Bořivoj Brdička: Pozitivní dopad počítačových her zpochybněn

pondělí 10. listopadu 2008 ·

Tým pracovníků z Beckmanova institutu na University of Illinois (Walter R. Boot, Arthur F. Kramer, Daniel J. Simons, Monica Fabiani a Gabriele Gratton) uskutečnil zajímavý výzkumný projekt zabývající se vlivem počítačových her na pozornost, paměť a schopnost rozhodování hráčů. Většina podobných dřívějších výzkumů dospěla k závěru, že existuje přímá spojitost mezi hraním akčních her a zlepšením právě těchto schopností (např. Green, C. S., & Bavelier, D. (2003). Action video game modifies visual selective attention. Nature, 423, 534–537). Podle nejnovějších zjištění je ale možná všechno trochu jinak.
http://www.spomocnik.cz/index.php?id_document=2284

Bořivoj Brdička

0 komentářů:

Články dle data



Učitelské listy

Nabídka práce

Česká škola - portál pro ZŠ a SŠ

Česká škola poskytuje svým čtenářům diskusní prostor k vyjádření názorů na školskou problematiku. Tyto příspěvky se nemusí shodovat se stanoviskem redakce České školy a jsou uveřejňovány jako podnět k dalším diskusím.

Obsah článků nemusí vyjadřovat stanovisko redakce nebo vydavatele Albatros Media, a.s.


Všechna práva vyhrazena.

Tento server dodržuje právní předpisy
o ochraně osobních údajů.

ISSN 1213-6018




Licence Creative Commons

Obsah podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Neužívejte dílo komerčně-Nezasahujte do díla 3.0 Česká republika, pokud není uvedeno jinak nebo nejde-li o tiskové zprávy.



WebArchiv - archiv českého webu



Tyto webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace o tom, jak tyto webové stránky používáte, jsou sdíleny se společností Google. Používáním těchto webových stránek souhlasíte s použitím souborů cookie.