Economia Online ocenila nejefektivnější internetová řešení v druhém ročníku soutěže Internet Effectiveness Awards 2006. Vítězné projekty byly představeny v rámci slavnostního galavečera v divadle Archa.
Ocenění Grand Prix získalo letos e-commerce řešení Baťa DOMŮ, které dle poroty úspěšně spojuje výhody kamenného a internetového obchodu a dokázalo přesvědčit zákazníky o bezpečnosti nákupu na internetu s garancí snadného vrácení nepadnoucího zboží.
V jednotlivých kategoriích zvítězily tyto projekty:
-
B2B: Systém prodeje vozů Škoda Auto -Vyzkoušeno.cz
-
Maloobchod a B2C: E-commerce řešení Baťa DOMŮ
-
On-line bankovnictví a finance: Online pojištění a videprůvodce České pojišťovny
-
Cestovní ruch: Prodejní portál CK Fischer
-
Auto-moto: Konfigurátory Volkswagen asystém pro správu prodejního programu
-
Telekomunikace: On-line marketingová kampaň Bav se – společnosti T-mobile
-
Zábava: Informační portál AC Sparta Praha
-
Marketingový počin: Online marketingová kampaň společnosti SAP ČR
-
Charita a nadace: Web Dobrý skutek
-
Malé invenční projekty: Internetový portál Skladuj.cz
Alena Klímková, ředitelka Economie Online, dodává: „V kategorii Státní správa a samospráva jsme se rozhodli letos cenu neudělit vzhledem k nízkému počtu i kvalitě přihlášených projektů. Přihlášená řešení se navíc ukázala v porovnání s komerčními projekty nepříliš efektivní.“
Porota udělila navíc celkem 6 OCENĚNÍ ZA INOVACI internetovým řešením, která mají velký budoucí potenciál pro svůj inovační přístup.
Jedná se o tyto projekty:
-
Nemocnice v Bílovci – nákupní portál
-
Česká pojišťovna – online pojištění a videprůvodce
-
Českosaské Švýcarsko - web regionu
-
Újezdy vozidel – internetové řešení proti neplatičům
-
Ententyky.cz – internetová prezentace
-
Vypisy.cz – internetový portál
Soutěž IEA vyhlásila Economia OnLine v září a během nominačního období se do soutěže přihlásilo celkem 61 internetových projektů. U přihlášených řešení porota posuzovala ekonomické a marketingové úspěchy, které se vztahují k České republice a časově pak k letům 2005 nebo 2006.
Organizátorem soutěže je Economia OnLine, multimediální divize vydavatelství Economia, odborným garantem pak Asociace poskytovatelů internetových řešení – Asociace.BIZ.
Více informací o soutěži Internet Effectiveness Awards a o vítězných projektech naleznete na www.IEA.cz
Leona Daňková
marketing a PR manager
Economia OnLine
divize vydavatelství ECONOMIA, a. s.
Economia OnLine se na českém trhu profiluje jako leader v elektronickém publikování dat. Hlavním předmětem činnosti je provoz zhruba třiceti zpravodajských, odborných a tematických webů skupiny www.iHNed.cz, prodej online archivů, informačních a zpravodajských e-mailových servisů a zpravodajství na mobilní telefony.
ECONOMIA, a. s., patří k přední světové skupině ekonomického a finančního tisku Handelsblatt – Dow Jones – The Wall Street Journal Europe.
press
0 komentářů:
Okomentovat