Představte si originální 3D virtuální konferenční centrum velmi moderního vzhledu. Dovnitř se dostanete pomocí běžného prohlížeče po zadání jména a hesla, jež si vytvoříte při registraci. Hned, jak vstoupíte, dostanete se do centra dění.
Přihlásit se k odběru:
Komentáře k příspěvku (Atom)
DISKUSE
Témata článků
1:1
(22)
analýza
(25)
anketa
(101)
Aplikace
(109)
audio
(148)
Bezplatně
(102)
BYOD
(34)
causy
(1049)
CERMAT
(578)
CLIL
(18)
cloud
(22)
Česko mluví o vzdělávání
(58)
ČŠI
(699)
čtenářství
(31)
dětské skupiny
(52)
digitální vzdělávání
(44)
diskuse
(65)
dokument
(1094)
domácí výuka
(28)
dotační program
(21)
DUM
(205)
DVPP
(59)
DZS
(39)
e-knihy
(323)
e-learning
(31)
EDUin
(852)
ESF
(807)
eTwinning
(32)
EU peníze školám
(257)
evaluace
(13)
FAQ
(87)
fejeton
(3)
festival
(22)
financování
(310)
glosa
(13)
gramotnosti
(48)
hodnocení
(108)
hodnocení aplikací
(41)
ICT
(1907)
infografika
(40)
informatické myšlení
(35)
informatika
(60)
inkluze
(1194)
inovace
(30)
internetová bezpečnost
(57)
interview
(173)
IWB
(32)
Jak na DUM
(16)
Jazyky pro děti
(1)
kariérní řád
(178)
kniha
(1180)
knihy
(1253)
komentář
(227)
konektivismus
(13)
konference
(197)
konkursy
(7)
konstruktivismus
(19)
kulatý stůl
(55)
kurikulum
(28)
licence
(7)
matematika
(298)
metodika
(39)
migrace
(87)
ministryně školství
(222)
mládež
(2)
MOOC
(35)
MPSV
(61)
MŠMT
(4611)
myšlenkové mapy
(10)
NAEP
(14)
Národní rada pro vzdělávání
(16)
neformální vzdělávání
(15)
nezaměstnanost
(26)
NIDM
(58)
NIDV
(228)
nová maturita
(1305)
novela
(69)
NÚOV
(55)
NÚV
(321)
odbory
(45)
odkazy
(271)
OECD
(114)
OER
(25)
ombudsman
(40)
online
(174)
OP VK
(24)
OP VVV
(67)
open source
(23)
Ostatní
(6)
otevřený dopis
(42)
pedagogicko-psychologické poradny
(41)
Pedagogika
(1364)
petice
(19)
PIAAC
(8)
PIRLS
(13)
PISA
(119)
polemika
(1885)
pozvánky
(1810)
PR článek
(1612)
práce s talenty
(37)
praktické školy
(25)
právní poradna
(339)
prezentace
(66)
profese učitele
(50)
prognózy
(16)
program
(64)
projekt
(506)
projekty
(231)
průzkum
(53)
Přečtěte si
(2698)
přednáška
(27)
předškolní ročník
(75)
předškolní vzdělávání
(103)
Přijímačky
(216)
PSP
(80)
recenze
(30)
redakce
(16)
regionální školství
(94)
RVP
(627)
satira
(44)
SCIO
(317)
sexuální výchova
(21)
SKAV
(148)
sociální sítě
(110)
soukromé školy
(165)
soutěž
(498)
standard
(127)
statistika
(100)
Strategie 2020
(46)
stravování
(50)
střední školy
(369)
studie
(33)
Škola21
(3)
školství
(2922)
tablety
(113)
TALIS
(19)
TEDx
(10)
testování
(568)
TIMSS
(39)
tipy
(16)
tisková zpráva
(2808)
top
(122)
trh práce
(156)
učebnice
(39)
Učitelský spomocník
(169)
ÚIV
(3)
UJAK
(25)
video
(685)
Volby 2013
(40)
VÚP
(53)
vyhláška
(41)
výzkum
(283)
vzdělávací politika
(551)
vzdělávací technologie
(61)
vzdělávání
(184)
zákon o pedagogických pracovnících
(64)
Zprávy
(4268)
Knihkupectví
Využijte nabídku pro školy a učitele od Albatrosmedia.cz!
Slevy a akce na knihy přímo od nakladatele. Kompletní nabídka více než 7000 titulů z produkce Albatros Media. Vše skladem, rychlé dodávky zboží.
Nejčtenější články
Články dle data
Učitelské listy
Nabídka práce
Česká škola - portál pro ZŠ a SŠ
Česká škola poskytuje svým čtenářům diskusní prostor k vyjádření názorů na školskou problematiku. Tyto příspěvky se nemusí shodovat se stanoviskem redakce České školy a jsou uveřejňovány jako podnět k dalším diskusím.
Obsah článků nemusí vyjadřovat stanovisko redakce nebo vydavatele Albatros Media, a.s.
