"Ty schůzky, které teď mají následovat, mají být o té křižovatce. Teď jsme na křižovatce, což je ten věcný záměr. A teprve ta cesta, kterou se vydáme, je o tom paragrafovém znění. A o tom se pojďme bavit. Ale musíme diskutovat a nemůžeme říct: "Stáhněte věcné záměry, jinak se s vámi nebavíme."
Rektor Univerzity Palackého v Olomouci Miroslav Mašláň o zavádění školného: "Já osobně jsem zastáncem školného a myslím si, že právě jeden ze způsobů, jak dosáhnout zvýšení kvality, je i zavedení školného."
Předseda Akademického senátu ČVUT Petr Konvalinka: "Já se školným nemám problém. (…) Mně ale vadí návrh zákona o finanční pomoci studentům, který si myslím, že nahrává našim bankovním ústavům desetitisíce klientů, za které bude stát platit úroky z těch úvěrů, které si studenti budou brát na placení školného a my (stát) to budeme platit z veřejných prostředků, které by jinak mohly dostat veřejné vysoké školy."
Podívejte se na nahrávku pořadu na webu iVysílání
Přihlásit se k odběru:
Komentáře k příspěvku (Atom)
DISKUSE
Témata článků
1:1
(22)
analýza
(25)
anketa
(101)
Aplikace
(109)
audio
(148)
Bezplatně
(102)
BYOD
(34)
causy
(1049)
CERMAT
(578)
CLIL
(18)
cloud
(22)
Česko mluví o vzdělávání
(58)
ČŠI
(699)
čtenářství
(31)
dětské skupiny
(52)
digitální vzdělávání
(44)
diskuse
(65)
dokument
(1094)
domácí výuka
(28)
dotační program
(21)
DUM
(205)
DVPP
(59)
DZS
(39)
e-knihy
(323)
e-learning
(31)
EDUin
(852)
ESF
(807)
eTwinning
(32)
EU peníze školám
(257)
evaluace
(13)
FAQ
(87)
fejeton
(3)
festival
(22)
financování
(310)
glosa
(13)
gramotnosti
(48)
hodnocení
(108)
hodnocení aplikací
(41)
ICT
(1907)
infografika
(40)
informatické myšlení
(35)
informatika
(60)
inkluze
(1194)
inovace
(30)
internetová bezpečnost
(57)
interview
(173)
IWB
(32)
Jak na DUM
(16)
Jazyky pro děti
(1)
kariérní řád
(178)
kniha
(1180)
knihy
(1253)
komentář
(227)
konektivismus
(13)
konference
(197)
konkursy
(7)
konstruktivismus
(19)
kulatý stůl
(55)
kurikulum
(28)
licence
(7)
matematika
(298)
metodika
(39)
migrace
(87)
ministryně školství
(222)
mládež
(2)
MOOC
(35)
MPSV
(61)
MŠMT
(4611)
myšlenkové mapy
(10)
NAEP
(14)
Národní rada pro vzdělávání
(16)
neformální vzdělávání
(15)
nezaměstnanost
(26)
NIDM
(58)
NIDV
(228)
nová maturita
(1305)
novela
(69)
NÚOV
(55)
NÚV
(321)
odbory
(45)
odkazy
(271)
OECD
(114)
OER
(25)
ombudsman
(40)
online
(174)
OP VK
(24)
OP VVV
(67)
open source
(23)
Ostatní
(6)
otevřený dopis
(42)
pedagogicko-psychologické poradny
(41)
Pedagogika
(1364)
petice
(19)
PIAAC
(8)
PIRLS
(13)
PISA
(119)
polemika
(1885)
pozvánky
(1810)
PR článek
(1612)
práce s talenty
(37)
praktické školy
(25)
právní poradna
(339)
prezentace
(66)
profese učitele
(50)
prognózy
(16)
program
(64)
projekt
(506)
projekty
(231)
průzkum
(53)
Přečtěte si
(2698)
přednáška
(27)
předškolní ročník
(75)
předškolní vzdělávání
(103)
Přijímačky
(216)
PSP
(80)
recenze
(30)
redakce
(16)
regionální školství
(94)
RVP
(627)
satira
(44)
SCIO
(317)
sexuální výchova
(21)
SKAV
(148)
sociální sítě
(110)
soukromé školy
(165)
soutěž
(498)
standard
(127)
statistika
(100)
Strategie 2020
(46)
stravování
(50)
střední školy
(369)
studie
(33)
Škola21
(3)
školství
(2922)
tablety
(113)
TALIS
(19)
TEDx
(10)
testování
(568)
TIMSS
(39)
tipy
(16)
tisková zpráva
(2808)
top
(122)
trh práce
(156)
učebnice
(39)
Učitelský spomocník
(169)
ÚIV
(3)
UJAK
(25)
video
(685)
Volby 2013
(40)
VÚP
(53)
vyhláška
(41)
výzkum
(283)
vzdělávací politika
(551)
vzdělávací technologie
(61)
vzdělávání
(184)
zákon o pedagogických pracovnících
(64)
Zprávy
(4268)
Knihkupectví
Využijte nabídku pro školy a učitele od Albatrosmedia.cz!
