První kniha o strategiích a plánování napsaná srozumitelným a zábavným způsobem pro každého, kdo stojí před rozhodnutím začít podnikat. Smyšlený příběh poskládaný ze skutečných životů a zkušeností o tom:
- jak založit úspěšnou prodejnu, aniž byste studovali strategické řízení nebo znali pojmy jako SWOT analýza, marketingový mix a další manažerské povídky,
- jak nalézt ty správné zákazníky pro své produkty a svoji prodejnu a jak jim o sobě dát vědět,
- jak nalézt silné stránky a příležitosti tam, kde právě jste,
- a jak je využít ve svůj prospěch,
- jak se odlišit od konkurence,
- a spousta dalšího důležitého povídání o smysluplném řízení vašich kroků, které byste se bez této knížky nikdy nemuseli dozvědět.
Ukázky stran:
Knihu s 15% slevou zakoupíte v e-shopu www.albatrosmedia.cz.
1 komentářů:
Pokud jde o podnikání, vždy nejtěžším krokem je právě ten první – rozhodnout se do toho jít a předem si připravit zázemí pro to, aby budoucí podnik nezanikl dříve, než se vůbec stačil rozjet. Kniha První kroky v podnikání je tedy věnována těm, „kteří se nebojí a chtějí začít žít svůj život a práci po svém.“
Maruška, hlavní postava této knížky je chytrá, odvážná a má nepřekonatelnou potřebu změnit svůj život, především práci. Je čerstvě propuštěna, žije sama se svým kocourem, pravidelně navštěvuje úřad práce, žije na podpoře a přemýšlí, jakou cestou se vydat. Jeden den ji však změní celý život. Při cestě z „pracáku“ prochází kolem výloh a přemýšlí, jak mnoho obchodů je kolem a všichni se tím nějak uživí. Proč by si i ona nemohla otevřít svůj vysněný obchod s jahodami a stát se svým vlastním pánem?
Vzhledem k tomu, že se autorka věnuje především problematice malých a středních firem, i knížka je především určena těm, kterým nechybí entuziasmus a chuť pustit se do něčeho nového. „Začala jsem si všímat i trendů tzv. StartUpů a různých projektů pro začínající podnikatele a podnikatelky. A pro tuto skupinu na našem trhu rozhodně moc publikací není. A to byl začátek všeho - napsat knížku, která bude poučná, stručná, výstižná a zároveň zábavná, aby přitáhla pozornost právě takových lidí, kteří nejsou klasickými manažery ani studenty a potřebují podnikat a vydělávat peníze.“ dodává autorka.
Celá recenze je na http://www.jdipracovat.cz/tipy/63-kniha/804-tip-na-knihu-prvni-kroky-v-podnikani
WWW.JDIPRACOVAT.CZ - Průvodce bludištěm trhu práce - recenze na personální literaturu.
Okomentovat