anonymní řekl(a)...
11. dubna 2012 v 21:14  

Ti, o se tady do pana ředitele navážejí, nemají zřejmě představu o náplni práce ředitele malé školy. Obdivuju ty, kteří to dělají. Odpovědnost za všechno, práce od nevidim do nevidim, bez zástupce, bez sekretářky či ekonomky a někdy opravdu třeba i bez topiče nebo školníka.

Anonymní řekl(a)...
11. dubna 2012 v 21:20  

Měla jsem mezi rodiči taky jednoho takového, jako je anonymní z 11. dubna 2012 20:27. Začalo to větou: Paní učitelko, udělejte s ní něco, my si s ní doma nevíme rady! a skončilo to podáním stížnosti řediteli a pohrůžkou inspekcí!

Anonymní řekl(a)...
11. dubna 2012 v 21:29  

11. dubna 2012 20:27

Jejej, provokatér. Dnes mimořádně hodný. Jen se nezmiňujte o švagrovi pana ministra. To je opravdu kauza. Zajímavé jsou Vaše neznalosti ze školního prostředí. Pokud jste původně učitel, tak předpokládám, že podstatou Vaší zapšklosti je :
1) Ze třídy Vás pro neschopnost vymrskali žáci
2) Ze školy Vás vymrskali kolegové s ředitelem

Anonymní řekl(a)...
11. dubna 2012 v 21:35  

11. dubna 2012 20:27

Jste známý rozbíječ diskuzí ( počínaje Českou pozicí a konče Českou školou ). Tohle dříve dělal na diskuzích - Parabellum,Petr.S.,...zřejmě stejná postavička.

Anonymní řekl(a)...
11. dubna 2012 v 21:46  

Můžu vás uklidnit. Nejsem známý rozbíječ diskusí, nejsem Parabellum ani Petr.S., o nějaké České pozici slyším od Vás poprvé. Já naopak čekal, že se nějaká diskuse začne - já totiž neútočím, pouze cituji. Ale jak vidno, český učitel se zpravidla zmůže pouze na otevřený dopis. Ale obhajovat si své stanovisko nebo diskutovat, to už je nad jeho síly. Tak tedy vás nechám v sebelitování a také v sebeuspokojení, jak jste to tomu Kalouskovi natřeli.

Anonymní řekl(a)...
11. dubna 2012 v 22:58  

Myslím, že výše jmenovaný pan ředitel by se neozval, nebýt nemístné urážky na pracovitost českých pedagogů. Zaráží mě však jak "umíme" být jednotní.... Pokud by se tento portál nazýval Česká ordinace, bylo by to jistě jinak. Pak se i páni politici mohou jen vysmívat a pouštět do nás další urážky. Hezké sny.

poste.restante řekl(a)...
11. dubna 2012 v 23:48  

Shrňme to.
Říci o českých učitelích paušálně, že jsou líní, to může jen hlupák.
Nic na tom nemění skutečnost, že je to aktuálně ministr financí.

Pana ředitele nejspíš rozčílil fakt, že na takové hulvátství nebyla publikována adekvátní odpověď. Takže ji napsal sám.
Jeho text není zrovna literární perlou, ale podstatnější je míra frustrace, kterou člověk pracující ve školství z podobných vyjádření vrcholných politiků musí zákonitě cítit. A ta je opravdu oprávněná.

Dokud se v tomto státě nedostanou k moci lidé, kteří budou chápat, že skutečným bohatstvím této země jsou její vzdělaní občané, nemůže dojít k žádnému obratu k lepšímu.

A vážení kolegové.
V této společnosti, kde si vzdělání a práce učitele zjevně neváží ani její nejvyšší představitelé, budeme mít jen takové postavení, jaké si dokážeme vybojovat.

Anonymní řekl(a)...
12. dubna 2012 v 6:53  

11. dubna 2012 23:48

Zajímavé, Vy poste.restante nevěříte slovům pana ministerského předsedy, že "školství je pro nás prioritou"? Současnému uskupení "líných politiků" nevěřím ani já. Jsem zvědavý s čím opět přijdou před volbami. Pochybuji ale, že budou mít tu drzost nám sdělovat, že se máme stále lépe a lépe. I když ! Oni jsou schopni naprosto všeho. A proto si myslím, že volby by mohly přinést "menší zlo". Politika se má dělat pro lidi a ne pro skupinu 5% zbohatlíků.Ignorant

