Česká školní inspekce dokončila výběrové řízení na dodavatele systému „Národního šetření výsledků žáků v počátečním vzdělávání“, tedy tzv. plošného testování znalostí a dovedností žáků pátých a devátých tříd základních škol.
Národní šetření výsledků žáků v počátečním vzdělávání je součástí projektu s názvem „Národní systém inspekčního hodnocení vzdělávací soustavy v České republice“, který je spolufinancován z evropských strukturálních fondů v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Veřejná zakázka na vytvoření elektronického systému pro plošné testování, který bude zároveň otevřenou platformou, přístupnou nejen školám, ale i žákům a jejich rodičům, byla vyhlášena 12. července 2011. Z šesti předložených nabídek byly v závěrečné fázi výběrového řízení podrobně posuzovány nabídky společností Telefónica Czech Republic, a.s. a SAPCON, a.s., a to jak z hlediska výše nabídkové ceny, tak z hlediska výkonových, funkčních a bezpečnostních vlastností nabízeného řešení.
Výsledkem posuzování nabídek je rozhodnutí, že dodavatelem systému „Národního šetření výsledků žáků v počátečním vzdělávání“ bude společnost SAPCON, a.s., která v součtu všech posuzovaných kritérií dosáhla nejvyššího celkového hodnocení. Výše ceny vítězného řešení je 92.000.000,- Kč bez DPH.
Dokončení výběrového řízení nyní umožňuje zahájit intenzívní práce na vytvoření funkčně spolehlivého a bezpečného testovacího nástroje. Souběžně s těmito pracemi bude v gesci MŠMT dále probíhat dopracování podrobných standardů znalostí a dovedností žáků pátých a devátých tříd základních škol, jež určí obsah systému testování. Kompletní testovací systém bude připraven k rutinnímu provozu nejpozději v prvním pololetí roku 2014.
Dodavatel řešení testování 5. a 9. tříd vybrán
Přihlásit se k odběru:
Komentáře k příspěvku (Atom)
DISKUSE
Témata článků
1:1
(22)
analýza
(25)
anketa
(101)
Aplikace
(109)
audio
(148)
Bezplatně
(102)
BYOD
(34)
causy
(1049)
CERMAT
(578)
CLIL
(18)
cloud
(22)
Česko mluví o vzdělávání
(58)
ČŠI
(699)
čtenářství
(31)
dětské skupiny
(52)
digitální vzdělávání
(44)
diskuse
(65)
dokument
(1094)
domácí výuka
(28)
dotační program
(21)
DUM
(205)
DVPP
(59)
DZS
(39)
e-knihy
(323)
e-learning
(31)
EDUin
(852)
ESF
(807)
eTwinning
(32)
EU peníze školám
(257)
evaluace
(13)
FAQ
(87)
fejeton
(3)
festival
(22)
financování
(310)
glosa
(13)
gramotnosti
(48)
hodnocení
(108)
hodnocení aplikací
(41)
ICT
(1907)
infografika
(40)
informatické myšlení
(35)
informatika
(60)
inkluze
(1194)
inovace
(30)
internetová bezpečnost
(57)
interview
(173)
IWB
(32)
Jak na DUM
(16)
Jazyky pro děti
(1)
kariérní řád
(178)
kniha
(1180)
knihy
(1253)
komentář
(227)
konektivismus
(13)
konference
(197)
konkursy
(7)
konstruktivismus
(19)
kulatý stůl
(55)
kurikulum
(28)
licence
(7)
matematika
(298)
metodika
(39)
migrace
(87)
ministryně školství
(222)
mládež
(2)
MOOC
(35)
MPSV
(61)
MŠMT
(4611)
myšlenkové mapy
(10)
NAEP
(14)
Národní rada pro vzdělávání
(16)
neformální vzdělávání
(15)
nezaměstnanost
(26)
NIDM
(58)
NIDV
(228)
nová maturita
(1305)
novela
(69)
NÚOV
(55)
NÚV
(321)
odbory
(45)
odkazy
(271)
OECD
(114)
OER
(25)
ombudsman
(40)
online
(174)
OP VK
(24)
OP VVV
(67)
open source
(23)
Ostatní
(6)
otevřený dopis
(42)
pedagogicko-psychologické poradny
(41)
Pedagogika
(1364)
petice
(19)
PIAAC
(8)
PIRLS
(13)
PISA
(119)
polemika
(1885)
pozvánky
(1810)
