Bořivoj Brdička: Jak vzdělávat síťovou generaci?

pondělí 15. září 2008 ·

Časy se mění. Způsob, jakým se děti věnují práci na svém sebezdokonalování, se značně odlišuje od toho, jež byl vlastní jejich rodičům, a na který je dosud zvyklá většina učitelů. Stále více se hovoří o tom, jak děti ovlivňuje všudypřítomnost technologií. Jak dělají několik věcí najednou, nebo, chcete-li, přeskakují z jedné aktivity na druhou, aniž by ztratily kontinuitu (multitasking). Jsou díky tomu schopny využívat technologie mnohem efektivněji. Typickým příkladem je žák, který doma pracuje na domácím úkolu do školy, přitom prostřednictvím mobilu i internetu komunikuje se skupinou svých vrstevníků a navíc poslouchá hudbu z přehrávače nebo se dívá na televizi.
http://www.spomocnik.cz/index.php?id_document=2264

Bořivoj Brdička

0 komentářů:

Články dle data



Učitelské listy

Nabídka práce

Česká škola - portál pro ZŠ a SŠ

Česká škola poskytuje svým čtenářům diskusní prostor k vyjádření názorů na školskou problematiku. Tyto příspěvky se nemusí shodovat se stanoviskem redakce České školy a jsou uveřejňovány jako podnět k dalším diskusím.

Obsah článků nemusí vyjadřovat stanovisko redakce nebo vydavatele Albatros Media, a.s.


Všechna práva vyhrazena.

Tento server dodržuje právní předpisy
o ochraně osobních údajů.

ISSN 1213-6018




Licence Creative Commons

Obsah podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Neužívejte dílo komerčně-Nezasahujte do díla 3.0 Česká republika, pokud není uvedeno jinak nebo nejde-li o tiskové zprávy.



WebArchiv - archiv českého webu



Tyto webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace o tom, jak tyto webové stránky používáte, jsou sdíleny se společností Google. Používáním těchto webových stránek souhlasíte s použitím souborů cookie.