Anonymní řekl(a)...
12. dubna 2012 v 7:49  

To 11.dubna 21:35 a spol.:
český učitel se zmůže na totéž, na co všichni občané v tomto státě, kteří "jdou za sebe" sólo - přičemž i takto "kopou za tým" - který jim ještě háže klacky pod nohy. Proti jiným, tedy jednotnějším formám vyjádření nesouhlasu, konáte Vy a spol maximum mj. i tím, že např. v diskusích poukazujete na naprosto podružné aspekty, které se Vám hodí ke znevažování kohokoliv, kdo se ozve proti hulvátství, nepravdě atd. a tím prokazuje, že má ještě čest, svědomí, odpovědnost a charakter. Myslíte, že Vám taková zprofanovaná strategie bude vycházet donekonečna? Není pochyb, že zmiňovaný ředitel je statečný a má odvahu ohradit se vůči nařčení, uvádí fakta o své práci a uvádí činnosti, které musí vykonávat pro udržení chodu své školy, což by mělo být v kompetenci jiných osob v jiných "funkcích". Učitel ani ředitel nemůže být "děvče pro všechno", jinak nemá prostor pro svou práci, kvůli které je ve školství zaměstnán.
Jste průhledný, nežvaňte. Popátrejte, možná nalezneže nějaké zbytky cti, svědomí a odvahy i u sebe. Přeji Vám k tomu zdar.

Kalashnikoff řekl(a)...
12. dubna 2012 v 7:54  

Onanymovi 11. dubna 2012 17:33
Kalusek je ve vrcholné politice cca 20 let - nese tedy vinu na vytvoření klientelisticko-korupčnického systému, který zde máme. Řečeno naplno - patří k úzké zlodějské elitě. Opěvovat jej může jen člověk notně mentálně isuficientní nebo tzv. modrý svazák, který je tak hloupý, že nepochopil, kdo si v tomto státě žije nad poměry a zatíná metaforické sekery do rozpočtu. Učitelé a 90 % Čechů to rozhodně nejsou.
A protože jste mě vytočil, že mi málem praskl závorník, píši vám opakovaně, že jste blb.

Pytlik Blaha řekl(a)...
12. dubna 2012 v 12:13  

Zmínka o líných učitelích mne nikterak nepobuřuje.
1. Ještě tu máme učitelky.
2. Líní lidé jsou hybateli pokroku. Vykonávají činnosti podstatné a hledají cesty jak je zefektivnit.
3. Pilní lidé mají sklony realizovat kdejaké pitomostě, čímž vytváří podmínky pro existenci kdejakého pitomce.
4.Pedagogický aktivista je pak prokletím nebohých dětiček, které jsou mu vydány na pospas.
5. Ve světle tohoto pohledu vnímám prohlášení pana Kalouska jako pochvalu a budu se snažit jej v tomto směru nezklamat.

Anonymní řekl(a)...
12. dubna 2012 v 16:38  

Máte pravdu! Říkám to žákům a mimo jiné dokládám knihou pana Freda Gratzona LENOSTÍ K ÚSPĚCHU aneb jak nic nedělat a přitom vše uskutečnit. Líní lidé jsou opravdu hybnou silou, ti pracovití se udřeli k smrti a nemají čas nic vymýšlet. A práce není přirozená - ani Bůh nepracoval a nikdo v přírodě nepracuje - snad jen pan Kalousek? Nebo Bobeš?

Anonymní řekl(a)...
12. dubna 2012 v 20:29  

To: 12. dubna 2012 16:38

Já myslím, že není správné, abyste knihu "Leností k úspěchu" doporučoval svým žákům. Vy sám jste jim jistě dobrým příkladem, stejně jako řada výše diskutujících. Nebo je to naopak? Podle otevřeného dopisu mně to připadá, že jediný kdo v téhle zemi pracuje je český účitel. Na tohle můj známý japonský podnikatel říká: "Dobrý fór". Takže otevřený dopis je fakt "Dobrý fór".

Anonymní řekl(a)...
12. dubna 2012 v 20:55  

Vaše názory jsou hodny toho, co máte ve skříni. Je to modrá košile a svazácká kravata. Nemusíte se však za tyto názory až tak stydět, protože tu modrou košili a rudou kravatu má ve skříni i předseda vlády.Ignorant

Anonymní řekl(a)...
12. dubna 2012 v 21:04  

Myslím si, že obsah mé skříně vás nemusí iritovat. Modrou košili a svazáckou kravatu mělo před revolucí ve skříni 2/3 současných učitelů, tedy téměř všichni ti, kteří učili před rokem 1989. Ti kteří je tam neměli s režimem neobstáli a odešli, nebo "byli odejiti". A ignorance předsedy vlády - co jste jej naučili, to dnes předvádí.

