Bořivoj Brdička: Primární zdroje ve výuce

pondělí 25. srpna 2008 ·

V souladu s dlouhodobým posláním Učitelského spomocníka pokusíme se i v nadcházejícím školním roce dodávat našim učitelům inspiraci podporující inovaci výukových metod s využitím technologií. Cílem moderní konstruktivní a konektivní školy je vtáhnout žáky do takových činností, které pro ně jsou zajímavé, spolupracují při nich a mají nezpochybnitelný výukový dopad. To znamená, že by měly podporovat kritické myšlení. Tuto ideu však často není snadné i v případě dokonalého školního vzdělávacího programu skutečně naplnit. Podívejme se v tomto článku na jednu z opravdu použitelných metod – na využití primárních zdrojů přímo žáky ve výuce.
http://www.spomocnik.cz/index.php?id_document=2251

Bořivoj Brdička

0 komentářů:

Články dle data



Učitelské listy

Nabídka práce

Česká škola - portál pro ZŠ a SŠ

Česká škola poskytuje svým čtenářům diskusní prostor k vyjádření názorů na školskou problematiku. Tyto příspěvky se nemusí shodovat se stanoviskem redakce České školy a jsou uveřejňovány jako podnět k dalším diskusím.

Obsah článků nemusí vyjadřovat stanovisko redakce nebo vydavatele Albatros Media, a.s.


Všechna práva vyhrazena.

Tento server dodržuje právní předpisy
o ochraně osobních údajů.

ISSN 1213-6018




Licence Creative Commons

Obsah podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Neužívejte dílo komerčně-Nezasahujte do díla 3.0 Česká republika, pokud není uvedeno jinak nebo nejde-li o tiskové zprávy.



WebArchiv - archiv českého webu



Tyto webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace o tom, jak tyto webové stránky používáte, jsou sdíleny se společností Google. Používáním těchto webových stránek souhlasíte s použitím souborů cookie.