MŠMT nabízí ředitelům škol s ročníky pouze 1. stupně návrhy jednotlivých postupů (kroků) vedoucích k vytvoření fungujícího autoevaluačního systému v podmínkách jejich škol. V materiálu se zabýváme plánováním autoevaluačních činností, sběrem dat, jejich vyhodnocováním a přijetím vhodných opatření k dalšímu rozvoji školy.
Dokument ke stažení
E-kniha pro vás: Autoevaluace v praxi škol s ročníky pouze 1. stupně
Přihlásit se k odběru:
Komentáře k příspěvku (Atom)
DISKUSE
Témata článků
1:1
(22)
analýza
(25)
anketa
(101)
Aplikace
(109)
audio
(148)
Bezplatně
(102)
BYOD
(34)
causy
(1049)
CERMAT
(578)
CLIL
(18)
cloud
(22)
Česko mluví o vzdělávání
(58)
ČŠI
(699)
čtenářství
(31)
dětské skupiny
(52)
digitální vzdělávání
(44)
diskuse
(65)
dokument
(1094)
domácí výuka
(28)
dotační program
(21)
DUM
(205)
DVPP
(59)
DZS
(39)
e-knihy
(323)
e-learning
(31)
EDUin
(852)
ESF
(807)
eTwinning
(32)
EU peníze školám
(257)
evaluace
(13)
FAQ
(87)
fejeton
(3)
festival
(22)
financování
(310)
glosa
(13)
gramotnosti
(48)
hodnocení
(108)
hodnocení aplikací
(41)
ICT
(1907)
infografika
(40)
informatické myšlení
(35)
informatika
(60)
inkluze
(1194)
inovace
(30)
internetová bezpečnost
(57)
interview
(173)
IWB
(32)
Jak na DUM
(16)
Jazyky pro děti
(1)
kariérní řád
(178)
kniha
(1180)
knihy
(1253)
komentář
(227)
konektivismus
(13)
konference
(197)
konkursy
(7)
konstruktivismus
(19)
kulatý stůl
(55)
kurikulum
(28)
licence
(7)
matematika
(298)
metodika
(39)
migrace
(87)
ministryně školství
(222)
mládež
(2)
MOOC
(35)
MPSV
(61)
MŠMT
(4611)
myšlenkové mapy
(10)
NAEP
(14)
Národní rada pro vzdělávání
(16)
neformální vzdělávání
(15)
nezaměstnanost
(26)
NIDM
(58)
NIDV
(228)
nová maturita
(1305)
novela
(69)
NÚOV
(55)
NÚV
(321)
odbory
(45)
odkazy
(271)
OECD
(114)
OER
(25)
ombudsman
(40)
online
(174)
OP VK
(24)
OP VVV
(67)
open source
(23)
Ostatní
(6)
otevřený dopis
(42)
pedagogicko-psychologické poradny
(41)
Pedagogika
(1364)
petice
(19)
PIAAC
(8)
PIRLS
(13)
PISA
(119)
polemika
(1885)
pozvánky
(1810)
PR článek
(1612)
práce s talenty
(37)
praktické školy
(25)
právní poradna
(339)
prezentace
(66)
profese učitele
(50)
prognózy
(16)
program
(64)
projekt
(506)
projekty
(231)
průzkum
(53)
Přečtěte si
(2698)
přednáška
(27)
předškolní ročník
(75)
předškolní vzdělávání
(103)
Přijímačky
(216)
PSP
(80)
recenze
(30)
redakce
(16)
regionální školství
(94)
RVP
(627)
satira
(44)
SCIO
(317)
sexuální výchova
(21)
SKAV
(148)
sociální sítě
(110)
soukromé školy
(165)
soutěž
(498)
standard
(127)
statistika
(100)
Strategie 2020
(46)
stravování
(50)
střední školy
(369)
studie
(33)
Škola21
(3)
školství
(2922)
tablety
(113)
TALIS
(19)
TEDx
(10)
testování
(568)
TIMSS
(39)
tipy
(16)
tisková zpráva
(2808)
top
(122)
trh práce
(156)
učebnice
(39)
Učitelský spomocník
(169)
ÚIV
(3)
UJAK
(25)
video
(685)
Volby 2013
(40)
VÚP
(53)
vyhláška
(41)
výzkum
(283)
vzdělávací politika
(551)
vzdělávací technologie
(61)
vzdělávání
(184)
zákon o pedagogických pracovnících
(64)
Zprávy
(4268)
Knihkupectví
Využijte nabídku pro školy a učitele od Albatrosmedia.cz!