PR článek
(1612)
práce s talenty
(37)
praktické školy
(25)
právní poradna
(339)
prezentace
(66)
profese učitele
(50)
prognózy
(16)
program
(64)
projekt
(506)
projekty
(231)
průzkum
(53)
Přečtěte si
(2698)
přednáška
(27)
předškolní ročník
(75)
předškolní vzdělávání
(103)
Přijímačky
(216)
PSP
(80)
recenze
(30)
redakce
(16)
regionální školství
(94)
RVP
(627)
satira
(44)
SCIO
(317)
sexuální výchova
(21)
SKAV
(148)
sociální sítě
(110)
soukromé školy
(165)
soutěž
(498)
standard
(127)
statistika
(100)
Strategie 2020
(46)
stravování
(50)
střední školy
(369)
studie
(33)
Škola21
(3)
školství
(2922)
tablety
(113)
TALIS
(19)
TEDx
(10)
testování
(568)
TIMSS
(39)
tipy
(16)
tisková zpráva
(2808)
top
(122)
trh práce
(156)
učebnice
(39)
Učitelský spomocník
(169)
ÚIV
(3)
UJAK
(25)
video
(685)
Volby 2013
(40)
VÚP
(53)
vyhláška
(41)
výzkum
(283)
vzdělávací politika
(551)
vzdělávací technologie
(61)
vzdělávání
(184)
zákon o pedagogických pracovnících
(64)
Zprávy
(4268)
Knihkupectví
Využijte nabídku pro školy a učitele od Albatrosmedia.cz!
Slevy a akce na knihy přímo od nakladatele. Kompletní nabídka více než 7000 titulů z produkce Albatros Media. Vše skladem, rychlé dodávky zboží.
Nejčtenější články
Články dle data
Učitelské listy
Nabídka práce
Česká škola - portál pro ZŠ a SŠ
Česká škola poskytuje svým čtenářům diskusní prostor k vyjádření názorů na školskou problematiku. Tyto příspěvky se nemusí shodovat se stanoviskem redakce České školy a jsou uveřejňovány jako podnět k dalším diskusím.
Obsah článků nemusí vyjadřovat stanovisko redakce nebo vydavatele Albatros Media, a.s.
Tento server dodržuje právní předpisy
ISSN 1213-6018
Tyto webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace o tom, jak tyto webové stránky používáte, jsou sdíleny se společností Google. Používáním těchto webových stránek souhlasíte s použitím souborů cookie.
Tento server dodržuje právní předpisy
o ochraně osobních údajů.
ISSN 1213-6018
Obsah podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Neužívejte dílo komerčně-Nezasahujte do díla 3.0 Česká republika, pokud není uvedeno jinak nebo nejde-li o tiskové zprávy.
Tyto webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace o tom, jak tyto webové stránky používáte, jsou sdíleny se společností Google. Používáním těchto webových stránek souhlasíte s použitím souborů cookie.
5 komentářů:
To jsem si oddychla, už jsem si myslela, že by se snad ty peníze daly utratit za kvalitnější vzdělávání.
to 26. října 2011 16:31
Jako že by si učitelé koupili uniformy nebo značkové džíny, aby stoupli v očích žáků a měli autoritu? Nebo navštívili kurz počítačů?
Anonymní 26.10 17:58
viz např. příspěvek nicku Charlie v diskusi pod sousedním článkem.
http://www.ceskaskola.cz/2011/10/800-milionu-z-evropskych-fondu-na.html
Na vytvoření nějakého pomyslného žebříčku je to příliš drahé a především zbytečné. Takto nedojde k nápravě věci školních. Ignorant
Obávám se, že tady nejde dokonce ani o ty žebříčky, protože ZŠ si člověk moc vybírat nemůže, pokud nechce dítě vozit každé ráno desítky kilometrů daleko. Jde spíš o kontrolu (cituji Orwella: "... velká masa lidí ... naučila by se myslet vlastní hlavou; a jakmile by lidé jednou dospěli až sem, uvědomili by si ..., že privilegovaná menšina neplní žádnou funkci a svrhli by ji..." ) a o pomník za živa. A to je ještě horší.
Okomentovat