Slevy a akce na knihy přímo od nakladatele. Kompletní nabídka více než 7000 titulů z produkce Albatros Media. Vše skladem, rychlé dodávky zboží.
Nejčtenější články
Články dle data
Učitelské listy
Nabídka práce
Česká škola - portál pro ZŠ a SŠ
Česká škola poskytuje svým čtenářům diskusní prostor k vyjádření názorů na školskou problematiku. Tyto příspěvky se nemusí shodovat se stanoviskem redakce České školy a jsou uveřejňovány jako podnět k dalším diskusím.
Obsah článků nemusí vyjadřovat stanovisko redakce nebo vydavatele Albatros Media, a.s.
Tento server dodržuje právní předpisy
ISSN 1213-6018
Tyto webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace o tom, jak tyto webové stránky používáte, jsou sdíleny se společností Google. Používáním těchto webových stránek souhlasíte s použitím souborů cookie.
Tento server dodržuje právní předpisy
o ochraně osobních údajů.
ISSN 1213-6018
Obsah podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Neužívejte dílo komerčně-Nezasahujte do díla 3.0 Česká republika, pokud není uvedeno jinak nebo nejde-li o tiskové zprávy.
Tyto webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace o tom, jak tyto webové stránky používáte, jsou sdíleny se společností Google. Používáním těchto webových stránek souhlasíte s použitím souborů cookie.
4 komentářů:
No, je vidět, že to Pepovi dělá fakt dobře, ta pozice síly. Alespoň na těch pár měsíců, pak půjde zase zpátky někam "k pásu", ale bude moci vzpomínat, jak s těmi prohnilými intelektuály zametal.
Akademici: "Nám se na věcných záměrech nelíbí tohle, tohle, tohle... - představovali bychom si to jinak.
Pepa: "Polibte mi p..., na věcných záměrech nic nezměním. Ale jestli opravdu chcete, můžeme o nich tak hodinku-dvě diskutovat. A pak ještě budete moci dát připomínky k paragrafovému znění. Hádejte, co si s nimi vytřu!"
To je velice trefny komentar k Dobesovi :-)
"Veřejné VŠ jsou asociální, protože i prodavačka či klempíř je platí ze svých daní"
Nebýt vysokoškoláků, neměla by prodavačka ani co, ani kde prodávat, klempíř by patrně neměl práci atd. Je to zájem opravdu všech, ne jen těch, kteří přímo studují.
"Politici nominovaní do Rady by měli být z regionu, protože VŠ je přínos pro region"
To snad nemyslí vážně! Copak na UK studují jen Pražáci? Naopak bychom se měli snažit, aby přišlo více studentů i ze zahraničí, aby naši studenti dostávali stipendia do zahraničí, v tom by měla hrát EU, a nejen ona, svou roli společného duchovního prostoru. A hlavně se nevracejme k Rakousku-Uhersku.
"Aby politici měli kontrolu"
Sic!
"Pozval jsem si rektora UK"
Vnímá Dobeš rozdíl mezi "pozval jsem si" a "pozval jsem"?
"K9 - Můžeme za poslanecké kluby garantovat, že tento věcný záměr v této podobě projde Sněmovnou."
CO TO JE ZA DEMOKRACII?
"Pozvat si" někoho má velké kouzlo až v procestu loučení:
"Rektor, dejte si odchod! A jedu, jedu!"
Okomentovat