Bořivoj Brdička: Technologiemi posílená individualizace výuky

pondělí 31. května 2010 ·

Tento příspěvek je volným pokračováním rozboru problematiky daty řízeného školství navazujícím na dva předchozí články Učitelského spomocníka - Daty řízené školství – naše budoucnost či nedostižný sen?Daty řízené školství, politika a technologie. Dospěl jsem v nich k přesvědčení, že je třeba na daty řízené školství pohlížet jako na komplexní problém, který musí být zároveň koordinovaně řešen na různých úrovních – třída, škola, nadřízené orgány (zřizovatel, stát).

0 komentářů:

Články dle data



Učitelské listy

Nabídka práce

Česká škola - portál pro ZŠ a SŠ

Česká škola poskytuje svým čtenářům diskusní prostor k vyjádření názorů na školskou problematiku. Tyto příspěvky se nemusí shodovat se stanoviskem redakce České školy a jsou uveřejňovány jako podnět k dalším diskusím.

Obsah článků nemusí vyjadřovat stanovisko redakce nebo vydavatele Albatros Media, a.s.


Všechna práva vyhrazena.

Tento server dodržuje právní předpisy
o ochraně osobních údajů.

ISSN 1213-6018




Licence Creative Commons

Obsah podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Neužívejte dílo komerčně-Nezasahujte do díla 3.0 Česká republika, pokud není uvedeno jinak nebo nejde-li o tiskové zprávy.



WebArchiv - archiv českého webu



Tyto webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace o tom, jak tyto webové stránky používáte, jsou sdíleny se společností Google. Používáním těchto webových stránek souhlasíte s použitím souborů cookie.