Blanka Hrudková: Inkluze znevýhodněných v českém školství?

středa 6. května 2009 ·

Tato stať je reakcí na vyhlášení rozvojového programu MŠMT „Na podporu škol realizujících inkluzívní vzdělávání“, který byl představen veřejnosti ve všech hlavních televizních zpravodajských relacích jako „inovativní“ program pro podporu znevýhodněných a postižených dětí. Na ČT byl dokonce doprovázen reportáží o rodině s mentálně postiženou dívkou tak, aby dokumentovala spásotvornost a nezbytnost „koncepčních“ kroků MŠMT, které jsou však velmi nedokonalé. Tato manipulace veřejným míněním za použití hendikepovaného dítěte, za níž není obsahově naprosto nic nového a systémového, má blíže spíše propagandě než seriozní práci odborníků, kteří mají koncepčně zvládnout jeden z dlouhodobých problémů českého školství.

0 komentářů:

Články dle data



Učitelské listy

Nabídka práce

Česká škola - portál pro ZŠ a SŠ

Česká škola poskytuje svým čtenářům diskusní prostor k vyjádření názorů na školskou problematiku. Tyto příspěvky se nemusí shodovat se stanoviskem redakce České školy a jsou uveřejňovány jako podnět k dalším diskusím.

Obsah článků nemusí vyjadřovat stanovisko redakce nebo vydavatele Albatros Media, a.s.


Všechna práva vyhrazena.

Tento server dodržuje právní předpisy
o ochraně osobních údajů.

ISSN 1213-6018




Licence Creative Commons

Obsah podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Neužívejte dílo komerčně-Nezasahujte do díla 3.0 Česká republika, pokud není uvedeno jinak nebo nejde-li o tiskové zprávy.



WebArchiv - archiv českého webu



Tyto webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace o tom, jak tyto webové stránky používáte, jsou sdíleny se společností Google. Používáním těchto webových stránek souhlasíte s použitím souborů cookie.