- Prováděcí program spolupráce v oblasti školství, mládeže, sportu a kultury mezi vládou České republiky a vládou Korejské republiky na léta 2009 - 2011, podepsaný v Soulu dne 30. prosince 2009
- Příkaz ministryně školství, mládeže a tělovýchovy č. 3/2010 k přiznávání stipendií podle programu „Stipendia Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy vložená do stipendijní části Programu Akce Česká republika - Rakouská republika - spolupráce ve vědě a vzdělávání" (č.j. 28 628/2009-90 ze dne 2.2.2010)
- Opatření ministryně školství, mládeže a tělovýchovy, kterým se mění Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání (č.j. 12 586/2009-22 ze dne 16.12.2009)
Část metodická
- Metodický pokyn k provedení § 6 odst. 5 zákona č. 306/1999 Sb., o poskytování dotací soukromým školám, předškolním a školským zařízením, ve znění pozdějších předpisů, za kalendářní rok 2009 (č.j. 25 458/2009-26 ze dne 2.2.2010)
Část oznamovací
- Stanovení normativů neinvestičních výdajů na rok 2010 pro účely poskytování dotací na činnost škol a školských zařízení, které nejsou zřizovány státem, krajem, obcí, svazkem obcí nebo registrovanou církví nebo náboženskou společností, které bylo přiznáno oprávnění k výkonu zvláštního práva zřizovat církevní školy, v roce 2010 (č.j. 123/2010-26)
- Informace o udělení schvalovacích doložek učebnicím a učebním textům
- Oznámení o ztrátě razítka
9 komentářů:
To je počteníčko! To teď budou na České školy vycházet všechny raporty ministerstva školství, aby lid učitelský na očích je měl každodenně pro výstrahu vystrčenou a hřešiti se ani v koutku své duše neodvážil? Co sděliti lze jednou, to lépe sděliti můžeš, je-li informace tato předána kantorům českým a moravským na dvakráte!
Ba, věru, dobře tak činite!
Neb informační explozi doby postmoderní zastaviti nám nelze.
Informace o udělení schvalovacích doložek učebnicím a učebním textům
a
Oznámení o ztrátě razítka
To mě dostalo. Konečně ministerstvo, co zachytí všechny eventuality.
Že na České škole začínají vycházet různé fermany, raporty a rezerváty ministerstva školství je dost úsměvné, a to tím spíše, že ty samé informace jsou zveřejňovány na oficiálních stránkách MŠMT ČR.
Že redakce České školy čerpá řadu "novinek" z webmasteru MŠMT ČR není sice nic proti ničemu, ale měla by tak činit více než selektivně. V opačném případě doporučuji zveřejňovat všechny nové články webmasteru, tj. i nejnovější informace o volných místech, výzvy k podání nabídek na veřejné zakázky a další důležitosti.
Většina škol totiž takové informace pravidelně dostává, tak pro by je neměla dostávat dvakrát, že?
Vybrané materiály MŠMT zveřejňujeme již řadu let. Ve většině případů používáme online prohlížeče formátu PDF, případně i konvertujeme dokumenty ve formátu DOC pro online zobrazení. Čili tu je jakási přidaná hodnota, která se projevuje i v poměrně vysoké čtenosti těchto článků. Je to skutečně úsměvné ;-)
Ztráta kulatého razítka, pane Laskavče, je velmi Vážná věc a neradno ji podceňovat, či ironizovat.
Předpokládám, že byste nechtěl být v kůži personalisty, který přijal, na místo vedoucího výstupní kontroly plynových pedálů v automobilce TPCA čerstvého maturanta, který měl na vysvědčení kulaté razítko MŠ Kouřim, okres Kolín.
Zveřejňovat je nutno nikoliv pouze vybrané, ale veškeré materiály MŠMT a to v původním formátu, bez jakýkoliv typografických úprav. Kolega Blaha totiž potřebuje rozšířit svou sbírku příkladů dobré praxe.
Srandičky, srandičky! Na to vás užije. Ale to celkem pochopitelné. Páteční dopoledne se kvapem krátí, že?
Kolega Blaha totiž potřebuje rozšířit svou sbírku příkladů dobré praxe.
Začíná se mi to poněkud vymstívat.
Žactvo reptá, že když takhle mohou na ministerstvu, tak proč nemůže taky ono (žactvo).
Žactvo reptá oprávněně. Váš pedagogický přístup, zkostnatěle lpící na stylech, nevede ke zkvalitňování systému vzdělávání s důrazem na zlepšení klíčových kompetencí absolventů pro zvýšení jejich uplatnitelnosti na trhu práce a zvýšení motivace k dalšímu vzdělávání, tím méně směrem k větší flexibilitě a kreativitě absolventů uplatnitelných ve znalostní ekonomice a k zatraktivnění podmínek k posílení adaptability a flexibility lidských zdrojů jako základního faktoru konkurenceschopnosti ekonomiky ČR.
Okomentovat