Slevy a akce na knihy přímo od nakladatele. Kompletní nabídka více než 7000 titulů z produkce Albatros Media. Vše skladem, rychlé dodávky zboží.
Nejčtenější články
Články dle data
Učitelské listy
Nabídka práce
Česká škola - portál pro ZŠ a SŠ
Česká škola poskytuje svým čtenářům diskusní prostor k vyjádření názorů na školskou problematiku. Tyto příspěvky se nemusí shodovat se stanoviskem redakce České školy a jsou uveřejňovány jako podnět k dalším diskusím.
Obsah článků nemusí vyjadřovat stanovisko redakce nebo vydavatele Albatros Media, a.s.
Tento server dodržuje právní předpisy
ISSN 1213-6018
Tyto webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace o tom, jak tyto webové stránky používáte, jsou sdíleny se společností Google. Používáním těchto webových stránek souhlasíte s použitím souborů cookie.
Tento server dodržuje právní předpisy
o ochraně osobních údajů.
ISSN 1213-6018
Obsah podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Neužívejte dílo komerčně-Nezasahujte do díla 3.0 Česká republika, pokud není uvedeno jinak nebo nejde-li o tiskové zprávy.
Tyto webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace o tom, jak tyto webové stránky používáte, jsou sdíleny se společností Google. Používáním těchto webových stránek souhlasíte s použitím souborů cookie.
5 komentářů:
Knihu jsem nečetl a netroufám si ji ani hodnotit.
Snad mi dámy a citlivější povahy prominou prázdninový výstřelek, ale vždy když čtu a slyším slovo AUTOEVALUACE, napadají mne další, z latiny pocházející výrazy, vesměs související s autoerotikou.
;-)
Vysvětluji si to tak, že jde o jednu z dalších forem sebeukájení.
Mohl by mi třeba někdo z ideologů reforem vysvětlit, co bylo špatného na českém slově SEBEHODNOCENÍ?
(Kromě toho, že se dá snadno vyslovit, aniž by si člověk "vykloubil" jazyk a nepůsobí dostatečně "odborně" a vznešeně.)
Ve vztahu k autoovulaci už padlo nemálo štěpných příhod a vtipů.
Slovo sebehodnocení ve mně vyvolává asociaci spíše významovou, a to sebepoškození až sebetrýznění.
Považuji jej za jedno z hodně velkých zvěrstvech páchaných na školních dětech a mládeži.
Vymyslelo jej učitelské pako, které při nějaké příležitosti vůbec netušilo, podle čeho a jak žáka hodnotit, a ten, jehož jmého se nesmí vyslovit, mu nakukal spásnou otázku: Tak co by sis dal?
A šup, a reformátoři z toho udělali cestu k pozvednutí vzdělanosti národa.
Když se dítě pochválí, tak řeknu: vskutku? a zpucuju jej tak, že půjde ze školy až po setmění a raději zadem.
Když si dítě sebekriticky nasype na hlavu popel, jak na uličním výboru, tak jej dorazím tím, že bych mu býval dal lepší známku, ale když si o to sám řekl, že?
Ředitelé škol ať se autoevaluují po libosti od rána do večera. Ale hlavně ať výsledek zveřejní na webu školy. Život je poměrně neradostný a škoda každé promarněné příležitosti pro zasmání.
Moc se nezasmějete, protože zvežejněné autoevaluace mají, podobně jako měly ŠVP, jen několik pramenů, ze kterých je ostatní úspěšně opisují. Stejně je tomu tak u minimálních prebventivních programů a podobných školních administrativních hovadin.
Ve školském zákoně ani ve vyhláškách se kupodivu pojem autoevaluace neobjevuje. Najdete zde jen lidský pojem "vlastní hodnocení školy" :-) Proč ho autoři RVP, které ze zákona vycházejí, nepoužili, je mi záhadou...
Základ vzdělávání je ve výchově.
Doporučuju:
http://www.novinky.cz/domaci/241723-s-malymi-vytrzniky-je-kriz-i-na-ceskych-skolach.html?ref=boxE
Okomentovat