Tento server dodržuje právní předpisy
ISSN 1213-6018
Tyto webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace o tom, jak tyto webové stránky používáte, jsou sdíleny se společností Google. Používáním těchto webových stránek souhlasíte s použitím souborů cookie.
Tento server dodržuje právní předpisy
o ochraně osobních údajů.
ISSN 1213-6018
Obsah podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Neužívejte dílo komerčně-Nezasahujte do díla 3.0 Česká republika, pokud není uvedeno jinak nebo nejde-li o tiskové zprávy.
Tyto webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace o tom, jak tyto webové stránky používáte, jsou sdíleny se společností Google. Používáním těchto webových stránek souhlasíte s použitím souborů cookie.
5 komentářů:
Děkuji pane kolego, ale originální 3D virtuální konferenční centrum velmi moderního vzhledu, do kterého se dostanu po zadání jména a hesla a kde se dostanu do centra dění, mi je zcela cizí.
Vámi nabízenou Exhibit Hall mám možnost navštívit při každém nákupu v Hypermarketu. Jít do baru Lounge za účelem výměny praktických zkušenosti s využitím vzdělávacích technologií může napadnout pouze nevyléčitelného workoholika a na vzkazy v chatu, obsahující odkaz na zajímavý materiál, jež někdo doporučuje ostatním k prostudování, jsem v éře tvorby ŠVP dost alergický.
Komunikační centrum, v kterém můžu navázat kontakt s libovolným účastníkem a poslat mu mail či vizitku nebo se zapojit do společného blogu a oslňovat přítomné příspěvky do tématicky zaměřené diskuze, by mi asi neschválila manželka.
Vidina jakéhosi Media Center, z kterého je možno si to, co si chci odnést, uložit do vlastního kufříku, který si nakonec přenesu (v podobě komprimovaných balíčků ZIP bankovek) k sobě domů je sice lákavá, ale podobnou službu mi poskytne, při troše odvahy, nejbližší banka.
Vy, pane Brdičko, se, bohužel, buď důsledkem duševní poruchy, či pod vlivem omamné látky s názvem školská reforma, dostáváte z reálného světa, do světa čiré proreformní fantazie, v kterém se potkáváte s přízraky virtuálních konferencí s bezplatným vstupem pro učitele. V tomto světě se Vám dnes zjevil Barack Obama s plánem obnovy (viz Obamův stimul pro školy), či Ted Hasselbring s využití nejmodernějších technologií k ověřování toho, zda žáci základních škol umí, či neumí sčítat do sta.
Lze se důvodně obávat, že bude-li, se Váš stav progresivně zhoršovat, dočkáme se z vaší strany nejenom propagace přednášek nejznámějších světových odborníků, zabývajících se výzkumem na poli implementace technologií ve vzdělávání, ale že nás neušetříte ani dalších epochálních děl z dílny našich velikánů: http://www.egovernment.cz/strategie%20ISSS.doc
Hlavním závěrem Dedeho výzkumů je potřeba aplikování odlišného modelu pedagogiky, než na jaký jsme byli zvyklí v minulosti. Shrnuje ho takto:
Vlastní zkušenost je důležitější než informace.
Znalosti je třeba vnímat v kontextu a předávat v rámci komunity, spíše než je chápat jako individuální vlastnost.
Při hodnocení výukových výsledků je třeba vycházet spíše z praktických výsledků, ohlasů či ocenění než z účelových testů a písemek.
Proboha, Dede – novodobý učitel národů!!! Kdyby si Američané vzali poučení z Komenského, nemuseli čekat, až jim Dede vysvětlí, že je nutno zavést pokrokové metody situovaného učení…
Potom by snad volby nedopadly takhle:
http://video.google.com/videoplay?docid=-2607083697435048689#
Všechny výše popsané etapy výzkumu Chrise Dedeho na Harvardu mají jeden důležitý společný rys. Popisují výukové metody, které se snaží prostřednictvím technologií zatáhnout žáka do děje tak, aby prostředí, v němž se nachází, vnímal jako skutečnost, do níž se plně ponoří (tzv. immersive experience). Jedná se o specifický typ konstruktivně pojaté výuky založené na týmovém hledání a řešení problémů nazývané v anglické literatuře situated learning (situované učení). Mělo by být natolik autentické, že si žák vlastně vůbec neuvědomuje, že bylo vytvořeno k výukovým účelům. Činnost zde prováděná může mít některé vlastnosti hry, ale primárním záměrem je vždy splnění daných výukových cílů. Jedná se vlastně o metodiku velmi podobnou webquestu, který ovšem pracuje pouze s jednoduchým webovým rozhraním.
Pan Brdička opět objevil ameriku - http://www.vys-edu.cz/vismo/dokumenty2.asp?id_org=600139&id=1288
Zkusil bych to taky, ale mám zaprášené ruce od křídy, protože ve škole máme jenom jednu třidu s interaktivní tabuli. A ještě dlouho mít budu, protože na pomůcky je stále míň a míň. Ale sny to jsou hezký. (Nedej bože, aby na tom někdo zhůry ministerské začal budovat další reformu školství.)
Okomentovat