Nepoučitelnost vedení ministerstva školství a poskoků kmotrů připravujících tyto projekty je neuvěřitelná. Podívejme se na některé výtky ke kontroverznímu projektu FINGRAM, dříve OKNO, ještě dříve CEKOS.
Bohužel se nám podařilo získat je scan materiálu, přepis teprve zajišťujeme, proto publikujeme jen několik snímků textu.
Na výše uvedenou absenci jakýchkoli vstupních analýz a tvrdých dat jsme na kulatých stolech k IIPn upozorňovali, stejná situace je ale u řady dalších výstupů MŠMT: u testování 5. a 9. tříd, u revize RVP atd.
Systém přípravy IPN je zcela netransparentní a zdrojem jsou evidentně klientelistické vazby vedení ministerstva a jeho odborů, koordinované několika profesionálními tvůrci projektů, kteří o potřebách školství nemají ani potuchy.
3 komentářů:
To je excelentní ukázka toho, jak pracuje MŠMT. Myslíte, že takovou práci vykazuje jen v sekci ESF?
Má ministr vůbec šajnu o tom, co je to projekt či projektové řízení? Zná skutečné potřeby škol, žáků a učitelů? Dovoluje svým podřízeným dialog s kompetentními organizacemi a stranami nebo je to ušité od stolu v zavřené kanceláři?
To jsou celkem trivialni pipominky k projektu, naprosto zakladniho charakteru. Odhaluji naprostou neschopnost vedeni MSMT (EU fondy ma na starosti Zaoralek - mestsky straznik, Program Vzdelavani pro konkurenceschopnost Podubecka - drivejsi eroticka maserka a pozdeji majitelka bordelu po dobu asi 15 let).
14. března 2012 12:56
A všemu tomu šéfuje vězeňský psycholog a technik ze zkrachovalé Tesly Rožnov. Co byste potom chtěl, oni nejsou schopni překonat své omezené hranice.
Okomentovat