Ministr dopravy Vít Bárta (VV) se ve věci udělení sporné odměny na ministerstvu školství zastal svého spolustraníka Josefa Dobeše. Podle něho je dobře zaplacený úředník odolnější vůči korupci a pokud ušetří státu peníze, vysokou odměnu si zaslouží.
Lukáš Petřík na webu ParlamentniListy.cz kromě jiného uvádí:
Bárta přiznal, že též dává stotisícové odměny. „Nestydím se za to. Státu ušetřím sedm miliard a za to, abych to dokázal, rozdám miliony na odměnách. Za to já se nikdy stydět nebudu. A říkám, že bez odměn bych to ani nezvládl. Chci co nejmenší úřad s nejlépe placenými lidmi, kteří pracují jako Dobeš nebo já. Mimo jiné poslední stotisícovou odměnu jsem dal v pátek úředníkovi, který odmítnul stotisícový úplatek. Je důležité dávat jasně najevo, že dnes nevládnou kmotři a že sebevědomí a úspěšní, tedy dobře placení úředníci, nakopou kmotrům zadek. Bohužel úplatky sedí mnoha úředníkům a uznávám, že ti se ještě ve spojení s neúspěšnými mimo jiné pár mediálními kampaněmi budou chvilku úspěšně bránit," uzavřel pro ParlamentníListy.cz Bárta.
Informace naší redakce z dobře informovaného zdroje z ministerstva potvrzují víceméně Bártovu verzi. Machálková totiž měla ušetřit peníze za mnohamilionové zakázky, které na ministerstvu byly ještě z doby působení Strany zelených a za to dostala odměnu. Po zelených údajně zůstalo na ministerstvu mnoho kostlivců ve skříni. Dále se předpokládá, že informace do médií pouští některý z úředníků, kterému nevyhovuje nový styl na ministerstvu školství. Úniky se budou patrně vyšetřovat.
Přečtěte si: Dobře placený úředník nakope kmotrům zadek, hájí Bárta Dobeše
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
DISKUSE
Témata článků
1:1
(22)
analýza
(25)
anketa
(101)
Aplikace
(109)
audio
(148)
Bezplatně
(102)
BYOD
(34)
causy
(1049)
CERMAT
(578)
Česko mluví o vzdělávání
(58)
CLIL
(18)
cloud
(22)
ČŠI
(699)
čtenářství
(31)
dětské skupiny
(52)
digitální vzdělávání
(44)
diskuse
(65)
dokument
(1094)
domácí výuka
(28)
dotační program
(21)
DUM
(205)
DVPP
(59)
DZS
(39)
e-knihy
(323)
e-learning
(31)
EDUin
(852)
ESF
(807)
eTwinning
(32)
EU peníze školám
(257)
evaluace
(13)
FAQ
(87)
fejeton
(3)
festival
(22)
financování
(310)
glosa
(13)
gramotnosti
(48)
hodnocení
(108)
hodnocení aplikací
(41)
ICT
(1907)
infografika
(40)
informatické myšlení
(35)
informatika
(60)
inkluze
(1194)
inovace
(30)
internetová bezpečnost
(57)
interview
(173)
IWB
(32)
Jak na DUM
(16)
Jazyky pro děti
(1)
kariérní řád
(178)
kniha
(1180)
knihy
(1253)
komentář
(227)
konektivismus
(13)
konference
(197)
konkursy
(7)
konstruktivismus
(19)
kulatý stůl
(55)
kurikulum
(28)
licence
(7)
matematika
(298)
metodika
(39)
migrace
(87)
ministryně školství
(222)
mládež
(2)
MOOC
(35)
MPSV
(61)
MŠMT
(4611)
myšlenkové mapy
(10)
NAEP
(14)
Národní rada pro vzdělávání
(16)
neformální vzdělávání
(15)
nezaměstnanost
(26)
NIDM
(58)
NIDV
(228)
nová maturita
(1305)
novela
(69)
NÚOV
(55)
NÚV
(321)
odbory
(45)
odkazy
(271)
OECD
(114)
OER
(25)
ombudsman
(40)
online
(174)
OP VK
(24)
OP VVV
(67)
open source
(23)
Ostatní
(6)
otevřený dopis
(42)
pedagogicko-psychologické poradny
(41)
Pedagogika
(1364)
petice
(19)
PIAAC
(8)
