Nejefektivnějším internetovým řešením je Baťa DOMŮ

pondělí 18. prosince 2006 ·

Economia Online ocenila nejefektivnější internetová řešení v druhém ročníku soutěže Internet Effectiveness Awards 2006. Vítězné projekty byly představeny v rámci slavnostního galavečera v divadle Archa.

Ocenění Grand Prix získalo letos e-commerce řešení Baťa DOMŮ, které dle poroty úspěšně spojuje výhody kamenného a internetového obchodu a dokázalo přesvědčit zákazníky o bezpečnosti nákupu na internetu s garancí snadného vrácení nepadnoucího zboží.

V jednotlivých kategoriích zvítězily tyto projekty:

  1. B2B: Systém prodeje vozů Škoda Auto -Vyzkoušeno.cz

  2. Maloobchod a B2C: E-commerce řešení Baťa DOMŮ

  3. On-line bankovnictví a finance: Online pojištění a videprůvodce České pojišťovny

  4. Cestovní ruch: Prodejní portál CK Fischer

  5. Auto-moto: Konfigurátory Volkswagen asystém pro správu prodejního programu

  6. Telekomunikace: On-line marketingová kampaň  Bav se – společnosti T-mobile

  7. Zábava: Informační portál AC Sparta Praha

  8. Marketingový počin: Online marketingová kampaň společnosti SAP ČR

  9. Charita a nadace: Web Dobrý skutek

  10. Malé invenční projekty: Internetový portál Skladuj.cz

Alena Klímková, ředitelka Economie Online, dodává: „V kategorii Státní správa a samospráva jsme se rozhodli letos cenu neudělit vzhledem k nízkému počtu i kvalitě přihlášených projektů. Přihlášená řešení se navíc ukázala v porovnání s komerčními projekty nepříliš efektivní.“

Porota udělila navíc celkem 6 OCENĚNÍ ZA INOVACI internetovým řešením, která mají velký budoucí potenciál pro svůj inovační přístup.

Jedná se o tyto projekty:

  • Nemocnice v Bílovci – nákupní portál

  • Česká pojišťovna – online pojištění a videprůvodce

  • Českosaské Švýcarsko - web regionu

  • Újezdy vozidel – internetové řešení proti neplatičům

  • Ententyky.cz – internetová prezentace

  • Vypisy.cz – internetový portál

Soutěž IEA vyhlásila Economia OnLine v září a během nominačního období se do soutěže přihlásilo celkem 61 internetových projektů. U přihlášených řešení porota posuzovala ekonomické a marketingové úspěchy, které se vztahují k České republice a časově pak k letům 2005 nebo 2006.

Organizátorem soutěže je Economia OnLine, multimediální divize vydavatelství Economia, odborným garantem pak Asociace poskytovatelů internetových řešení – Asociace.BIZ.

Více informací o soutěži Internet Effectiveness Awards a o vítězných projektech naleznete na www.IEA.cz

Leona Daňková
marketing a PR manager

Economia OnLine
divize vydavatelství ECONOMIA, a. s.

Economia OnLine se na českém trhu profiluje jako leader v elektronickém publikování dat. Hlavním předmětem činnosti je provoz zhruba třiceti zpravodajských, odborných a tematických webů skupiny www.iHNed.cz, prodej online archivů, informačních a zpravodajských e-mailových servisů a zpravodajství na mobilní telefony.

ECONOMIA, a. s., patří k přední světové skupině ekonomického a finančního tisku Handelsblatt – Dow Jones – The Wall Street Journal Europe.



press

0 komentářů:

Články dle data



Učitelské listy

Nabídka práce

Česká škola - portál pro ZŠ a SŠ

Česká škola poskytuje svým čtenářům diskusní prostor k vyjádření názorů na školskou problematiku. Tyto příspěvky se nemusí shodovat se stanoviskem redakce České školy a jsou uveřejňovány jako podnět k dalším diskusím.

Obsah článků nemusí vyjadřovat stanovisko redakce nebo vydavatele Albatros Media, a.s.


Všechna práva vyhrazena.

Tento server dodržuje právní předpisy
o ochraně osobních údajů.

ISSN 1213-6018




Licence Creative Commons

Obsah podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Neužívejte dílo komerčně-Nezasahujte do díla 3.0 Česká republika, pokud není uvedeno jinak nebo nejde-li o tiskové zprávy.



WebArchiv - archiv českého webu



Tyto webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace o tom, jak tyto webové stránky používáte, jsou sdíleny se společností Google. Používáním těchto webových stránek souhlasíte s použitím souborů cookie.