Anonymní řekl(a)...
12. dubna 2012 v 21:23  

Já třeba nebyl ani pionýrem a nevlastnil ten pěkný červený šáteček, svazáci mě také nějak minuli. Pravdou je, že se před rokem 1989 objevila na škole petice, abych byl pro propagaci Gorbačova odejit. Přesto nebo právě proto nesnáším modré svazáky. Ti v té době byli totiž nejaktivnější.

poste.restante řekl(a)...
12. dubna 2012 v 23:10  

Není důležité, jaké košile máme kdo ve skříni. Stejně většině z nás by dnes už neseděla velikost. :-)

Pojem "modrý svazák" popisuje spíše stav mysli a ten nesouvisí s historickým obdobím, ve kterém se jedinec vyskytuje.

Lenost je samozřejmě hybnou sílou pokroku.
Žákům říkávám, že pracovitý člověk vezme lopatu, krumpáč a vykope jámu - líný člověk podumá a vymyslí bagr.
Musí to být ovšem lenost tvůrčí a nikoliv parazitická.

Nejhorší jsou pak lenoši aktivističtí. Zhusta se rekrutují právě z okruhu lidí, jejichž stav mysli pojem "modrý svazák" vcelku vystihuje. (Ta barva fakt není tak důležitá).
Jedno rčení praví, že
"Nikdo nedokáže tak prohnat své okolí,
jako lenoch, který chce vypadat pilně."

Nikdo zde netvrdil, "že jediný kdo v téhle zemi pracuje je český účitel.
To je prostě účelová dezinterpretace textu, který pan ředitel napsal. Navíc psaná se zjevným cílem bagatelizovat význam a obsah práce učitele, či ředitele školy.
Nechápu proč.
Já necítím potřebu hodnotit pracovní náplň řezníka, ani se nechci vyjadřovat k náročnosti jeho profese. Stejně tak se nevyjadřuji ani k práci lékařů, anebo úředníků. Ocenil bych vůči vlastní profesi totéž.

Tudíž bych prosil všechny "znalce" školského prostředí, kteří v životě nestáli před třídou, aby si své názory nechali od cesty.

Kromě toho, jak už jsem psal v jiné diskusi:
KAŽDÁ práce se dá dělat poctivě, anebo flákat.

poste.restante řekl(a)...
12. dubna 2012 v 23:18  

Anonymní 21:04
Ad: A ignorance předsedy vlády - co jste jej naučili, to dnes předvádí.

Kdyby všichni ignoranti a hlupáci předváděli jen tolik ignorance, kolik jí získali ve škole, bylo by to skvělé.
Bohužel, většina ignorantů je v oblasti vymýšlení pitomostí úžasně vynalézavá.
Kromě toho znám také ignoranty, kteří už jako ignoranti do školy přišli.
Zda mezi ně patří i předseda vlády, to bohužel netuším.
Vlastně si ani nejsem jist, zda vůbec je ignorant, ale jen reaguji na Vaše slova.

Anonymní řekl(a)...
13. dubna 2012 v 15:43  

Lenost je samozřejmě hybnou sílou pokroku.
Žákům říkávám, že pracovitý člověk vezme lopatu, krumpáč a vykope jámu - líný člověk podumá a vymyslí bagr.
Musí to být ovšem lenost tvůrčí a nikoliv parazitická.

Zkuste si to pane posterestante přečíst dvakrát po sobě, raději třikrát i vícekrát, třeba to pomůže. Tvůrčí člověk je podle Vás líný? Líný člověk podumá? Opravdu? Lenost je tvůrčí nebo parazitická? Lenost je hybnou silou pokroku? Tohle vykládáte svým žákům? Uvědomujete si, prosím, že jim škodíte?

poste.restante řekl(a)...
13. dubna 2012 v 16:38  

Slyšel jste někdy o slově "nadsázka"?

Ale pokud chcete, klidně zkuste najít chybu v logice mojí, kolegy Blahy a Anonymního z 12.4 16:38.
:-)

Člověče anonymní,
Lenost, to je věda. :-)

http://knihy.abz.cz/prodej/jak-byt-liny-nicnedelani-je-drina

Anonymní řekl(a)...
13. dubna 2012 v 18:01  

Vaše logika je naprosto bezchybná, jenom u nás tomu neříkáme nadsázka.

Anonymní řekl(a)...
13. dubna 2012 v 18:52  

Promiňte, ale mohli by odpůrci tvrzení, že lenost je matka pokroku doložit svá tvrzení uvedením nějakého tvora co také pracuje (kromě člověka)? Tím nemyslím ovšem příklady opic apod. Myslím to pracovat jako lidé - tj. pravidelně "chodit" makat. A Bůh pracoval když tvořil člověka k obrazu svému? Už jste viděli někoho kdo se ulenošil k smrti? Udřít se k smrti to jo, viz pracovní tábory, ale lenošské tábory?

poste.restante řekl(a)...
13. dubna 2012 v 19:09  

No, když už to takhle pitváme, tak bych řekl, že nejspíš je problém v nahlížení na pojem "lenost".

