Media relations v podnikání, správě, kultuře i neziskovém sektoru
K efektivní komunikaci s médii nepotřebujete nutně znát všechny teorie marketingové komunikace, a proto v této knize najdete jen ty nejdůležitější a prakticky využitelné. Autor, dlouholetý zkušený novinář, vás naučí zaručené postupy, které budete ve styku s médii a novináři opravdu potřebovat. Výklad plný příkladů z praxe doplňují svými komentáři také aktivní novináři a tiskoví mluvčí. Dozvíte se, jaké metody a přístupy jsou úspěšné a které naopak vedou k jistému neúspěchu. Vyvarujete se tak chyb a snadněji dosáhnete nejlepších možných výsledků.
V knize se mimo jiné dozvíte:
- Jak fungují media relations a jak je využít k vytvoření dobré image
- Jakými konkrétními způsoby úspěšně prezentovat svá sdělení
- Jak svou zprávou zaručeně zaujmout novináře a co je naopak odradí
- Jak správně psát a publikovat tiskové zprávy
- Jak správně časovat kampaně a jak pořádat tiskové konference
- Jak a k čemu využít služeb komunikačních agentur
- Jak na krizovou komunikaci
Více informací o knize vč. ukázkové kapitoly naleznete na http://knihy.cpress.cz/jak-ucinne-oslovit-media.html.
0 komentářů:
Okomentovat