Bořivoj Brdička: Psychologické aspekty vzdělávacích technologií

čtvrtek 3. září 2009 ·

George Siemens se nedávno v příspěvku Tools and our brain na svém blogu Elearnspace věnoval vlivu všudypřítomných technologických nástrojů na myšlení lidí. S odvoláním na významné autority znovu připomněl, že technologie mají moc restrukturalizovat myšlení k obrazu svému. Hlavním zdrojem, který cituje, je Kanaďan Heather Kanuka, jehož zasvěcená meta-analýza přinášející přehled praktických aspektů psychologického pohledu na eLearning (Understanding e-Learning Technologies-in-Practice through Philosophies-in-Practice) je jako součást velmi zajímavé příručky Terry Andersona (The Theory and Practice of Online Learning) k dispozici online.

0 komentářů:

Články dle data



Učitelské listy

Nabídka práce

Česká škola - portál pro ZŠ a SŠ

Česká škola poskytuje svým čtenářům diskusní prostor k vyjádření názorů na školskou problematiku. Tyto příspěvky se nemusí shodovat se stanoviskem redakce České školy a jsou uveřejňovány jako podnět k dalším diskusím.

Obsah článků nemusí vyjadřovat stanovisko redakce nebo vydavatele Albatros Media, a.s.


Všechna práva vyhrazena.

Tento server dodržuje právní předpisy
o ochraně osobních údajů.

ISSN 1213-6018




Licence Creative Commons

Obsah podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Neužívejte dílo komerčně-Nezasahujte do díla 3.0 Česká republika, pokud není uvedeno jinak nebo nejde-li o tiskové zprávy.



WebArchiv - archiv českého webu



Tyto webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace o tom, jak tyto webové stránky používáte, jsou sdíleny se společností Google. Používáním těchto webových stránek souhlasíte s použitím souborů cookie.