Projekt Cesta ke kvalitě byl před třemi lety zahájen, aby podporoval školy při jejich snaze zlepšit svou kvalitu. Cílem konference je informovat o tom, jakých výsledků bylo v rámci projektu dosaženo a jaká je jejich „přidaná hodnota“.
Termín konání: 29. listopadu 2011 od 10.00 do 15.00 Místo: konferenční centrum CITY PANKRÁC, Praha 4
Cíl konference:
Projekt Cesta ke kvalitě byl před třemi lety zahájen, aby podporoval školy při jejich snaze zlepšit svou kvalitu. Cílem konference je informovat o tom, jakých výsledků bylo v rámci projektu dosaženo a jaká je jejich „přidaná hodnota“.
Cesta ke kvalitě je národní projekt MŠMT s plným názvem „AUTOEVALUACE - Vytváření systému a podpora škol v oblasti vlastního hodnocení“. Realizuje ho Národní ústav odborného vzdělávání a Národní institut pro další vzdělávání.
PROGRAM
Prezence účastníků od 9,30 hod.
Dopolední blok (10,00 – 12,30 hod.)
1. Uvítání a úvodní slovo - moderátor
2. Význam autoevaluace - pohled zástupce MŠMT: ředitel odboru vzdělávací soustavy J. Krejčí
3. Zdůvodnění realizace projektu - slovo ředitelů partnerských organizací: H. Plitzová, (Národní institut pro další vzdělávání), V. Hořejší (Národní ústav pro vzdělávání)
4. Podpora autoevaluačních procesů na školách zapojených do projektu - hlavní manažer M. Chvál
5. Autoevaluace školy – současnost a perspektivy: slovo odborníka M. Pola
6. Vztah autoevaluace a externí evaluace z hlediska ČŠI – ústřední školní inspektorka O.Hofmannová
7. Vztah autoevaluace a externí evaluace z hlediska zřizovatelů – předsedkyně školské komise Svazu měst a obcí M. Štiková
8. Co nám projekt dal – pohled očima školy: ředitel ZŠ Litvínov P. Škramlík
9. Informace před přestávkou k organizaci odpoledního bloku - moderátor
Tisková konference 12.30 – 13.15 hod. salonek (hosté: ředitelka Národního institutu pro další vzdělávání H. Plitzová, ředitel Národního ústavu pro vzdělávání V. Hořejší, hlavní manažer projektu M. Chvál, ředitel základní školy P. Škramlík)
Odpolední blok (13.30 – 15.00) bude organizován v pěti panelech:
Panel I: Evaluační nástroje S. Michek, M. Kekule
Panel II: Příklady dobré praxe J. Vašťatková - Poláchová
Panel III: Vzdělávání I. Shánilová
Panel IV: Vzájemné učení J. Kazíková, J. Kargerová, K. Žežulová
Panel V: Poradenství J. Ostrýtová, V. Beran
1 komentářů:
Předvídali manažeři projektu, že vlastní ministr bude v 21. století ořezávat školskou kvalitu na míru znalostí?
Jsou ty vaše nástroje teď vůbec k něčemu?
Okomentovat