Praktický kurz postavený na zásadě „stačí hodina denně“ vás den po dni, týden po týdnu, měsíc po měsíci naučí vyhodnotit stávající kampaň firmy, připravit novou marketingovou či informační strategii, vybudovat ji a nakonec také monitorovat a vyhodnotit. Výklad je obohacen tipy, příklady a rozhovory z praxe a odkazy na relevantní webové zdroje. Z fenoménu Facebooku tak vytěžíte maximum.
S knihou se mimo jiné naučíte:
- Zmapovat potřeby zákazníků a podle toho zvolit taktiku
- Vhodně definovat váš produkt v prostředí sociálních sítí
- Stanovit cíle projektu a připravit k němu podklady
- Vymezit role vaší společnosti a vytvořit prezentaci kampaně
- Provést audit obsahu a na jeho základě upravit strategii
- Povzbudit poptávku pomocí inzerátů na Facebooku i jinde
- Změřit efektivitu pomocí přehledů Facebooku a cílových stránek
- Účinně integrovat sociální média s firemním webem
- Obohatit a optimalizovat facebookové stránky pomocí aplikací
Kromě stránky http://knihy.cpress.cz/K1885 doprovází knihu také stále aktualizovaná webová stránka, kterou provozují autoři na adrese http://www.facebook.com/marketingbook.
Více informací o knize vč. ukázkové kapitoly naleznete na http://knihy.cpress.cz/marketing-na-facebooku.html.
0 komentářů:
Okomentovat