Bořivoj Brdička: Současné problémy s implementací vzdělávacích technologií

pondělí 22. června 2009 ·

V posledních dnech se ve světě poměrně dost mluví o tom, jak obtížné zavádění technologií do vzdělávacího procesu může být. Chyb se, jak se zdá, dopouštějí i tak vyspělé organizace jako Microsoft či OLPC. V případě Microsoftu se to týká projektu tzv. Školy budoucnosti, v jehož rámci byla ve Filadelfii zřízena od září 2006 vzorová plně technologiemi vybavená střední škola. OLPC je zase od počátku kritizován pro podcenění vlivu učitelů na výukový proces. Poslední zprávy naznačují, že třeba v případě Etiopie byla kritika asi zcela oprávněná.

0 komentářů:

Články dle data



Učitelské listy

Nabídka práce

Česká škola - portál pro ZŠ a SŠ

Česká škola poskytuje svým čtenářům diskusní prostor k vyjádření názorů na školskou problematiku. Tyto příspěvky se nemusí shodovat se stanoviskem redakce České školy a jsou uveřejňovány jako podnět k dalším diskusím.

Obsah článků nemusí vyjadřovat stanovisko redakce nebo vydavatele Albatros Media, a.s.


Všechna práva vyhrazena.

Tento server dodržuje právní předpisy
o ochraně osobních údajů.

ISSN 1213-6018




Licence Creative Commons

Obsah podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Neužívejte dílo komerčně-Nezasahujte do díla 3.0 Česká republika, pokud není uvedeno jinak nebo nejde-li o tiskové zprávy.



WebArchiv - archiv českého webu



Tyto webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace o tom, jak tyto webové stránky používáte, jsou sdíleny se společností Google. Používáním těchto webových stránek souhlasíte s použitím souborů cookie.