Do seznamu 104 škol z celé republiky pro pilotní ověřování testů žáků 5. a 9. ročníků byla zařazena i ZŠ Boženy Němcové v Jaroměři. Jako zástupci testovaných tříd byly vybrány 5.A a 9.B, kde v úterý začala a 14. prosince skončila „prověrka” znalostí.
Z článku Jiřího Špreňara v NáchodskýDeník.cz vybíráme:
„Všichni jsme při těchto kontrolních testech překonali počáteční obavy, strach a nejistotu a získali zajímavé informace, které využijeme v průběhu již celoplošných testů,” říká ředitel ZŠ Boženy Němcové Josef Hovorka.
A jak jaroměřští žáci v testu obstáli? „Podle ujištění České školní inspekce získá škola jak celkové tak i individuální výsledky testů,” potvrzuje ředitel Hovorka, podle jehož slov bude systém plošného testování přínosem pro školy jen tehdy, nedopustí-li Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy (MŠMT) vytváření žebříčků škol podle úspěšnosti a výsledky nebudou určující pro přijetí žáků na střední školy.
Přečtěte si: Školáci z Boženy se zapojili do zkušebních testů
Přihlásit se k odběru:
Komentáře k příspěvku (Atom)
DISKUSE
Témata článků
1:1
(22)
analýza
(25)
anketa
(101)
Aplikace
(109)
audio
(148)
Bezplatně
(102)
BYOD
(34)
causy
(1049)
CERMAT
(578)
CLIL
(18)
cloud
(22)
Česko mluví o vzdělávání
(58)
ČŠI
(699)
čtenářství
(31)
dětské skupiny
(52)
digitální vzdělávání
(44)
diskuse
(65)
dokument
(1094)
domácí výuka
(28)
dotační program
(21)
DUM
(205)
DVPP
(59)
DZS
(39)
e-knihy
(323)
e-learning
(31)
EDUin
(852)
ESF
(807)
eTwinning
(32)
EU peníze školám
(257)
evaluace
(13)
FAQ
(87)
fejeton
(3)
festival
(22)
financování
(310)
glosa
(13)
gramotnosti
(48)
hodnocení
(108)
hodnocení aplikací
(41)
ICT
(1907)
infografika
(40)
informatické myšlení
(35)
informatika
(60)
inkluze
(1194)
inovace
(30)
internetová bezpečnost
(57)
interview
(173)
IWB
(32)
Jak na DUM
(16)
Jazyky pro děti
(1)
kariérní řád
(178)
kniha
(1180)
knihy
(1253)
komentář
(227)
konektivismus
(13)
konference
(197)
konkursy
(7)
konstruktivismus
(19)
kulatý stůl
(55)
kurikulum
(28)
licence
(7)
matematika
(298)
metodika
(39)
migrace
(87)
ministryně školství
(222)
mládež
(2)
MOOC
(35)
MPSV
(61)
MŠMT
(4611)
myšlenkové mapy
(10)
NAEP
(14)
Národní rada pro vzdělávání
(16)
neformální vzdělávání
(15)
nezaměstnanost
(26)
NIDM
(58)
NIDV
(228)
nová maturita
(1305)
novela
(69)
NÚOV
(55)
NÚV
(321)
odbory
(45)
odkazy
(271)
OECD
(114)
OER
(25)
ombudsman
(40)
online
(174)
OP VK
(24)
OP VVV
(67)
open source
(23)
Ostatní
(6)
otevřený dopis
(42)
pedagogicko-psychologické poradny
(41)
Pedagogika
(1364)
petice
(19)
PIAAC
(8)
PIRLS
(13)
PISA
(119)
polemika
(1885)
pozvánky
(1810)
PR článek
(1612)
práce s talenty
(37)
praktické školy
(25)
právní poradna
(339)
prezentace
(66)
profese učitele
(50)
prognózy
(16)
program
(64)
projekt
(506)
projekty
(231)
průzkum
(53)
Přečtěte si
(2698)
přednáška
(27)
předškolní ročník
(75)
předškolní vzdělávání
(103)
Přijímačky
(216)
PSP
(80)
recenze
(30)
redakce
(16)
regionální školství
(94)
RVP
(627)
satira
(44)
SCIO
(317)
sexuální výchova
(21)
SKAV
(148)
sociální sítě
(110)
soukromé školy
(165)
soutěž
(498)
standard
(127)
statistika
(100)
Strategie 2020
(46)
stravování
(50)
střední školy
(369)
studie
(33)
Škola21
(3)
školství
(2922)
tablety
(113)
TALIS
(19)
TEDx
(10)
testování
(568)
TIMSS
(39)
tipy
(16)
tisková zpráva
(2808)
top
(122)
trh práce
(156)
učebnice
(39)
Učitelský spomocník
(169)
ÚIV
(3)
UJAK
(25)
video
(685)
Volby 2013
(40)
VÚP
(53)
vyhláška
(41)
výzkum
(283)
vzdělávací politika
(551)
vzdělávací technologie
(61)
vzdělávání
(184)
zákon o pedagogických pracovnících
(64)
Zprávy
(4268)
Knihkupectví
Využijte nabídku pro školy a učitele od Albatrosmedia.cz!
