Kurz Vzdělávací technologie pro 21. století (RVP_VT21) probíhající v rámci E-learningu
portálu RVP se blíží ke své polovině. Dnešním dnem zahajuje 4. týden.
Po prvních dvou spíše teoretických lekcích jsme se začali zabývat
způsoby, jak technologie uplatnit ve školní praxi. Ve třetím týdnu jsme
pod vedením kolegy Petra Naskeho zkoumali počítačové hry. Tento týden
bude věnován dalším inovativním prakticky použitelným metodám - výukovým
projektům, webquestům, vyprávění digitálních příběhů, primárním zdrojům
ad.
Úkolem účastníků je provádět týdenní reflexi nově zjištěných skutečností. Své zprávy publikují mimo vlastní prostředí kurzu (Moodle RVP_VT21)
tak, aby své poznatky v maximální možné míře šířili i v rámci své
vlastní komunity. Typickou formou je osobní blog. I když je prostředí
kurzu otevřené návštěvníkům, není snadné v jeho fórech oznamované
výstupy kurzu RVP_VT21 přehlédnout. Proto jsme vytvořili tuto tabulku,
která zobrazuje všechny odkazy a bude průběžně aktualizována.
Rád bych vám po ukázce reflexe Ivy Dobiášové publikované minulý týden (Lukáš, ICT a já) opět představil někoho z účastníků. Je to velmi obtížné, protože skvělých výstupů je mnoho. Vynikající výsledky má Stanislav Cikalo, Mira Friedrichová, Vlasta Silva Kolářová, David Mikoláš, Jitka Rambousková (mimochodem stejně jako paní Kolářová z Nýřan – viz Výukové materiály ZŠ Nýřany) i Martin Vonášek, k němuž se hodlám brzy vrátit.
Celý článek na spomocnik.rvp.vz
1 komentářů:
A co jste na těch počítačových hrách vyzkoumali? Že se některé dají pro výuku použít a jiné zase ne?
Okomentovat