Asi se shodneme, že lenost je vlastnost záporná.
Jde jen o to, že kolega Blaha, který s tím začal a shodou okolností i já, nahlížíme na lenost i jako na zdroj motivace k duševnímu úsilí, v důsledku kteréhož dojde k vývoji nových technologií, usnadňujících primární cíl "lenocha", tedy nemuset se tolik nadřít.

Proto mluvím o "tvůrčí lenosti".

Mimochodem, když o tom před žáky mluvím, vždycky se u toho křením tak, že snad každý musí pochopit, že nemíním glorifikovat flákání. A že mým ideálem není rozhodně jedna varianta líného Honzy, kterému museli v pohádce přitáhnout draka až k peci a princezna mu pak sama musela vlézt až pod peřinu.

Nikdy by mne ale nenapadlo, že to budu muset takhle vysvětlovat. :-)

Anonymní řekl(a)...
13. dubna 2012 v 20:11  

Nedalo mi to, abych si nenašel zmiňovanou inspekční zprávu. Dotyčný z ní vyjmul jen to, co se mu hodilo - ostatně klasický demagogický přístup, nemluvě o tom, že napadá autora, namísto komentáře podstaty příspěvku. Za větou "Ředitel školy nesplňoval kvalifikační předpoklady stanovené zákonem pro výkon funkce
ředitele" už nezkopíroval další text: "neúplné základní školy, i přes tento nedostatek prokazatelně a dobře plnil právní
povinnosti vyplývající z vykonávané funkce. Zabezpečil efektivní a účelné využití finančních
prostředků poskytnutých ze státního rozpočtu k plnění cílů základního a předškolního
vzdělávání. Prostředky z jednotlivých rozvojových programů, využil k účelu za kterým byly
poskytnuty. Dodržoval závazné limity na platy, dohody, limity ostatních neinvestičních
výdajů a účelových dotací. Přístup ředitele k pracovníkům školy podporoval partnerskou
spolupráci."

Pytlik Blaha řekl(a)...
14. dubna 2012 v 10:25  

Nedalo mi to ...

Hezkyyy! Občas zalizuji, že je to tu anonymní.

S tou "tvůrčí leností" se to nesmí moc přehánět. Kolikrát třeba dvě tři hoďky dumám nad tím, jak si ušetřit hodinovou práci.
Člověk si holt musí dávat pozor, aby mu kreativita nezmetamorfozovala do kretenitity.

Anonymní řekl(a)...
14. dubna 2012 v 12:55  

Nedá mi to, nedá.
Kdybych nebyl líný pořád dokola propočítávat hmotnosti produktů chemických reakcí, neměl bych po týdnu programování aplikaci, která mi teď přečte rovnici a dopočítá to za mě.
Přeji příjemný zbytek dne.

Anonymní řekl(a)...
14. dubna 2012 v 22:55  

Pánko ředitel, vy jste skutečný Igor Hnízdo. A v tej inspekční zprávě se určitě lže :-) Jste možná jediný říďa, který na základce nevymýšlí dámské přirozeniny typu "projekt vánoce" "projekt čarodejnice" a učíte děti počtům a umění vytvářet "mluvící papír". Víte... na střední školy přicházejí žáci, kteří už ani mluvící papír neznají... natož aby dokázali přečíst, co na papíru je. ... ale to není určitě případ vaší školy . :-)))

Články dle data



Učitelské listy

Nabídka práce

Česká škola - portál pro ZŠ a SŠ

Česká škola poskytuje svým čtenářům diskusní prostor k vyjádření názorů na školskou problematiku. Tyto příspěvky se nemusí shodovat se stanoviskem redakce České školy a jsou uveřejňovány jako podnět k dalším diskusím.

Obsah článků nemusí vyjadřovat stanovisko redakce nebo vydavatele Albatros Media, a.s.


Všechna práva vyhrazena.

Tento server dodržuje právní předpisy
o ochraně osobních údajů.

ISSN 1213-6018




Licence Creative Commons

Obsah podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Neužívejte dílo komerčně-Nezasahujte do díla 3.0 Česká republika, pokud není uvedeno jinak nebo nejde-li o tiskové zprávy.



WebArchiv - archiv českého webu



Tyto webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace o tom, jak tyto webové stránky používáte, jsou sdíleny se společností Google. Používáním těchto webových stránek souhlasíte s použitím souborů cookie.