PIRLS
(13)
PISA
(119)
polemika
(1885)
pozvánky
(1810)
PR článek
(1612)
práce s talenty
(37)
praktické školy
(25)
právní poradna
(339)
Přečtěte si
(2698)
přednáška
(27)
předškolní ročník
(75)
předškolní vzdělávání
(103)
prezentace
(66)
Přijímačky
(216)
profese učitele
(50)
prognózy
(16)
program
(64)
projekt
(506)
projekty
(231)
průzkum
(53)
PSP
(80)
recenze
(30)
redakce
(16)
regionální školství
(94)
RVP
(627)
satira
(44)
SCIO
(317)
sexuální výchova
(21)
SKAV
(148)
Škola21
(3)
školství
(2922)
sociální sítě
(110)
soukromé školy
(165)
soutěž
(498)
standard
(127)
statistika
(100)
Strategie 2020
(46)
stravování
(50)
střední školy
(369)
studie
(33)
tablety
(113)
TALIS
(19)
TEDx
(10)
testování
(568)
TIMSS
(39)
tipy
(16)
tisková zpráva
(2808)
top
(122)
trh práce
(156)
učebnice
(39)
Učitelský spomocník
(169)
ÚIV
(3)
UJAK
(25)
video
(685)
Volby 2013
(40)
VÚP
(53)
vyhláška
(41)
výzkum
(283)
vzdělávací politika
(551)
vzdělávací technologie
(61)
vzdělávání
(184)
zákon o pedagogických pracovnících
(64)
Zprávy
(4268)
Knihkupectví
Využijte nabídku pro školy a učitele od Albatrosmedia.cz!
Slevy a akce na knihy přímo od nakladatele. Kompletní nabídka více než 7000 titulů z produkce Albatros Media. Vše skladem, rychlé dodávky zboží.
Nejčtenější články
Články dle data
Učitelské listy
Nabídka práce
Česká škola - portál pro ZŠ a SŠ
Česká škola poskytuje svým čtenářům diskusní prostor k vyjádření názorů na školskou problematiku. Tyto příspěvky se nemusí shodovat se stanoviskem redakce České školy a jsou uveřejňovány jako podnět k dalším diskusím.
Obsah článků nemusí vyjadřovat stanovisko redakce nebo vydavatele Albatros Media, a.s.
Tento server dodržuje právní předpisy
ISSN 1213-6018
Tyto webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace o tom, jak tyto webové stránky používáte, jsou sdíleny se společností Google. Používáním těchto webových stránek souhlasíte s použitím souborů cookie.
Tento server dodržuje právní předpisy
o ochraně osobních údajů.
ISSN 1213-6018
Obsah podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Neužívejte dílo komerčně-Nezasahujte do díla 3.0 Česká republika, pokud není uvedeno jinak nebo nejde-li o tiskové zprávy.
Tyto webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace o tom, jak tyto webové stránky používáte, jsou sdíleny se společností Google. Používáním těchto webových stránek souhlasíte s použitím souborů cookie.
3 comments:
Kmotrům (možná, snad) nakope zadek jen úředník kvalifikovaný - tj. perfektně rozumějící jak úřednické práci, tak oboru, který má na starosti.
Informace, které dosud poskytla média o úřednících na MŠMT, pobírajících relativně vysoké platy a hlavně astronomické odměny, dojem o vysoké kvalifikovanosti těch úředníků rozhodně nevzbuzují.
A kromě toho, odměny se obvykle vyplácejí za nějaké konkrétní výsledky práce.
a dobře zaplacený kantor odvede vysoce kvalitní práci. Tak nějak to Bárta myslel, ne ?
Jestli je to s těmi úředníky jako s učiteli, tak by jich polovina potřebovala nakopat zadek. Teď jde o to, aby všichni uznali, že já patřím k té druhé půlce. Mám přece papíry, jsem kvalifikovaný, své práci setsakra rozumím!!
Post a Comment