Od května 2010 pracuje VÚP na vymezení přístupu Integrované výuky cizího jazyka a obsahu (CLIL – Content and Language Integrated Learning) v české škole. Sbírá příklady dobré praxe ze zahraničních škol, například z Belgie, Španělska, Finska a Kypru.
Pracovníci VÚP definují teoretické koncepty této inovativní metody a tvoří metodického průvodce pro humanitní i přírodovědné obory. Zároveň rozvíjejí práci na organizačním ukotvení integrované výuky na základní škole a gymnáziu. Výsledkem bude Manuál implementace CLIL, který nabídne model české CLIL školy.
Moduly pro CLIL výuku na 1. stupni ZŠ
CLIL na 1. stupni ZŠ – Project the Water Cycle
CLIL a jeho použití v základních školách v Belgii
Cizí jazyky napříč předměty 1. stupně ZŠ VÚP 2007 ISBN 978-80-87000-15-1 Příručka je k dipozici v on-line podobě zde. | |
Jazyková propedeutika pro učitele 1. stupně ZŠ VÚP 2007 ISBN 978-80-87000-14-4 Příručka je k dipozici v on-line podobě zde. |
0 komentářů:
Okomentovat