Bořivoj Brdička: Jakou podstatu má inovace?

pondělí 8. června 2009 ·

O potřebě inovací se dnes mluví možná až příliš, většinou bez dostatečně viditelných důsledků. Nám pamětníkům podobné užití hesel jaká teď často slýcháme - o „inovačním managementu“, „inovativních výukových metodách“, o „roku inovací“ - trochu připomínají dobu dávno minulou, v níž se „plnily plány pětiletky“ a měli jsme se „stále lépe“. Při budování socialismu se také neustále inovovalo – a skončilo to díky neschopnosti držet krok s vyspělým světem naprostým hospodářským a ekologickým krachem. Něco z tohoto dědictví nás nepochybně ovlivňuje dodnes.

0 komentářů:

Články dle data



Učitelské listy

Nabídka práce

Česká škola - portál pro ZŠ a SŠ

Česká škola poskytuje svým čtenářům diskusní prostor k vyjádření názorů na školskou problematiku. Tyto příspěvky se nemusí shodovat se stanoviskem redakce České školy a jsou uveřejňovány jako podnět k dalším diskusím.

Obsah článků nemusí vyjadřovat stanovisko redakce nebo vydavatele Albatros Media, a.s.


Všechna práva vyhrazena.

Tento server dodržuje právní předpisy
o ochraně osobních údajů.

ISSN 1213-6018




Licence Creative Commons

Obsah podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Neužívejte dílo komerčně-Nezasahujte do díla 3.0 Česká republika, pokud není uvedeno jinak nebo nejde-li o tiskové zprávy.



WebArchiv - archiv českého webu



Tyto webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace o tom, jak tyto webové stránky používáte, jsou sdíleny se společností Google. Používáním těchto webových stránek souhlasíte s použitím souborů cookie.