Slevy a akce na knihy přímo od nakladatele. Kompletní nabídka více než 7000 titulů z produkce Albatros Media. Vše skladem, rychlé dodávky zboží.
Nejčtenější články
Články dle data
Učitelské listy
Nabídka práce
Česká škola - portál pro ZŠ a SŠ
Česká škola poskytuje svým čtenářům diskusní prostor k vyjádření názorů na školskou problematiku. Tyto příspěvky se nemusí shodovat se stanoviskem redakce České školy a jsou uveřejňovány jako podnět k dalším diskusím.
Obsah článků nemusí vyjadřovat stanovisko redakce nebo vydavatele Albatros Media, a.s.
Tento server dodržuje právní předpisy
ISSN 1213-6018
Tyto webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace o tom, jak tyto webové stránky používáte, jsou sdíleny se společností Google. Používáním těchto webových stránek souhlasíte s použitím souborů cookie.
Tento server dodržuje právní předpisy
o ochraně osobních údajů.
ISSN 1213-6018
Obsah podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Neužívejte dílo komerčně-Nezasahujte do díla 3.0 Česká republika, pokud není uvedeno jinak nebo nejde-li o tiskové zprávy.
Tyto webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace o tom, jak tyto webové stránky používáte, jsou sdíleny se společností Google. Používáním těchto webových stránek souhlasíte s použitím souborů cookie.
4 komentářů:
O tom, že ty žebříčky budou vytvořeny a že je do rukou dostanou zřizovatelé snad nemusí nikdo pochybovat ( viz. státní maturity )
O tom, že by plošné testy mohly být součástí přijímacích zkoušek nepochybujme. Dokonce s tímto souhlasím. Jinak nevidím žádné další možné využití výsledků. Ignorant
ještě snad na zpevňování ega pana ministra
Jsem rodič a rád bych věděl zda moje děti studují na dobré, nebo špatné škole. Řekněte nám to!, resp. zveřejněte žebříček. Na co jinak to platím?
Milý rodiči.
Podle čeho se, podle Vás, pozná dobrá či špatná škola?
Podle toho, zda dobře připraví na přijímačky?
Podle toho, že se děti do školy těší?
Podle toho, že v ní žáci dospělé zdraví a o šikaně či drogách tu v životě neslyšeli?
Nebo podle "žebříčků", uměle zkonstruovaných na základě "testů", které ale byly vytvořeny pro testování ŽÁKŮ a nikoliv škol?
Víte, že výsledek podobného žebříčku mnohem více nežli celoroční práce ovlivní fakt, zda v den testů zůstanou doma dva repetenti, nebo naopak dva premianti?
Připomíná mi to vtip, jak z matfyzu vyletí student u zkoušky a tak přestoupí na VŠE.
Na obou školách prudce stoupne průměrné IQ.
(Jinak nic proti VŠE, manželka je ekonomka. Jen jsem ten vtip takhle slyšel.)
Takže ještě jednou.
Jak se pozná, podle výsledků testů žáků, dobrá škola?
A hlavně, co je to, podle Vás, dobrá škola?
Okomentovat